Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Beklager til alle jeg har feilinformert angående suspensjonen til Ronaldo (i hovedsak Raste). Som Latias sier, må han stå over den førstkommende kampen vår, altså mot Blackburn. Evra derimot, må stå over Tottenham-kampen.

Til mitt forsvar så er dette nye regler, før gjaldt "ukes"-regelen for røde kort også.

Endret av D'Amico
Lenke til kommentar

Njaaa, ikke bytten i dag hvis det er det du tenker på. Men at han har spilt litt dårlig de siste kampene, det var vel sikkert ikke positivt. Vi får se hva som skjer nå mot Blackburn, håper han spiller og spiller bra.

Positivt at Ronaldo er ute mot Blackburn og ikke Spurs ja. Men er faen meg kjipt at Evra må stå over Spurs borte når han er i KNALL form, hvem skal vi spille som venstre back da? O'Shea duger ikke mot Bentley og co.

Lenke til kommentar

1. desember står det på United.no. Blir kanskje litt tidlig ja, men du verden så gøy det hadde vært å sett han og Rafael på hver sin back.

Vet ikke om noen andre enn Fabio og O'Shea som kan være et alternativ til Evra. Anderson mener jeg har spilt noen få kamper som venstreback, men tviler sterkt på at det blir ham. Vi kan jo kjøre med bare 3 bak; Rio, Vidic og Evans :p

Lenke til kommentar
Dette er da positivt at Ron ikke er ute i Ligaen.

Tror nok dette var klart signal at Tevez ikke kommer å være i United i neste sesong :(

På en måte kjipt da jeg absolutt har sansen for Tevez. Han spiller med hjertet på utsiden av drakta og virker generellt som en fantastisk flott og sulten type. Jeg digger den sinnsyke arbeidskapasiteten og viljen hans, og jeg synes han er en perfekt rollemodell for alle spillere når det gjelder disse tingene. Han er heller ingen dårlig spiller, jeg synes egentlig han er god nok for united.

Problemet er at han er feil mann akkurat nå. Vi har allerede Rooney som er en veldig lik spillertype på de fleste måter, og kanskje noe bedre. Det er ingenting galt med spillestilen til disse to, men jeg tror det blir for mye med to "arbeidsspisser", og at det holder med én. For å bruke en analogi som Tom Nordlie liker å bruke så kan man si at det hjelper ikke om man har en aldri så flink rørlegger, hvis man trenger en elektriker, og det er der jeg tror problemet ligger. Ikke at han ikke holder nivået, men at han rett og slett ikke passer inn i stallen vår mtp. hva slags spillertype han er. Det blir likevel surt hvis han må gå, av tidligere nevnte grunner, og drar han så unner jeg han all mulig suksess uansett hvilken klubb han drar til.

Endret av Geir M
Lenke til kommentar
Dette er da positivt at Ron ikke er ute i Ligaen.

Tror nok dette var klart signal at Tevez ikke kommer å være i United i neste sesong :(

På en måte kjipt da jeg absolutt har sansen for Tevez. Han spiller med hjertet på utsiden av drakta og virker generellt som en fantastisk flott og sulten type. Jeg digger den sinnsyke arbeidskapasiteten og viljen hans, og jeg synes han er en perfekt rollemodell for alle spillere når det gjelder disse tingene. Han er heller ingen dårlig spiller, jeg synes egentlig han er god nok for united.

Problemet er at han er feil mann akkurat nå. Vi har allerede Rooney som er en veldig lik spillertype på de fleste måter, og kanskje noe bedre. Det er ingenting galt med spillestilen til disse to, men jeg tror det blir for mye med to "arbeidsspisser". og at det holder med én. For å bruke en analogi som Tom Nordlie liker å bruke så kan man si at det hjelper ikke om man har en aldri så flink rørlegger, hvis man trenger en elektriker, og det er der jeg tror problemet ligger. Ikke at han ikke holder nivået, men at han rett og slett ikke passer inn i stallen vår mtp. hva slags spillertype han er. Det blir likevel surt hvis han må gå, av tidligere nevnte grunner, og drar han så unner jeg han all mulig suksess uansett hvilken klubb han drar til.

Amen :)

Lenke til kommentar

Bare meg som syntes Park var en av banens beste idag?

Syns han var det perfekte rivjern idag,som drev City til vanvidd enkelte ganger,som feks før målet.

Ellers syns jeg Berba var...tja...dårlig.

Virket som han var blottet for selvtillit ved enkelte anledninger,som feks når han kom i overtall med Rooney og Park,og istedenfor å gruse ballen mot mål,så begynte han å tulle med et eller annet lobbe greier.

Men ellers: Let us all laugh at City

:new_woot:

Endret av Corey
Lenke til kommentar

Syns han var det perfekte rivjern idag,som drev City til vanvidd enkelte ganger,som feks før målet.

Ellers syns jeg Berba var...tja...dårlig.

Virket som han var blottet for selvtillit ved enkelte anledninger,som feks når han kom i overtall med Rooney og Park,og istedenfor å gruse ballen mot mål,så begynte han å tulle med et eller annet lobbe greier.

Men ellers: Let us all laugh at City

:new_woot:

Lol :p

Lenke til kommentar

Og syns det er helt utrolig at nesten ingen nevner Park, han var helt vill i dag, jobbet nesten mer enn mot Barca på OT i fjor. 0-1 målet kom nesten bare pga. han, se reprisen igjen og se hvor mye han har å si i det målet.

Jepp Limb, enig. Giggs var riktig bytte for den tiden, hvis vi hadde vært 1-0 nede da ville Tevez kommet inn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...