Limbeck Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Ok, skal ikke være uenig i lista Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Ok, skal ikke være uenig i lista Så united har hatt extremt vanskeligere program hvor? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 på hvilken måte? Liverpool, Arsenal, Chelsea, Tottenham, City, Aston Villa, Blackburn, Everton og Portsmouth borte før jul sier vel sitt. Faktisk, så er det alle bortekampene våre første halvdel av sesongen. Litt lettere sagt: Vi har møtt/skal møte 9 av de nærmeste 10 lagene på tabellen fra i fjor på bortebane. Dvs. lag nr. 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 og 11. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Piqué scorer for Barca. Han scorte ikke så mange mål for oss. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 I forhold til posisjon og antall kamper, så gjorde han jo det. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Jeg er faktisk glad for at vi ble kvitt ham nå som Evans har vist seg som en klassestopper. Ikke bare er han etter min mening bedre, men også yngre og britisk. Eneste negative med salget av Pique var prisen som var altfor lav. Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Uansett greit, da vi stjal han fra Barca først. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Noen som vet om en veldig, veldig god Mancester United sesong 07/08 som ligger på youtube eller eventuelt til nedlasting? Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Nei, men du kan gjerne ta en kikk på alle 42 måla til Ronny på youtube Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Nei, men du kan gjerne ta en kikk på alle 42 måla til Ronny på youtube Jeg må si at frisparket mot Pompey og hælsparket mot Villa var de beste! Lenke til kommentar
Corey Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Noen som vet om en veldig, veldig god Mancester United sesong 07/08 som ligger på youtube eller eventuelt til nedlasting? http://www.youtube.com/watch?v=d3htTTa5v4k Denne summerer opp sesongen ganske bra..Ikke alle kampene da selvfølgelig,men fy fader så bra laget.Ser den hver dag. Hvis det var det du var ute etter.... Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Nei, men du kan gjerne ta en kikk på alle 42 måla til Ronny på youtube Jeg må si at frisparket mot Pompey og hælsparket mot Villa var de beste! Frisparket var rett og slett sykt. Og den skruen den hadde, fabelaktig Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Noen som vet om en veldig, veldig god Mancester United sesong 07/08 som ligger på youtube eller eventuelt til nedlasting? http://www.youtube.com/watch?v=d3htTTa5v4k Denne summerer opp sesongen ganske bra..Ikke alle kampene da selvfølgelig,men fy fader så bra laget.Ser den hver dag. Hvis det var det du var ute etter.... Det der er jo part 3, kun CL. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Priceless! Trenger ikke å si mer.. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Barcelona vinner La Liga, Chelsea vinner årets Premier League. Det er skjebnen, mark my words. Ellers så har jeg en videomappe for 2007-2008 sesongen som jeg gjerne skulle delt med dere. Mappen inneholder rundt 70 scoringer, feiringen på OT etter liga seieren + diverse skills av Rooney og Ronaldo. Dessuten har jeg Manchester United Player Awards 2008 som ble vist på MUTV. Must for alle United fans. Endret 26. november 2008 av Rexbatov Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Alle United fans har jo denne fantastiske dvd'en. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Jepp, husker jeg forhåndsbestilte. Fikk den jo innen 7 dager og alt, siden den ikke er tollpliktig en gang; for å ikke nevne at den er SYKT billig. Syns alle United fans skal kjøpe den egentlig, for en sesong Endret 26. november 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Fantastisk sesong, men tenker alltid på kampen mot Pompey i FA Cup'en... Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Fantastisk sesong, men tenker alltid på kampen mot Pompey i FA Cup'en... Carrick burde vært mer "motivert" og sikker på at han skulle skyte den inn. Var ikke nok vilje i det han prøvde å få ballen over linjen, følte jeg. Irriterer meg EDIT: Synes forresten det er herlig at Rooney kommer ut og beklager for filmingen i går. En ekte mann ser sine feil og forbedrer seg, han er tross alt bare fylt 23 for noen uker siden. En annen Scouser som er kaptein for laget sitt, derimot... Endret 26. november 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Ok, skal ikke være uenig i lista Så united har hatt extremt vanskeligere program hvor? Trodde forskjellen var større, skal inrømme det, men dere har igjen flere storlag borte enn det vi har. Jeg er også overbevist om at Liverpool ikke klarer å holde følge så lenge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå