Ol'H Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Destruktiv drit-fotball. Å grusomt mange feil fra vår side. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Uavgjort er fordel oss. Vi har to mål til gode og møter danskene hjemme. Villareal må til Skottland. Vi er nå også helt sikre på å gå videre. Viste dere at Berbatov er toppscårer i CL ? Sammen med en del andre Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Det var et gult kort da. Håper du tuller. Han er kun ute etter beinet til Ronaldo. Jeg må si at jeg er enig med Stokke om det han sa om taklingen. Ronaldo er best. Lenke til kommentar
MSL Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Utrolig stygg takling, fortjent rødt kort. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Latias, sa det med first instinct, hvorfor ignorere alt sagt etter det? Jeez. Btw, så intervju med Fergie nå og guess what? Han ble spurt hva han syns on rødt kort og han sa at ja det var riktig siden han allerede har gult og at må være gult. Så sier han andre "It was a straight red for Capdevila Alex" og også sa Fergie "Oh, was it a straight red? Well I'll need to have a little look at it again". Så derfor sier jeg at den ikke er like klar som mange andre røde kort; men ja;det er et rødt kort. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Hvor klart rødt kort det er har vel lite å si så lenge det faktisk er rødt kort? Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Viste dere at Berbatov er toppscårer i CL ? Sammen med en del andre Ingen som har gått forbi han enda altså? Men det skulle vel bare mangle Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Hvor klart rødt kort det er har vel lite å si så lenge det faktisk er rødt kort? Joda, det er sant. Final word: Ja, det var et rødt kort. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Viste dere at Berbatov er toppscårer i CL ? Sammen med en del andre Ingen som har gått forbi han enda altså? Men det skulle vel bare mangle Benzema gikk kanskje forbi i dag. vet ikke hvor oppdatert den liasta var. håper han er klar til derbyet Endret 25. november 2008 av Limberbatov Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Latias, sa det med first instinct, hvorfor ignorere alt sagt etter det? Jeez. Var bare frustrert da jeg skrev det. Beklager. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Krystallklart RØDT kort!. så t.o.m knottemerkene igjen på kneet til Ronaldo! Spillere med slike taklinger fortjener ikke å komme tilbake på banen! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Det var vel litt drastisk. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Nei dæven 0-0, kom som et sjokk Synd Lopez fikk fingrene på den som gikk i treverket, hadde fortjent en bedre skjebne. På tide å sende Carrick til en optiker??? Har sett mannen gjøre flere feilpassninger i løpet av de to siste kampene nå enn jeg har sett han gjøre de siste to årene. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Forsvandt en del Manchester United spillere nå Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Om jeg hadde vært Ron hadde jeg vært invalid allerede, så Ronaldo må være imun elns. Tenk om Ronaldo hadde vært laget av samme materiale som Saha. Fyren hadde jo ikke spilt en eneste kamp. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Det var vel litt drastisk. Ikke i nærheten engang. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Uavgjort er fordel oss. Vi har to mål til gode og møter danskene hjemme. Villareal må til Skottland. Vi er nå også helt sikre på å gå videre. Viste dere at Berbatov er toppscårer i CL ? Sammen med en del andre Visste det ja. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Nei dæven 0-0, kom som et sjokk Synd Lopez fikk fingrene på den som gikk i treverket, hadde fortjent en bedre skjebne. På tide å sende Carrick til en optiker??? Har sett mannen gjøre flere feilpassninger i løpet av de to siste kampene nå enn jeg har sett han gjøre de siste to årene. totally agreed. samme med Darren å oshea oxo, men Carrick da.... skulle tro han ikke gadd engang idag Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 En plass det går ann å se høydepunkter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå