Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Evra var banens beste igjen i dag for min del. Helt fantastisk igjen :)

Evra har nesten vert vår beste spiller til nå denne sesongen

Evra har som vanlig vært svært solid og garantert en av Uniteds beste til nå. Men etter min mening har Darren Fletcher vært vår beste spiller til nå. Disse to har vært de mest stabile. Ronaldo skåret ikke mot Villa og skåret ikke i dag mot Villarreal, men før disse kampene skåret han jevnt og trutt. Helt utrolig at det ser ut til at han nesten klarer å holde samme målratio som i fjor. Blir sikkert litt mindre mål i år, men til gjengjeld kommer han til å få flere assists. Han mangler bare noen få stk så har han flere assists enn i fjor.

Med dette mener jeg at han sikkert blir årets United-spiller i år også. Fletcher og Evra har vært stabil og best til nå, men i det lange løpet er det få som slår Ronaldo.

Lenke til kommentar

Enig med di som mener Evra var best igår, han har vært best di siste kampene, mennnnnne når skal egentlig Rooney score? å en annen ting jeg absolutt ikke fatter, hvorfor starte med Anderson på topp istede for Tevez?

Når det er sagt, jeg syns United spilte seriøst jevnt over elendig, det stemte liksom ikke på midten, å bare sånn halveis på topp å midtbanen.

Backrekka vår var klart best.

det kan være mange skrivefeil, VEeeeeeldig tidlig om morgen, ikke fått øynene helt opp enda :innocent:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...