Windows8 Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Hvor faen ble det av Viasat 4? Funker fint det? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Hvor faen ble det av Viasat 4? Funker fint det? Tror ikke at han har fått med seg at den har blitt skiftet fra 94 til 10. Disney Channel har blitt flyttet. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Da årna det seg. Takk. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Hvor faen ble det av Viasat 4? Funker fint det? Tror ikke at han har fått med seg at den har blitt skiftet fra 94 til 10. Disney Channel har blitt flyttet. Jepp, og Disney har utvidet sendetiden. Nå sendes Zack & Cody på natten også Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Hvor faen ble det av Viasat 4? Funker fint det? Tror ikke at han har fått med seg at den har blitt skiftet fra 94 til 10. Disney Channel har blitt flyttet. Jepp, og Disney har utvidet sendetiden. Nå sendes Zack & Cody på natten også Du skal vel ikke se på Z&C i stedet for kampen? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Nope. Men er en bra serie Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 PIG O'Shea - Rio - Evans - Evra Ronaldo - Carrick - Fletcher - Nani Anderson Rooney Tror heller det blir noe sånt som: Kuz O'Shea - Rio - Evans - Evra Fletcher - Carrick - Anderson Ronaldo - Rooney - Nani Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Hadde vært kult med Anderson bak Rooney da, synes han fortjener et mål snart Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Og benken: Foster Giggs Park Vidic Rafael Gibson Tevez Hadde håpet på Rafael fra start. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) "Tipper" Kuszczak; O'Shea, Ferdinand, Evans, Evra; Ronaldo, Fletcher, Anderson, Carrick, Nani; Rooney. jeg Edit: Damn it, dere tippa oppstilling ja Endret 25. november 2008 av Sveerbatov Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 "Tipper" Kuszczak; O'Shea, Ferdinand, Evans, Evra; Ronaldo, Fletcher, Anderson, Carrick, Nani; Rooney. jeg Litt sent? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 PIG O'Shea - Rio - Evans - Evra Ronaldo - Carrick - Fletcher - Nani Anderson Rooney Tror heller det blir noe sånt som: Kuz O'Shea - Rio - Evans - Evra Fletcher - Carrick - Anderson Ronaldo - Rooney - Nani Skrev bare det som ble sagt på RedCafe. Håper egentlig at Andy starter bak Rooney i kveld. "Tipper" Kuszczak; O'Shea, Ferdinand, Evans, Evra; Ronaldo, Fletcher, Anderson, Carrick, Nani; Rooney. jeg Edit: Damn it, dere tippa oppstilling ja HAHA. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Rafael kommer sikkert inn etter 60 min. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Rafael kommer sikkert inn etter 60 min. Men han burde ha fått sjansen fra start. Synes han er en bedre høyrebeck enn O'Shea. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Skal bli moro å se Anderson som den hengende spissen... Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Rafael kommer sikkert inn etter 60 min. Men han burde ha fått sjansen fra start. Synes han er en bedre høyrebeck enn O'Shea. Ikke i en bortekamp i CL. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) @Manx: Huff nei, han har vel bevist at han ikke har noe målteft... Edit: Faen å det postes her Endret 25. november 2008 av Sveerbatov Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Rafael kommer sikkert inn etter 60 min. Men han burde ha fått sjansen fra start. Synes han er en bedre høyrebeck enn O'Shea. Ikke i en bortekamp i CL. Jepp. Rafael kan spille mot Aalborg i neste runde og mot lag i andre halvdelen av PL på OT. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Rafael kommer sikkert inn etter 60 min. Men han burde ha fått sjansen fra start. Synes han er en bedre høyrebeck enn O'Shea. Han kan ikke spille forsvar da Synd ikke Tevez får starte denne kampen. Er han skadet? Er det derfor han ble byttet? Endret 25. november 2008 av Limberbatov Lenke til kommentar
Raste Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Jo? Rafael er dritsterk i i taklinger og dueller. Han er bedre enn O'shea og Neville. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå