Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Steiki hvor mange billige kort Webb gir.

Fortjent at dere leder dog. Faktisk så gleder det meg at dere leder, håper city blir grust og rykker ned. Hater slike klubber som tror de kan kjøpe seg til trofeêr

Fletcher sitt var fortjent, men Rafael sitt var ikke. Å Robinho skull minst hatt et.

Rafael sitt var ikke kort iallefall. Setter meg skeptisk til det kortet Vassel fikk, så veldig billig ut.

Hvorfor skulle Robinho hatt kort? Tenker du på sitauasjonen med Van Der Sar? Begge går etter ball og det er en helt vanlig duell, desverre kommer keepere dårlig ut av slike situasjoner.

Van der sar er i det minste mer mandig en Gomes, han hadde vell begynt å grine der :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Arve Fuglum, elendig kommentator! Kan han ikke lære seg hvem som er hvem? Carrick og Fletcher er ikke spesielt like. Han vet jo faen ikke hvem noen er utpå der.

Gidder du å bry deg om at en komentator sier feil navn når du vet hvem det er? Faen for klaging..

Eh, ja selvfølgelig? At jeg er så heldig og vet det riktige navnet er da overhodet ingen unnskyldning for kommentatoren til å si feil.

Kan de ikke gjøre jobben skikkelig så gi oss nå i hvert fall muligheten til å velge de engelske kommentatorene.

Lenke til kommentar
Arve Fuglum, elendig kommentator! Kan han ikke lære seg hvem som er hvem? Carrick og Fletcher er ikke spesielt like. Han vet jo faen ikke hvem noen er utpå der.

Gidder du å bry deg om at en komentator sier feil navn når du vet hvem det er? Faen for klaging..

Eh, ja selvfølgelig? At jeg er så heldig og vet det riktige navnet er da overhodet ingen unnskyldning for kommentatoren til å si feil.

Kan de ikke gjøre jobben skikkelig så gi oss nå i hvert fall muligheten til å velge de engelske kommentatorene.

Skal ikke klage så lenge vi ikke får komentering slik som mot Villa

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Flere dommere hadde gitt kort på slik oppførsel. Og siden Rafael fikk gult på kasting av ball så..

Rob Styles hadde gitt kort på det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...