DJ_Dark Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Faen så bra at Arsenal vinner dette! Ehm, kampen er IKKE ferdig... I WIN! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Er Chelsea i ferd med å ende opp med et poeng etter hjemmekamper mot oss, Liverpool og Arsenal? Altså at de skal ha borte kamper mot alle tre i vinter ? Satt og tenkte på det jeg også, kan bli røft for bamsen framover. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Faen så bra at Arsenal vinner dette! Ehm, kampen er IKKE ferdig... I WIN! Uansett, du vet aldri hva som kan skje... Verste jeg vet er idioter som foran toppkamper: "Gleder meg til vi skal gruse Liverpool idag :D", for å ta et eksempel, jeg så mye av dette i forkant av høstens Anfield-match. Right back at ya... Lenke til kommentar
SkagenK Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Begynner Chelsea å sprekke nå? Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Tilbake fra puben Strålende dag! Ronaldo fortjente begge gule kortene, man skal ikke tro i fotball, man skal vite om det ble blåst av eller ikke. Robinho må også slutte å filme. At Arsenal vant over Chelsea var prikken over i'en. Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Begynner Chelsea å sprekke nå? Nei det tror jeg ikke.. De kommer til og komme sterkt tilbake.. men united er bare 5 poeng bak med 1 kamp mindre spilt nå =) =) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Begynner Chelsea å sprekke nå? Neh. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Tror Chelsea valser videre i neste runde. Tror ikke de knekker mere enn de har gjort nå Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Chelsea har tapt to, united har tapt to. Mot samme lag faktisk. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Begynner Chelsea å sprekke nå? Håper det Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Den poengdelingen forrige helg svir så jævlig at jeg ikke klarer å glede meg over dette fullt ut. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Hadde me bare tatt den kampen..... men for seint å tenke for mye på det i dag.... Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Tenk hvor ille det hadde vært hvis Liverpool og Chelsea vant sine kamper, bare for å se litt positivt på det Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Og hva om vi hadde tapt mot Villa. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Den poengdelingen forrige helg svir så jævlig at jeg ikke klarer å glede meg over dette fullt ut. Haha! Så bra signatur. Har ikke sett den før nå, ny? Semifinale til onsdag da Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Jævlig digg med seier i dag, men allikevel litt med bismak. Vi styrer banespillet så sinnsykt, og forsvaret begynner å nærme seg nivået i fjor. Allikevel synes jeg vi er litt for tamme og fantasiløse offensivt, vi skapte ikke mange sjangser mot et temmelig offensivt City. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Jævlig digg med seier i dag, men allikevel litt med bismak. Vi styrer banespillet så sinnsykt, og forsvaret begynner å nærme seg nivået i fjor. Allikevel synes jeg vi er litt for tamme og fantasiløse offensivt, vi skapte ikke mange sjangser mot et temmelig offensivt City. Det har irritert meg også, vi klarer ikke å skape ordentlig gode sjangser forran mål. Det har vært tilfellet hele denne sessongen. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Da var jeg tilbake fra puben, for en herlig dag. Så dere da de viste Rooney feire mål i slow-mo? Se hvor mye det betyr for han. Goal i derby igjen, 100 mål i karrieren, ekstremt viktig mål alt i alt når det gjelder kampen og situasjonen vår med "0-0" kampene. Og syns det er helt utrolig at nesten ingen nevner Park, han var helt vill i dag, jobbet nesten mer enn mot Barca på OT i fjor. 0-1 målet kom nesten bare pga. han, se reprisen igjen og se hvor mye han har å si i det målet. Smart skudd av Carrick også, og bra at Rooney ikke er for ivrig der og holder seg onside. Vi vant Manchester derby folkens, og fikk litt hevn for i fjor. HERLIG. Og fy faen, så jævlig bra at Arsenal får litt flaks med offside i dag, siden de hadde noe mye verre mot de på akkurat den banen i akkurat den kampen i fjor, når Drogba scorte 2-1 målet mens 3 Chelsea spillere sto i offside. HERLIG, unner Arsenal den seieren! Great day, og stemningen på Scotsman var ikke noe å klage over heller. Fantastisk dag jeg valgte for å gå på puben, jeg er en utrolig glad gutt nå P.S. Selvom jeg ga Park så mye cred, er banens beste Evra for meg IGJEN. Hva spiser han nå for tiden? Er jo faen meg perfekt. :D Sweeeeeeet day boys! Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Evra er veldig bra om dagen. Han gjør jobben sin både bakover og forover. Når det kommer til hva han spiser så har jeg lest at det er hamburger og øl som er dietten i United Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå