Ol'H Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Var i litt dårlig humør til jeg så denne. Får meg alltid i fantastisk humør. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Var i litt dårlig humør til jeg så denne. Får meg alltid i fantastisk humør. Enig! Digger O'Shea-sangen! Skal ikke se bort ifra at det ender 0-0 i kveld. Vi sliter med å skåre mot Villarreal og de sliter med å skåre på oss. Tror forsvaret må passe godt på Rossi i kveld. Men når Aalborg klarer å putte en del mål i matchene mot Villarreal, hvorfor skal ikke vi, med Rooney, Tevez og Ronaldo klare det? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Når han er på den tennis banen eller whatever det er....Det er sykt...digger musikken btw Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Sett sistnevnte før, helt sykt. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Legg merke til det gliset inni den snutten.... Savner det! Er oppgitt hele tiden i år synest eg! Slår ut med armene og jubler kun når han scorer.... Lenke til kommentar
Raste Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Var i litt dårlig humør til jeg så denne. Får meg alltid i fantastisk humør. Denne fikk meg i fantastisk humør. Hvem trenger Foster, PIG og VDS når vi har han Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Enig! Digger O'Shea-sangen! U can't touch this? Legg merke til det gliset inni den snutten.... Savner det! Er oppgitt hele tiden i år synest eg! Slår ut med armene og jubler kun når han scorer.... Hvis du vil se Ronaldo smile, er det bare å gå inn her å bla bakover Edit: Sånn! Endret 25. november 2008 av D'Amico Lenke til kommentar
genser Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Var i litt dårlig humør til jeg så denne. Får meg alltid i fantastisk humør. Ferguson er søøøøt Og Oshea er fantastisk! Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Enig! Digger O'Shea-sangen! U can't touch this? Nei.... "When Johnny goes marching down the wing, O'Shea, O'Shea" osv.. Altså den de hører først i videoen. Endret 25. november 2008 av RyanReynolds Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Selvfølgelig, manglet en smiley i det innlegget Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Hadde likt et slik lag: PIG Rafael - Ferdinand - Vidic - Evra* Ronaldo - Carrick - Anderson** - Park*** Rooney - Tevez * O'Shea ** Fletcher *** Nani/Giggs Lenke til kommentar
Manx Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Når han er på den tennis banen eller whatever det er....Det er sykt...digger musikken btw Så lenge han holder seg på beina og har ballen mellom dem (kan jo tolkes akkurat som man vil ) så vet han hva han drive med Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Satser på en kjedelig 0-0 kamp i kveld ja. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Finta som han har fra 0.57 ut i filmen er helt...*whatthefuck* Edit:Han kan synge 2.20 ut i filmen..DA ler faen meg gutten..... Endret 25. november 2008 av LunaticFanatic Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Under 3 timer igjen nå Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Finta som han har fra 0.57 ut i filmen er helt...*whatthefuck* Edit:Han kan synge 2.20 ut i filmen..DA ler faen meg gutten..... Hahahahaa, har DØNN lik latter som en venn av meg :!: Flott å se han smile litt da, i hvert fall Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Blir nok en veldig jevn kamp i kveld. Blir ikke overrasket om det ender 0-0. Blir vanskelig med seier. Vi burde være fornøyde med uavgjort i kveld. Har ikke lyst til å tape en kamp, spesielt fordi vi ikke har tapt på de siste 17 CL-kampene og at vi bare er to kamper unna rekorden. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Hvor faen ble det av Viasat 4? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Har blitt oppdatert liste på Canal Digital dekoderne tror jeg. Min har flyttet fra 94 til 10. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Hvor faen ble det av Viasat 4? På Canal Digital har den blitt skiftet fra 94 til 10. PIG O'Shea - Rio - Evans - Evra Ronaldo - Carrick - Fletcher - Nani Anderson Rooney Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå