Windows8 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Haha! Det var dagens, Carragher 10? Du mener altså han som scorer i sitt eget nett svært ofte i forhold til andre? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Haha! Det var dagens, Carragher 10? Du mener altså han som scorer i sitt eget nett svært ofte i forhold til andre? Hvem er denne *du*individet du snakker om\med? Random dude på Kopforum? Tror ikke han er her.(håper da ikke det) Endret 26. november 2008 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Haha! Det var dagens, Carragher 10? Du mener altså han som scorer i sitt eget nett svært ofte i forhold til andre? Carra har vel faktisk fler selvmål enn scoringer for Liverpool. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Men ja det er like dårlig som United.no sitt forum. United.no-forumet er jo ti ganger mer seriøst enn KopForum. Greit nok at det er mange unge brukere der, men det klarer å holde et visst nivå ihvertfall, noe Kopforum ikke klarer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 ... 7 Aurelio Gutten er på bedringens vei da, god offansivt. Men ikke en 7èr. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Åja så det er snakk om den listen fra KopForum her og ja. Hvordan kan noen gi Scholes en LAVERE karakter enn Alonso? Enig at Alonso er en av de beste spillerne i Liverpool, men ærlig talt, puke. EDIT: Og hvorfor Rooney - Gerrard? Bør vel være Rooney - Kuyt/Keane? Endret 26. november 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Burde vel være Rooney - Keane/Torres. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Var her jeg fant listen. Eneste grunnen jeg muligens kan finne angående Alonso\Scholes er årets sesong. Alonso har vel vært bedre enn Scholes i denne sesongen? Eller er brillene for stramme nå? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Njaaa jeg skjønner at man sammenligner Berba og Torres. Endret 26. november 2008 av tc47 Lenke til kommentar
OinkOink Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Rooney er i hvertfall svært oppskrytt. Det er det ingen tvil om. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Var her jeg fant listen. Eneste grunnen jeg muligens kan finne angående Alonso\Scholes er årets sesong. Alonso har vel vært bedre enn Scholes i denne sesongen? Eller er brillene for stramme nå? ÅJA vi snakker denne sesongen? Vel, siden Scholes ikke har spilt i det hele tatt nesten så ja, kanskje det stemmer. Blir vel Berba 9 - Torres 6 da? Eller? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Jeg har 100% ikke aning om vi gjør det eller ikke, siden det var ikke jeg som lete etter dette innleget på Kopforum. Men det KAN hende,og må si at jeg håper han gjør det i akkurat Scholes\Alonso tilfeldet. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Jeg har 100% ikke aning om vi gjør det eller ikke, siden det var ikke jeg som lete etter dette innleget på Kopforum. Men det KAN hende,og må si at jeg håper han gjør det i akkurat Scholes\Alonso tilfeldet. Alrighty, skjønner akkurat det du sier nå. Vi er egentlig enige her så Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Kan være lurt å se ting fra et annet perspektiv ibland. Men fyr'n har jo genrelt sett stramme briller da. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Hvem bryr seg om den idiotiske sammenligningen??? Drit i den, og konsentrer heller på kampen mot City! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Hvem bryr seg om den idiotiske sammenligningen??? Drit i den, og konsentrer heller på kampen mot City! Enig! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Ikke dumt det heller nei Latias Nei, jeg er så usikker om City-kampen. Vi er vel ikke i noe storform, og det er nemlig Shitty, så jeg er ganske nervøs. Håper seriøst ryktene at Robinho kan være ute mot oss stemmer, men dessverre tror jeg at det er bullshit og bare mindgames fra Sparky som noen sa tidligere Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Lag deg en bruker på KopForum og kommenter der heller, tc47. Da tenker jeg det blir liv der Eneste ulempen er at du må være medlem av supporterklubben, men 200 kr for litt ved til å ha i ovnen er ikke såå dyrt... Hvem bryr seg om den idiotiske sammenligningen??? Drit i den, og konsentrer heller på kampen mot City! Håper Berbatov blir klar. Endret 26. november 2008 av D'Amico Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Haha nei, det skjer ikke D'Amico Berbatov blir viktig i den kampen ja, satser på at han blir klar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå