Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Haha! Det var dagens, Carragher 10? Du mener altså han som scorer i sitt eget nett svært ofte i forhold til andre?

Carra har vel faktisk fler selvmål enn scoringer for Liverpool.

Haha, helt seriøst? Må være flaut som faen at man ikke vet hvilke mål man skal score på.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Haha! Det var dagens, Carragher 10? Du mener altså han som scorer i sitt eget nett svært ofte i forhold til andre?

Carra har vel faktisk fler selvmål enn scoringer for Liverpool.

Haha, helt seriøst? Må være flaut som faen at man ikke vet hvilke mål man skal score på.

Jepp,der har du Carra, peiser ballen i sitt eget kryss. Skulle tro han var en spion.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Alonso har vel vært bedre enn Scholes i denne sesongen?

Eller er brillene for stramme nå?

Scholes har vel ikke spilt mange kamper, men har absolutt spilt godkjent. Til gjengjeld har Alonso sugd pikk i de to foregående sesongene.

Du kødder sant?

Lenke til kommentar

Scholes har vel ikke spilt mange kamper, men har absolutt spilt godkjent. Til gjengjeld har Alonso sugd pikk i de to foregående sesongene.

Du kødder sant?

Alonso var syk i 04/05, TROR JEG. Han ikke vært noe særlig de to siste sesongene mener jeg å huske, hvertfall ikke opp mot hans toppnivå for noen sesonger siden. Var jo faktisk endel som ville selge Alonso til fordel for Barry i sommer, for å si det slik; jeg ba om at det skulle skje for Alonso er fem ganger den spillern Barry er.

Sikkert noen leifs, men dere får unnskylde meg, har hatt eksamen i organisasjonsteori idag og skrevet 15 sider, og halvparten av de med krampe i høyrehånda.

Lenke til kommentar

Du kødder sant?

Nei han har vært elendig. Tidvis god i Europacup, men i Premier League så godt som usynlig. Gerrard og Masche har holdt midtbanen alene. Når han så at Benitez ville kvitte seg med han tok han seg i nakken å har faktisk nærmet seg slik han spilte sesongene før. For Alonso er strålende når han vil.

Lenke til kommentar

Ikke ta sånn på vei pga ei liste på et Liverpool forum. Jeg er overrasket over at Liverpool ikke endte på flere poeng enn oss.

Jeg sliter litt med å finne tidsperioden disse karakterene skal speile tilbake på. Hvis det er denne sesongen, som jeg tror det er, så blir det veldig vanskelig å karakterisere spillere som Scholes og Neville.

Jeg tror heller ikke motstanderene er tatt med i beregningen. Jeg nekter å tro at Liverpool har hatt et like hardt kampprogram som vi har.

PS! jeg har en bitte liten følelse av at jeg graver en veldig stor grav med denne fokuseringen på kampprogrammet, men jeg gjør det alikevel.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Jeg tror heller ikke motstanderene er tatt med i beregningen. Jeg nekter å tro at Liverpool har hatt et like hardt kampprogram som vi har.

på hvilken måte?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

på hvilken måte?

Lagene vi har møtt borte

Pool United Adv

sunderland Newcastle M

Boro Pompey L

Villa Fulham(en dag) L

United Pool -

Stoke Chelsea M

Everton Bolton L

City Blackburn L

Wigan WBA L

Chelsea Everton L

Pompey West ham M

Tottenham Hull M(under tvil)

WBA Arsenal M

Bolton Stoke L

Fulham Villa M

Totalt United 6

Pool 7

på hvilken måte?

Liverpool, Arsenal, Chelsea, Tottenham, City, Aston Villa, Blackburn, Everton og Portsmouth borte før jul sier vel sitt. Faktisk, så er det alle bortekampene våre første halvdel av sesongen.

alle de har vi også møtt borte. minus pompey

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Skrev opp hvilke lag united og pool har møtt i hver rundet. Og deretter hvilket lag som hadde vanskligst motsatand i den runden.

Ble nå rart med listen og søylene. Var jaggu ikke enkelt å redigere det heller så.

søyle1=liverpools motstand

søyle 2=united motstand

søyle 3=laget jeg mener hadde værst motstand i den runden

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...