Jotun Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Hehe... Nå funker den, men ser mongo ut Lenke til kommentar
OinkOink Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Linken funker. Jeg elsker United, men synes det er kjipt at dem ikke tapte i går. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Edit: Hvorfor senke seg ned på samme nivå som de andre grisene....? Endret 26. november 2008 av Jotun Lenke til kommentar
OinkOink Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Du må da være litt syk i ditt lille hode..... Det var dine ord! Jeg satsa penger på at United skulle tape i går. Da har jeg ikke lyst dem skal vinne, selv om jeg eeeelsker dem. Jeg satsa 127 kroner med helt grei odds!! (PS: Glad i deg) Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Vi får ta spec Alastor sitt råd og ikke kommentere trollene. Ja,bra å innrømme det og ikke gå rundt som visse andre og nekte for det selv om eg tror alle så at det var filming. Lenke til kommentar
OinkOink Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Dere må tåle at ikke alle United supportere skal drive kakesnakk med dere. Dnåå kozemoze alle vil United skal vinne kozikozi, og de som ikke vil det får ikke være med i kakegjengen vår! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Hvordan tror dere det gåt til helga da? INGENTING som hadde smakt bedre enn å banke Shitty.. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Har egentlig gitt opp å tro på seire! Nå er hver seier en seier i seg sjøl! hehe.... De virker helt utav det for tiden! Nå må ting snart snu... Lenke til kommentar
OinkOink Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Tror det egentlig går til helvete. United er i en elendig formkurve nå, og jeg håper selvsagt det fortsetter. Smaker det ikke bedre å banke etc. Liverpool en City? Du virker så sikker på at ingenting smaker mer en seier til helga, høha. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Hvordan tror dere det gåt til helga da? INGENTING som hadde smakt bedre enn å banke Shitty.. Håper at Robinho ikke blir klar. Hadde vært så lettere å slå dem uten Robinho. Og så er det Ireland da. Han må passes på! Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Vi vel gratulerer Danny Welbeck med dagen (og meg) Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Ja, han (Ireland) har vært/er i kjempeform Vi vel gratulerer Danny Welbeck med dagen (og meg) OH Happy bursdag begge to Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Vi vel gratulerer Danny Welbeck med dagen (og meg) Gratulerer! Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Grattis Welbeck! EDIT: og deg Ohny Endret 26. november 2008 av RePaC Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Da ble han 18 han også. Fint han fikk scoret sitt første mål for oss mens han enda var 17 da, høres litt mer imponerende ut Gratulerer til begge to Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Bra at Rooney slapp karantene mot City denne gangen. Vi skal banke dem med Berba og Rooney på topp. 0-2. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Bra at Rooney slapp karantene mot City denne gangen. Vi skal banke dem med Berba og Rooney på topp. 0-2. Med Roon og Berbatov på topp mot City MÅ det bli mål. Men må si jeg er bekymret for Tevez for tiden. Mannen må jo mistrives til de grader. Blir overrasket om Tevez befinner seg i United om ett år. Regner med han får litt spilletid i desember måneden, men til nå har det vært svært lite. Han har spilt dårlig, men allikevel... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Synes egentlig at han burde ha fått starte i går. Hadde vært bedre med 4-4-2. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Greit med defensive midtbanespillere siden Robinho spiller. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Linken funker. Jeg elsker United, men synes det er kjipt at dem ikke tapte i går. denne var litt orginal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå