Limbeck Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Hjemmedømming. Tull Er du uenig?! Bombe........ Jeg kaller han i det minste ikke en drittsekk, selv om jeg hadde lyst Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Endelig en borteseier igjen, det var faen på tide! Når det gjelder utvisningen var den helt korrekt. Hva i alle dager tenkte Ronaldo på der??? Var ingen som var i nærheten av å dytte han. Og Giggs da!! Hvorfor legger han ikke ballen i det åpne målet når han står rettvendt mot det?? Jaja, det ble nå ihvertfall 3 uhyre viktige poeng, og ennå muligheter i ligaen. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 City fansen er noen forbanna drittsekker I hvertfall ballguttene. Skal ha cred for at de klarte å være stille før hjemmekampen i fjor da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Hjemmedømming. Tull Er du uenig?! Bombe........ Og hvorfor var det hjemmedommer idag? Linjedommeren vs Rafael episoden var dårlig da. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Nei nå må jeg ut og roe meg litt. Før jeg knuser skjermen eller noe Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Gjelder ikke suspensjon i alle engelske turneringer ? Tar en uke før de trer i kraft. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Da er han ute mot Sunderland da? Er jo en uke til det. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) City fansen er noen forbanna drittsekker I hvertfall ballguttene. Skal ha cred for at de klarte å være stille før hjemmekampen i fjor da. Jeg syns det bare er gøy når ballgutter gjør slikt, så lenge det ikke ødelegger spillet. Verre med voksne folk som Webb som prøver desperat å vise seg, jeg kunne godt tenkt meg en forklaring på hvorfor Rafael fikk gult kort. Å hvorfor Ireland ikke får det for en ti ganger verre forseelse rett etter. @Danielzu, siden han blåste for hver minste ting som City's vei. Å var ekstremt ukonsekvent med de gule kortene sine. Endret 30. november 2008 av Hyrlen Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Ireland fikk kort for å spille bort ballen, om det er det du tenker på Hyrlen. Da er han ute mot Sunderland da? Er jo en uke til det. Blackburn skulle jeg mene, som er neste kamp. Den er nemlig neste mandag.. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Grattis med derbyseier da. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Ireland fikk kort for å spille bort ballen, om det er det du tenker på Hyrlen. Da er han ute mot Sunderland da? Er jo en uke til det. Blackburn skulle jeg mene, som er neste kamp. Den er nemlig neste mandag.. Ons. 03-12-2008 Kl. 21:00 BLACKBURN Lør. 06-12-2008 Kl. 18:30 SUNDERLAND Canal+ Sp. 1 & 2 Ons. 10-12-2008 Kl. 20:45 AALBORG BK Lør. 13-12-2008 Kl. 18:30 Tottenham Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Ireland fikk kort for å spille bort ballen, om det er det du tenker på Hyrlen. Rafael taklet ballen, så mann. Rett etterpå klipper Ireland ned Carrick(?), United har fordel men er fortsatt et soleklart gult kort. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Hjemmedømming. Publikum for Ronaldo utvist og vi vinner. Fy faen så rettferdig Ronaldo får seg selv utvist. Ronaldo hadde scoret på den sjansen uten problem. Jævla shittyfans. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Fra vgd ang Ronaldo sin utvisning: "Syns Webb dreit seg ut på det gule kortet til Ronaldo. Som kjent så er bare viljehands hands, og de situasjonene hvor det skal gi gult kort er der hvor man f.eks. prøver å score, sende en pasning eller forhindre målsjanser ol. Webb må ha lest det til at Ronaldo prøvde å score på den - noe han åpenbart ikke gjorde. " "Nå er jeg ikke hundre prosent sikker på ordlyden i regelboka, men jeg er ganske sikker på at kort ved hands skal gi, hvis det er en viljehands i den betydning at spilleren får en fordel av å bruke handa med vilje. Her er jo tilfellet fullstendig motsatt. Ronaldo kunne headet den i mål. Men han stopper ballen. Han påstår ovenfor SkySport-journalisten at han hørte dommeren blåse, og rett bak han ligger en City-spiller nede. Det er den eneste forklaringen, hvorfor i all verden skulle han ellers stoppe ballen, når han kunne headet den i mål? " Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Da er han ute mot Sunderland da? Er jo en uke til det. Nope, 6 dager. City fansen er noen forbanna drittsekker I hvertfall ballguttene. Skal ha cred for at de klarte å være stille før hjemmekampen i fjor da. Jeg syns det bare er gøy når ballgutter gjør slikt, så lenge det ikke ødelegger spillet. De ødelegger jo spillet ved å bruke så enormt lang tid hver gang ballen går ut av spill. Var mest i starten av kampen de gjorde det heldigvis. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Enig med Nightkeeper sitt innlegg, rett og slett ELENDIG forståelse fra Webb sin side. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) Og hvorfor fikk united corner? Dårlig av Webb ja- Endret 30. november 2008 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) HAHAHA, ufattelig bra! Endret 30. november 2008 av 2bb1 Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Hater å sitte på jobb når united spiller kamp, men veldig deilig at de vant i dag. Slipper å irritere meg over dømmingen også når jeg ikke fikk sett det Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) Ferguson: "I wont get into talking about the ref..we'd been her all day". Sagt med et smil . Ireland fikk kort for å spille bort ballen, om det er det du tenker på Hyrlen. Rafael taklet ballen, så mann. Rett etterpå klipper Ireland ned Carrick(?), United har fordel men er fortsatt et soleklart gult kort. Rafael fikk kortet for å plukke opp ballen foran en cityspiller og kaste den opp i lufta. Jeg har sett dommere som ikke gir kort på slikt før, men det var det webb ga han kort for. Ikke taklingen. Likeså fikk Ireland kort for å spille bort ballen han og. Endret 30. november 2008 av Alastor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå