Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Ok folkens, nå er jeg FLAU!!

Jeg har alltid trodd at når unitedspillere har blitt intervjuet av MEN, så har de blitt intervjuet av et eller annet mannesladderbladet eller noe sånt :p.

....fant ut i kveld at MEN = Manchester Evening News.

Idiooooooot? :)

Hehe, trodde det samme faktisk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror vi må vinne i morgen for å holde oss oppe. Ellers blir det veldig, veldig vanskelig å vinne ligaen. 12 timer igjen nå ja, lykke til gutter. Jeg gruer meg som faen, naboen får faen ikke lov å ha en seier til over meg etter i fjor.

KOM IGJEN RED DEVILS!

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Da blir d muligens en stream i bakgrunnen i dag! Eksamen i morra.... Nok å henge fingrene i der, men vil iallfall følge litt med om muligheten byr seg!

Må gå for seier i dag, noe annet nytter rett og slett ikke! Hele laget må sjerpe seg fra de siste kampene...

Lenke til kommentar

Heller ikke jeg men jeg har troa at vi skjerper oss i dag og "rise to the occasion". Dette handler ikke bare om poeng og PL, det er Manchester derby det er snakk om. Vi skal gi alt for å vinne denne kampen. Uten Berba, eller med Berba; come on Red Devils :)

Lykke til folkens, jeg stikker ut snart på puben med fattern for å se kampen. Let's win a fucking match!

Lenke til kommentar
Seriøst, har spydd kontinuerlig i 12 timer nå. Men kampen SKAL jeg se.

Det er bare å finne fram bøtta :). Tøm den i pausen!

Jeg er, som mange andre, bekymret for resultatet i dag - vi mangler spillere, vi har ikke spillt bra i det siste, og vi møter city borte, noe vi de siste åra har slitt veldig med.

Så ingen forventninger, bar en dårlig magefølelse :(.

Lenke til kommentar

Aksepterer ikke et tap idag, City har ikke vært så veldig gode denne sesongen, selv om de slo Gunners.

For å si det sånn, jeg er DRITT lei av å tape mot den skitne klubben. Selv om vi er CoEx2 så svir de to tapene noe helt jævlig.

Og deilig med fem uker juleferie, hvor man slipper å dra til byen for å se match.

Endret av NightKeeper
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...