Latias Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 http://united.no/united/nyheter/nyheter/be...r_antall_kamper Vet at LC ikke betyr så mye, håper ikke vi taper med vilje på onsdag. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Vi kan la flere unge slippe til i LC Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Trenger ikke ha alle stjerne mot Blackburn? Ville heller satset på serien eller CL om jeg var SAF. Men jo flere trofeer, jo bedre Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Spar nøkkelspillere i LC, det er ikke vits i å slite ut dem der. Er bekjymret over hvor slitene vi kommer til å være i slutten av sessongen. Vi kan forøverig også matche ungguttene i VM for klubblag, det betyr null for meg om vi ikke vinner den. Jeg håper SAF konsentrerer seg om PL og CL, om vi kommer langt i de andre cup'ene er det bare en bonus. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 (endret) Nå har jeg bytta avatar EDIT: hva syns dere? Endret 29. november 2008 av RePaC Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Stor forbedring! <3 Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Stor forbedring! <3 Takk takk Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Nå har jeg bytta avatar EDIT: hva syns dere? Litt for lik Latias sin kanskje. Dessuten var den litt uskarp. Har en annen versjon av logoen som er skarpere (og finere). Si i fra hvis du vil ha den. Men definitivt en forbedring Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Ja, gjerne det. Du kan gi meg linken? Eller hvis du har den på pc'en så kan du maile den. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Satan så stygt? Hva forventer du i en Unitedtråd? Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Hva er advarselnivå forresten? Det som står under avataren min(vet ikke om det syns hos dere). Satan så stygt? Hva forventer du i en Unitedtråd? Jeg tenkte ikke på logoen generelt, men mer skarphet, farger, størrelse osv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 (endret) Hvor nærme du er ban tror jeg. Alle kan se sitt, men vi kan ikke se hverandres. Syns fargene var litt uskarpe, også passte det ikke helt med hvit bakgrunn Endret 29. november 2008 av Slettet-EIV2CS Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 En kan bare se sin egen % nivå... Like godt at dere ikke kan se mitt Lenke til kommentar
MSL Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 En kan bare se sin egen % nivå... Like godt at dere ikke kan se mitt Hehe:) Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Ok folkens, nå er jeg FLAU!! Jeg har alltid trodd at når unitedspillere har blitt intervjuet av MEN, så har de blitt intervjuet av et eller annet mannesladderbladet eller noe sånt . ....fant ut i kveld at MEN = Manchester Evening News. Idiooooooot? Lenke til kommentar
MSL Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Ok folkens, nå er jeg FLAU!! Jeg har alltid trodd at når unitedspillere har blitt intervjuet av MEN, så har de blitt intervjuet av et eller annet mannesladderbladet eller noe sånt . ....fant ut i kveld at MEN = Manchester Evening News. Idiooooooot? Så vet vi det:) Trodde det var noe sladder greier jeg og:P Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Englands svar på Vi Menn heter ikke We Men.... Lenke til kommentar
MSL Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Englands svar på Vi Menn heter ikke We Men.... Nei, det hadde vert noe for seg selv Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Litt syk den der Alastor. MEN er jo veldig kjent og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå