Limbeck Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Noen andre som så da Robinho skulle ta et tidlig frispark? Han prøvde å treffe Rafael som stod to meter unna ballen slik at City kunne få et nytt frispark og at Rafael skulle få advarsel. I stedet hoppet Rafael unna og muligheten til mål for City var borte. Gikk ikke ballen rett til oss da? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Noen andre som så da Robinho skulle ta et tidlig frispark? Han prøvde å treffe Rafael som stod to meter unna ballen slik at City kunne få et nytt frispark og at Rafael skulle få advarsel. I stedet hoppet Rafael unna og muligheten til mål for City var borte. Gikk ikke ballen rett til oss da? Jepp, jeg så det jeg og. Var faen meg moro Og tråden om Vida var også gøy på RC, haha Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) Man Utd - Blackburn går ikke på TV. Jeg skjønner ikke hvordan de kan prioritere kampen mellom Watford - Tottenham, i stedet for et oppgjør mellom to PL-lag. Endret 1. desember 2008 av Alastor Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Man Utd - Blackburn går ikke på TV. Jeg skjønner ikke hvordan de kan prioritere kampen mellom Watford - Tottenham, i stedet for et oppgjør mellom to PL-lag. Not AGAIN? Hmm, når jeg tenker på hvordan streamen var mot QPR så tror jeg at jeg skal bare vente og se høydepunktene på MUTV Online midnatt eller neste dagen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Sky viser vel Tottenham hele tiden, fordi de er regjerende mestre... Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) Den går på Sky (riktignok Sky Calcio 2/Sky Super Calcio ) så har forhåpninger om litt bedre stream denne gangen Edit: Den går på Canal+ også. I Frankrike Edit 2: Her er forøvrig en oversikt over hvem som sender kampen (helt nederst). Endret 1. desember 2008 av D'Amico Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 http://www.skysports.com/fun_games/missing...4547389,00.html Brukte 54 sekunder totalt (uten å se svarene). Slet litt med Smith, mens resten var ikke så vanskelig. Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Glemte Heinze. Kanskje like greit. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Fy faen, glemte Fletcher men klarte resten etter 35 sek Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) Fant ikke ut han som var midt på midten :S var Fletcher ja Endret 1. desember 2008 av Sameboe Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Fant ikke ut han som var midt på midten :S var Fletcher ja Haha, burns like a bitch huh? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Jepp, prøvde alt annet Oo Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) Kom strengt tatt ikke som noen overraskelse akkurat men: FA to take no Scolari action Husker ikke ordrett akkurat hva som ble sagt av Ferguson, men det kan umulig være mye verre enn dette som Scolari sa: He told Sky Sports after the match: "Chelsea and the referee (were responsible for the defeat) because Arsenal scored the first goal one metre in front of our players and in the first half the same linesman gave Kalou offside when it was not. "It is important to speak to the people about this because if we play and the referee gives two things against my team sometimes it is difficult to win. "OK I make mistakes, but we needed a man to come to Stamford Bridge as a referee for both sides, not for one side." The Brazilian also stated that he wanted Dean to apologise for his mistakes, which prompted the FA to examine Scolari's comments. Endret 1. desember 2008 av D'Amico Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Husker Ferguson i går. Han sa at han ikke gadd å kritisere dommeren, ellers hadde han snakket hele dagen. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Bombe at Chelsea "slipper noe". FA + Chelsea = true love. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Kom strengt tatt ikke som noen overraskelse akkurat men: FA to take no Scolari action Husker ikke ordrett akkurat hva som ble sagt av Ferguson, men det kan umulig være mye verre enn dette som Scolari sa: He told Sky Sports after the match: "Chelsea and the referee (were responsible for the defeat) because Arsenal scored the first goal one metre in front of our players and in the first half the same linesman gave Kalou offside when it was not. "It is important to speak to the people about this because if we play and the referee gives two things against my team sometimes it is difficult to win. "OK I make mistakes, but we needed a man to come to Stamford Bridge as a referee for both sides, not for one side." The Brazilian also stated that he wanted Dean to apologise for his mistakes, which prompted the FA to examine Scolari's comments. Forskjellen var at Sir Alex snakket direkte til dommeren også, å det kom med i rapporten. Å Sir alex har sluppet unna noen ganger nå. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Velger man å være dommer synes jeg man bør tåle å få kritikk, både under og etter kamp. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Det er forskjell på kritikk og utskjelling. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 En dommer bør selvfølgelig tåle kritikk, men man også akseptere og respektere at dommeren har den vanskeligste jobben av alle på banen og feil skjer. Det er selvfølgelig lett å si og vanskelig å godta der og da når det går imot en, men uten dommere hadde vi ikke hatt fotball så alt i alt bør man være glad de er der. Man skal være bra hard for å være toppdommer hvert fall, all den kritikken og fokusen som rettes mot en uke etter uke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå