Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Jeg personlig tror ikke Rooney blir i United ut livet. Tror ikke han drar med det første heller. Giggs derimot,avslutter med stil i rød-trøya. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Vennligst forklar hvordan Rooney er mer *patriotisk* og brenner mer for egen klubb enn Beckham og Owen gjør\gjorde. Og forholdet til Ferguson som jeg har inntrykk av er veldig bra. Dessuten ser jeg aldri for meg Rooney i for eksempel Real Madrid, Barcelona osv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Ferguson slutter iløpet av de neste to årene... Kan glatt se for meg Rooney i tysk-liga Lenke til kommentar
Raste Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Det sa vel Beckham også? Og Owen? Beckham havnet i klammeri med SAF, du kan jo ikke sammenligne det når ikke Rooney har trøbbel med SAF. Beckham hadde vært i United om ikke det hadde skjedd det med SAF og han. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 (endret) Ferguson slutter iløpet av de neste to årene...Kan glatt se for meg Rooney i tysk-liga Det kommer jo selvfølgelig an på hvem vi får som manager etter SAF, men blir det en med litt respekt for seg selv, vil han aldri selge Rooney. Håper jeg da Bundesligaen må heve seg et par hakk før jeg ser det som sannsynlig at Rooney ender opp der. Endret 27. november 2008 av D'Amico Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Med den tankegangen så kaaaaaan vel Rooney komme i klammeri med SAF. Som tidligere nevt, Rooney er sta og har sterke meninger(det har SAF også) Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 (endret) Med den tankegangen så kaaaaaan vel Rooney komme i klammeri med SAF.Som tidligere nevt, Rooney er sta og har sterke meninger(det har SAF også) Joda, men du nevner og at SAF er ferdig om nokre år. Eg trur ikkje Roon kjem i klemmeri med SAF i løpet av dei sesongane, for akkuratt no er forholdet så godt at eg trur det skal skje mykje før Sir velger å gå heile vegen...(hive ut roon) Endret 27. november 2008 av Zaltatov Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Sammenligne Rooney med fløtepusen beckham og med løken owen da... *grøss* Dobbel *grøss* til den siste.... Banne i kjerka er da ikke nødvendig! hehehe Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Jeg vet ikke hvorfor, men Danielzu minner meg om da jeg spilte Team Fortress 2. Mulig du minner meg om sniperen der. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Iz dat gud? Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Heller kompliment enn nedverdigelse. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Mange tall her. Jeg trodde Rooney kostet 25 mill og at Tevez er på en 5 mill lånedeal på to år. Altså tilsammen 5 mill. Jeg ser ikke noen større grunn til at Rooney blir enn jeg gjorde med Beckham. Han kan bli resten av karrieren men ingen vet hva som skjer. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Er redd Ireland kan senke oss på søndag. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Ireland er i form, ingen tvil...mest redd for han, Robinho og Benjani på det laget der. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Robinho er usikker, men blir ikke overrasket om han blir klar... Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Noen som har noen tips til hva som er verdt å få med seg i Manchester? Det er vel forresten ingen som vet hvor på tribunen Ferguson sitter på Sunderland-kampen? Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Noen som har noen tips til hva som er verdt å få med seg i Manchester? Det er vel forresten ingen som vet hvor på tribunen Ferguson sitter på Sunderland-kampen? Skal du også over mot Sunderland? Reiser du med supporterklubben eller? Du bør dra på Trafford Centre. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Jepp, blir første kampen min Reiser med reiseshop.no. Det er vel tilfeldigvis ingen her som har reist med dem før? Har tenkt på Trafford Centre, ja. Spørs om vi kommer oss ut dit, og om vi får tid, men vi får se. Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Er redd Ireland kan senke oss på søndag. Går bra, i helgen er jeg hjemme igjen, og da er det på med den hvite drakta pluss en annen her på forum ikke har på seg sitt Tack-Team schø!! Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Har tenkt på Trafford Centre, ja. Spørs om vi kommer oss ut dit, og om vi får tid, men vi får se. Jeg tror jeg drar innom Trafford Centre på fredag. Ankommer ikke Manchester før i 6-tiden på ettermiddagen, men centeret stenger vel ikke før kl 22.00. Så går lørdagen til Megastore, Bishop Blaize og kanskje Trafford Centre. Og kamp 17.15 selvsagt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå