genser Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Morsom oppstilling, dette blir gøy. Nettopp fått satt opp 46"'ern, bare leit det ikke sendes i allverdens kvalitet :/ Raste: Morsomt.. Endret 25. november 2008 av arehei Lenke til kommentar
Raste Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Tevez spiller ikke fordi han har sugd de siste kampene. Morsom oppstilling, dette blir gøy. Nettopp fått satt opp 46"'ern, bare leit det ikke sendes i allverdens kvalitet :/ Raste: Morsomt.. Hmm. Rafael er sterk i taklingene jo, og han vant mange dueller i Arsenal kampen. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Han spilte 20 min eller noe i Arsenal kampen, og vi fikk egentlig bare sett han offensivt siden vi lå under 2-0. Han er ikke bedre enn O'Shea defensivt. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Jo? Rafael er dritsterk i i taklinger og dueller. Han er bedre enn O'shea og Neville. Ikke enig. Defangsivt er begge bedre og Gary er den desidert beste defangsivt. Rafael takler som en villmann. Til nå har han ikke truffet motspiller men det kommer til å bli benbrudd engang og han tar enorme offangsive sjangser. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Han er kanskje ikke bedre, men han er ikke langt unna. Og jeg mener Rafael burde være førstevalg i noen kamper når Brown er ute. Neville er over og ut så. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Ser visst ut som vi spiller slik du satte det opp, Latias. Får håpe Anderson får et mål i dag da Lenke til kommentar
genser Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Sendes ikke kampen i vanlig bredskjermsformat? Jeg har svarte striper på hver side av bildet. Trykker jeg HD-knappen på dekoderen og endrer til large fyller bildet skjermen, men ting ser litt for bredt ut. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Min er helt vanlig. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Også så perfekt spill, så nabber dommern -_- Lenke til kommentar
Raste Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Haha, Fletch prøver det samme som Ronaldo Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Nope, ikke widescreen. Så allerede at O'Shea kan lese pasninger, også slo han en fin lang ball ut til venstre og. Nani har også vært grei nok de først 10 min. Se, Rooney kan avslutte Var et pent mål, dumt Evra var offside (hvis han var det, veldig usikker). Lenke til kommentar
M_Jern93 Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 United har åpnet bra de første 10 minuttene:) Lenke til kommentar
genser Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Nope, ikke widescreen. Flaut. Om det er Viasat, Villareal eller UEFA som skal være flaue vet jeg desverre ikke. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Veldig frisk ja, Nani har vært positiv. Håper virkelig Anderson får sitt første mål idag, det hadde vært gøy og bra for han Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Helvete Rooney, jeg bærer faen ikke navnet ditt på drakta mi fordi du er en jævla filmer. Faen heller. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Nei var ikke mye kontakt der.. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Helvete Rooney, jeg bærer faen ikke navnet ditt på drakta mi fordi du er en jævla filmer. Faen heller. Trodde du var Pool fan? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Damn Rooney, why? WHY? Helvete Rooney, jeg bærer faen ikke navnet ditt på drakta mi fordi du er en jævla filmer. Faen heller. Trodde du var Pool fan? Han køddet bare når han sa det. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Helvete Rooney, jeg bærer faen ikke navnet ditt på drakta mi fordi du er en jævla filmer. Faen heller. Trodde du var Pool fan? Han er da United fan, hva i huleste prater du om? Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Bare en liten misforståelse... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå