Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
på hvilken måte?

Liverpool, Arsenal, Chelsea, Tottenham, City, Aston Villa, Blackburn, Everton og Portsmouth borte før jul sier vel sitt. Faktisk, så er det alle bortekampene våre første halvdel av sesongen.

Litt lettere sagt: Vi har møtt/skal møte 9 av de nærmeste 10 lagene på tabellen fra i fjor på bortebane. Dvs. lag nr. 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 og 11. :)

Lenke til kommentar

Barcelona vinner La Liga, Chelsea vinner årets Premier League. Det er skjebnen, mark my words.

Ellers så har jeg en videomappe for 2007-2008 sesongen som jeg gjerne skulle delt med dere. Mappen inneholder rundt 70 scoringer, feiringen på OT etter liga seieren + diverse skills av Rooney og Ronaldo.

Dessuten har jeg Manchester United Player Awards 2008 som ble vist på MUTV. Must for alle United fans.

th_Utennavn-4.jpg th_Utennavn-5.jpg

Endret av Rexbatov
Lenke til kommentar
Fantastisk sesong, men tenker alltid på kampen mot Pompey i FA Cup'en...

:( Carrick burde vært mer "motivert" og sikker på at han skulle skyte den inn. Var ikke nok vilje i det han prøvde å få ballen over linjen, følte jeg. Irriterer meg :(

EDIT: Synes forresten det er herlig at Rooney kommer ut og beklager for filmingen i går. En ekte mann ser sine feil og forbedrer seg, han er tross alt bare fylt 23 for noen uker siden. En annen Scouser som er kaptein for laget sitt, derimot...

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...