Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

For all del, la oss pisse på Italia en gang til!

Vil ikkje ha ITALIA. Sende fleire United-supportera til italia i år? Iallefall ikke SanSIRO

Enig, det er i alle fall litt mer siviliserte takter på den nye arenaen til Bayern enn på SanSiro. Skummel stadion...

Milan-fans er ikke så aggressive.

Endret av Onyx
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gratulerer! De fem første minuttene hadde Roma et høyt tempo, og jeg håpet et øyeblikk at de skulle klare å slå dere ut. Men etter hvert som kampen skred frem, kan man ikke noe annet å bli imponert. Dette var sterke saker! Tross alt glad for at det var et italiensk lag dere herjet med, og er glad vi ikke møter dere før en evt finale... :ohmy:

Lenke til kommentar

Giggsy var fantastisk idag, tror aldri jeg har sett han så bra. Rett og slett en vannvittig prestasjon, 4 målgivende og en glødene innsats.

De jeg synes var best for United idag var følgende i rekkefølge:

 

Giggs - 4 Målgivende pasninger, idag var han KUNGEN! Det er bare ta av seg hatten og bøye seg i støvet.

 

Ronaldo - Som en magnet, har mange på seg allikevel sender han

ballen videre og åpner hele forsvaret..

 

Carrick - Lite feilpasninger, to fantastiske mål han gjør helt selv og åpner ballet.

 

Fletcher - Åh så mye denne herremannen løp idag, applauderer.

Lenke til kommentar

Fy faen så insane! Eg er i Manchester og var på kampen. Før kampen var det aggresivt rundt OT. United fans kasta ølglas(i plastik) på stakkars roma fans, :lol:

Etter 1., 2. og 3. mål eksploderte OT, noko som det for øvrig gjorde etter dei 4 andre og :D fy faen så artig. Terga Roma fans under heile kampen! Dei satt 40-50m borte før oss :-)

 

Glory Glory Man United! Glory Glory Man United! Glory Glory Man United, and the reds go marching on! <3

Lenke til kommentar

Fra den dagen eg blei født til 18 år og ++ dager seinare, har eg aldri sett makan til kamp :D

 

Sinnsykt bra.

 

Er litt bekymra for at Ferdinand måtte forlate banen rett før slutt, håper han er ok.

 

Alt klaffa, eg er ærleg når eg seie at eg satt med gåsehud. :cool:

Endret av Plantronic
Lenke til kommentar

Før 1/8 dels finalene sa Totti at han ønsker seg Manchester United. Fordi OT er en av de store stadionene (scenene) han ikke har spilt på. Tror Totti husker den en stund.

 

Ønsker vel egentlig Milan og bortekamp først, men det er et godt poeng med stadionene. BM har en ny fantastisk stadion som man unngår bråk I. Tyske fans er også ganske rolige av seg.

 

På en annen side så gjør vi det bra mot italienske lag. Vi slo Juve I 99 og 02. Inter I 99 og klipte plenen på OT med Roma I går.

 

Jeg vil helst ha Milan.

Lenke til kommentar

Dager som i går er det som gjør meg stolt av å være United-supporter!

 

I går viste vi at vi, når vi er i form er verdens beste lag, med verdens beste spillere (Ronaldo, Giggs, Rooney... velg og vrak) og et samarbeid av dimensjoner.

 

Pr. idag kan jeg ikke se noen andre spillere som kan gjøre det Ronaldo gjorde i går.

 

Spiller vi slik resten av sesongen er vi mestere, ganger tre!

 

Glory, Glory Man. United!

Lenke til kommentar
For oss ordentlige fans, LIVERPOOL fan, vil dere alltid være scums...

Scum Utd.  :thumbdown:

8357380[/snapback]

 

Faren min er Liverpool fan, mens jeg er ManU fan.. vi går godt overens, begge respektere den andres lag og følelser for klubben...

 

men det blir jo litt rivalisering av og til, men det er jo bare fotball, som han sier

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...