Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Jeg tror jeg drar innom Trafford Centre på fredag. Ankommer ikke Manchester før i 6-tiden på ettermiddagen, men centeret stenger vel ikke før kl 22.00. Så går lørdagen til Megastore, Bishop Blaize og kanskje Trafford Centre.

Hm... Det var jo en ide. Drar via London, så har tenkt å ta et tog som går i 5-tiden. Lurer på om det ikke tok litt over 2 timer, så er framme mellom 7 og 8 en gang. Kanskje vi får litt for dårlig tid da, men vi får se. Lørdagen brukes i Megastore og på Old Trafford :)

Og kamp 17.15 selvsagt. :)

17.30 mener du ;) Men lurt å komme litt før, så kanskje vi får med oss oppvarmingen også :)

Endret av D'Amico
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er redd Ireland kan senke oss på søndag. :(

Går bra, i helgen er jeg hjemme igjen, og da er det på med den hvite drakta pluss en annen her på forum ikke har på seg sitt :thumbup: Tack-Team schø!!

Det er faktisk meg. :innocent:

Men jeg pleier kun å ha på den når vi spiller i bortedrakter. ;)

Lenke til kommentar
Jeg tror jeg drar innom Trafford Centre på fredag. Ankommer ikke Manchester før i 6-tiden på ettermiddagen, men centeret stenger vel ikke før kl 22.00. Så går lørdagen til Megastore, Bishop Blaize og kanskje Trafford Centre.

Hm... Det var jo en ide. Drar via London, så har tenkt å ta et tog som går i 5-tiden. Lurer på om det ikke tok litt over 2 timer, så er framme mellom 7 og 8 en gang. Kanskje vi får litt for dårlig tid da, men vi får se. Lørdagen brukes i Megastore og på Old Trafford :)

17.30 mener du ;) Men lurt å komme litt før, så kanskje vi får med oss oppvarmingen også :)

Trodde den begynte 17.15, men ser nå at den begynner 17.30. Må kanskje velge mellom oppvarmingen og Bishop Blaize? Har du tenkt deg innom puben eller?

Lenke til kommentar

Trodde den begynte 17.15, men ser nå at den begynner 17.30. Må kanskje velge mellom oppvarmingen og Bishop Blaize? Har du tenkt deg innom puben eller?

Bishop Blaize er et must, sist gang var vi der i tre timer før kampen startet. :blush:

Lenke til kommentar
Leste det akkurat jeg og. Har ikke hørt om fyren, jeg. Har vi vært ute etter han lenge? :!:

En uke sånn cirka.

Spennende spiller, ikke minst fordi han er venstrebeint. Ryktene sier også at han har den beste skuddfoten i den serbiske ligaen, mens de andre ferdighetene hans er på det jevne. Uansett, speiderne til United har vel sett at han er god nok, så da får vi stole på det. Må bemerkes at overgangen er ikke klar ennå, bare arbeidstillatelsen, men det skal nok mye til for at vi ikke kjøper ham. Er spent på prisen. 8 mill pund nevnes rundt om på nettet, og er egentlig en helt grei pris, uten at jeg vet noe om hvor god han er.

17.15 var i fjor det, i år er det halv :) Usikker på om jeg i det hele tatt kommer inn på Bishop. Har hørt mye om den, så det hadde jo vært interessant å stikke hodet inn i et par minutter. Men på en annen side virker det ganske gøy å se United-spillerne varme opp også, se Ronaldo skyte frispark som dette osv, så lenge plassene ikke er altfor langt unna banen da :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...