Maynard James Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Steiki hvor mange billige kort Webb gir. Fortjent at dere leder dog. Faktisk så gleder det meg at dere leder, håper city blir grust og rykker ned. Hater slike klubber som tror de kan kjøpe seg til trofeêr Fletcher sitt var fortjent, men Rafael sitt var ikke. Å Robinho skull minst hatt et. Rafael sitt var ikke kort iallefall. Setter meg skeptisk til det kortet Vassel fikk, så veldig billig ut. Hvorfor skulle Robinho hatt kort? Tenker du på sitauasjonen med Van Der Sar? Begge går etter ball og det er en helt vanlig duell, desverre kommer keepere dårlig ut av slike situasjoner. Van der sar er i det minste mer mandig en Gomes, han hadde vell begynt å grine der Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Noen som vet om vi har Fabio på benken? Han skal vel være klar i disse dager. Han er ikke på benken. 1. desember skal han være klar. Satser på han får seg ett par kamper i klubb-VM, eller i ligacupen mot Blackburn. Lenke til kommentar
genser Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Arve Fuglum, elendig kommentator! Kan han ikke lære seg hvem som er hvem? Carrick og Fletcher er ikke spesielt like. Han vet jo faen ikke hvem noen er utpå der. Gidder du å bry deg om at en komentator sier feil navn når du vet hvem det er? Faen for klaging.. Eh, ja selvfølgelig? At jeg er så heldig og vet det riktige navnet er da overhodet ingen unnskyldning for kommentatoren til å si feil. Kan de ikke gjøre jobben skikkelig så gi oss nå i hvert fall muligheten til å velge de engelske kommentatorene. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Så skaff deg skysports og slutt å syt da. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Arve Fuglum, elendig kommentator! Kan han ikke lære seg hvem som er hvem? Carrick og Fletcher er ikke spesielt like. Han vet jo faen ikke hvem noen er utpå der. Gidder du å bry deg om at en komentator sier feil navn når du vet hvem det er? Faen for klaging.. Eh, ja selvfølgelig? At jeg er så heldig og vet det riktige navnet er da overhodet ingen unnskyldning for kommentatoren til å si feil. Kan de ikke gjøre jobben skikkelig så gi oss nå i hvert fall muligheten til å velge de engelske kommentatorene. Skal ikke klage så lenge vi ikke får komentering slik som mot Villa Lenke til kommentar
Blax Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Shitty har så jævlig stygge fans. Skal holde på ballen ved corner, pælmer ballen på Ronaldo. jaja, shitkids Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Noen som har sopcast link? Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Noen som har sopcast link? Google er en fin ting! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Herlig av Rooney! Og vi skal møte Southampton borte i 3. runde av FA-cupen. Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Viktig å holde konsentrasjonen oppe nå. Det er nå i andre omgang kampen virkelig begynner. Får håper Ronaldo kommer seg ordentlig i gang nå. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Nå har ikke City mange tungvektere der ute med de byttene, tenker på det fysiske. Må kjøre på nå. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Noen som har link til live stream? Tenker på slik at jeg bare kan trykke "Play" så er jeg i gang. Eller blir jeg nødt å laste ned SopCast? Lenke til kommentar
Blax Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Faen az Berba! Han skaper den sjanses med å være slapp i førsteforsvaringa der. Går ikke ! Lenke til kommentar
genser Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Få av Ronaldo! For det første spiller han dårlig, for det andre burde han vært utvist. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Skulle han det? Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Utvist, ja. Haha. Hvorfor det? Lenke til kommentar
genser Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Å klappe ironisk til dommeren kvalifiserer i mine øyne til gult kort. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Hagler gule kort her Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Flere dommere hadde gitt kort på slik oppførsel. Og siden Rafael fikk gult på kasting av ball så.. Rob Styles hadde gitt kort på det. Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Tror ikke det var ironsk. Han skjønte hva han gjorde etterhvert. Men tror vi snart får et rødt kort hvis vi ikke skjerper oss. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå