Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Latias, sa det med first instinct, hvorfor ignorere alt sagt etter det? Jeez.

Btw, så intervju med Fergie nå og guess what? Han ble spurt hva han syns on rødt kort og han sa at ja det var riktig siden han allerede har gult og at må være gult. Så sier han andre "It was a straight red for Capdevila Alex" og også sa Fergie "Oh, was it a straight red? Well I'll need to have a little look at it again".

Så derfor sier jeg at den ikke er like klar som mange andre røde kort; men ja;det er et rødt kort.

Lenke til kommentar
Viste dere at Berbatov er toppscårer i CL ? Sammen med en del andre

Ingen som har gått forbi han enda altså? :) Men det skulle vel bare mangle :p

Benzema gikk kanskje forbi i dag. vet ikke hvor oppdatert den liasta var.

håper han er klar til derbyet

Endret av Limberbatov
Lenke til kommentar

Nei dæven 0-0, kom som et sjokk :)

Synd Lopez fikk fingrene på den som gikk i treverket, hadde fortjent en bedre skjebne. På tide å sende Carrick til en optiker??? Har sett mannen gjøre flere feilpassninger i løpet av de to siste kampene nå enn jeg har sett han gjøre de siste to årene.

Lenke til kommentar
Nei dæven 0-0, kom som et sjokk :)

Synd Lopez fikk fingrene på den som gikk i treverket, hadde fortjent en bedre skjebne. På tide å sende Carrick til en optiker??? Har sett mannen gjøre flere feilpassninger i løpet av de to siste kampene nå enn jeg har sett han gjøre de siste to årene.

totally agreed. samme med Darren å oshea oxo, men Carrick da.... :ohmy: skulle tro han ikke gadd engang idag

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...