tc47 Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Litt vanskelig siden det er UEFA og alt blir tatt vekk så raskt fra youtube. Skal se om jeg kan finne noe for deg Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Dukker nok opp her imorgen tidlig: http://www.footytube.com/ Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Evra var banens beste igjen i dag for min del. Helt fantastisk igjen Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Evra har nesten vert vår beste spiller til nå denne sesongen Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Der må jeg neste være enig. Begynner å like han mer og mer hver uke. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 En plass det går ann å se høydepunkter? ITV Hightlights Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Ed Hunter for president! Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Evra var banens beste igjen i dag for min del. Helt fantastisk igjen Evra har nesten vert vår beste spiller til nå denne sesongen Evra har som vanlig vært svært solid og garantert en av Uniteds beste til nå. Men etter min mening har Darren Fletcher vært vår beste spiller til nå. Disse to har vært de mest stabile. Ronaldo skåret ikke mot Villa og skåret ikke i dag mot Villarreal, men før disse kampene skåret han jevnt og trutt. Helt utrolig at det ser ut til at han nesten klarer å holde samme målratio som i fjor. Blir sikkert litt mindre mål i år, men til gjengjeld kommer han til å få flere assists. Han mangler bare noen få stk så har han flere assists enn i fjor. Med dette mener jeg at han sikkert blir årets United-spiller i år også. Fletcher og Evra har vært stabil og best til nå, men i det lange løpet er det få som slår Ronaldo. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Enig med di som mener Evra var best igår, han har vært best di siste kampene, mennnnnne når skal egentlig Rooney score? å en annen ting jeg absolutt ikke fatter, hvorfor starte med Anderson på topp istede for Tevez? Når det er sagt, jeg syns United spilte seriøst jevnt over elendig, det stemte liksom ikke på midten, å bare sånn halveis på topp å midtbanen. Backrekka vår var klart best. det kan være mange skrivefeil, VEeeeeeldig tidlig om morgen, ikke fått øynene helt opp enda Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Han blir jo sett på som et av verdens beste venstrebacker. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Noe som fikk meg til å smile igår var at Eguren ikke var god nok for Rosenborg. Lenke til kommentar
OinkOink Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 For en drittkamp! Nesten slik at vi fortente å tape! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 For en drittkamp! Nesten slik at vi fortente å tape! Care to explain? Lenke til kommentar
OinkOink Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 For en drittkamp! Nesten slik at vi fortente å tape! Care to explain? Jeg trenger ikke å forklare. Kampen tok seg av det. Hvis du såg den da? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Gjorde det ja. Og viss du syns vi spilte så dårlig at vi fortjente ett tap da syns eg du burde kanskje se den igjen.. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Hehehehe.... Ja den er eg enig i Lunatic! Men det er jo litt kult å slenge inn rare innlegg på et forum uten å kunne forklare ka man mener! Endret 26. november 2008 av Jotun Lenke til kommentar
OinkOink Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Hehehehe.... Ja den er eg enig i Lunatic! Men det er jo litt kult å slenge inn rare innlegg på et forum uten å kunne forklare ka man mener! Enig! Spesielt når man verken liker United eller har sett kampen. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Ooook Hvem snakker du om/til nå? Deg selv eller? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Edit: Hvorfor senke seg ned på samme nivå som de andre grisene?? <a href="http://www.nettavisen.no/sport/fotball/eng...icle2426324.ece" target="_blank">http://www.nettavisen.no/sport/fotball/england/article2426324.ece</a> Stort gjort å innrømme det! Like greit det! Så slipper vi sånn dobbeltmoral som f.eks Gerrard! Endret 26. november 2008 av Jotun Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Linken funker ikke :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå