haswonit Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Ok folkens, nå er jeg FLAU!! Jeg har alltid trodd at når unitedspillere har blitt intervjuet av MEN, så har de blitt intervjuet av et eller annet mannesladderbladet eller noe sånt . ....fant ut i kveld at MEN = Manchester Evening News. Idiooooooot? Hehe, trodde det samme faktisk. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) Tror vi må vinne i morgen for å holde oss oppe. Ellers blir det veldig, veldig vanskelig å vinne ligaen. 12 timer igjen nå ja, lykke til gutter. Jeg gruer meg som faen, naboen får faen ikke lov å ha en seier til over meg etter i fjor. KOM IGJEN RED DEVILS! Endret 30. november 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Vi er bare 8 poeng bak da Lenke til kommentar
PSV Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Amagad. Jeg skal se kampen sammen med pappa (faktisk eneste kampene vi ser ilag) som er svoren City-fan. Vi kan godt gå på seksogtretti tap i året for min del sålenge vi vinner disse to. Huff, sove. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Seriøst, har spydd kontinuerlig i 12 timer nå. Men kampen SKAL jeg se. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 George Switzer Interessant dagbladet artikkel om George Switzer. Den eneste spilleren fra den legendariske class of 92 som ikke ble proff. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) We all knew about that article several weeks ago! Endret 30. november 2008 av Kjartan1234 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Da blir d muligens en stream i bakgrunnen i dag! Eksamen i morra.... Nok å henge fingrene i der, men vil iallfall følge litt med om muligheten byr seg! Må gå for seier i dag, noe annet nytter rett og slett ikke! Hele laget må sjerpe seg fra de siste kampene... Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Lest den artikkelen og ferdig diskutert Lenke til kommentar
Manx Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Har Sir Alex fått beskjed av kona igjen å ikke gi seg igjen Ingen pensjonistplaner for «glemsk» Sir Alex Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Faen, nå gruer jeg meg her. MÅ ha seier i dag. Alt (?) tyder på at vi spiller uten Berbatov også. Håper i det minste han er på benken! Vi trenger Scholes og Hargreaves Har en helt jævlig følelse. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Har ikke noe veldig god følse selv for å si det pent Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Heller ikke jeg men jeg har troa at vi skjerper oss i dag og "rise to the occasion". Dette handler ikke bare om poeng og PL, det er Manchester derby det er snakk om. Vi skal gi alt for å vinne denne kampen. Uten Berba, eller med Berba; come on Red Devils Lykke til folkens, jeg stikker ut snart på puben med fattern for å se kampen. Let's win a fucking match! Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Har Sir Alex fått beskjed av kona igjen å ikke gi seg igjen Ingen pensjonistplaner for «glemsk» Sir Alex Han kan gjerne være manager til han er 90 for min del. Den dagen han gir seg vil være et trist øyeblikk i klubbens historie. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 I natt drømte jeg at jeg var på kamp mellom Arsenal og Manchester United. Vi vant med en scåring på overtid men etter kampen fikk Arsenal godkjent et mål i første omgang. Og i dag er jeg syk Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Seriøst, har spydd kontinuerlig i 12 timer nå. Men kampen SKAL jeg se. Det er bare å finne fram bøtta . Tøm den i pausen! Jeg er, som mange andre, bekymret for resultatet i dag - vi mangler spillere, vi har ikke spillt bra i det siste, og vi møter city borte, noe vi de siste åra har slitt veldig med. Så ingen forventninger, bar en dårlig magefølelse . Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) Aksepterer ikke et tap idag, City har ikke vært så veldig gode denne sesongen, selv om de slo Gunners. For å si det sånn, jeg er DRITT lei av å tape mot den skitne klubben. Selv om vi er CoEx2 så svir de to tapene noe helt jævlig. Og deilig med fem uker juleferie, hvor man slipper å dra til byen for å se match. Endret 30. november 2008 av NightKeeper Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Spiller ikke Berba i dag taper vi poeng. Jeg har ikke vært like nervøs før en kamp på lenge, særlig mot City. Ireland og Robinho ser jævlig skumle ut. Lykke til gutta, i dag må vi vinne! Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) 2 ganger Roon i dag, mens Ireland netter ett for city.. Mark my words COME ON YOU REDS! Endret 30. november 2008 av Zaltatov Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Team from MUTV VDS Rafael Rio Vidic Evra Carrick Fletcher Park Ronaldo Rooney Berbatov Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå