Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Må jo ha det. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Manchester United er mad overrated. Akkurat like bra som Arsenal, Chelsea, Real madrid,Barcelona og liverpool. Sikkert mange fler Hva slags utsagn er det? Care to explain? Overrated? Hvem har "rated" oss sånn som du påstår? Og hvis du syns at Arsenal og Liverpool er like gode som oss så har du rett og slett feil. Chelsea, er enten like gode eller bedre enn oss, det skal jeg innrømme (troppen). Barcelona og Real Madrid blir vanskelige å sammenligne siden de spiller i en annen liga, men ser du på resultatene fra CL i det siste så virker det som topplagene i PL er en del sterkere en topplagene i Spania; I'll leave it there. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Nå må du ikke glemme at dere har tapt mot både Arsenal og Liverpool denne sesongen da. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Nå må du ikke glemme at dere har tapt mot både Arsenal og Liverpool denne sesongen da. Neida, glemmer ikke det, men står for det jeg sa Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Nå må du ikke glemme at dere har tapt mot både Arsenal og Liverpool denne sesongen da. Hull og Stoke slo Arsenal. Er Hull og Stoke bedre enn Arsenal da? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Nå må du ikke glemme at dere har tapt mot både Arsenal og Liverpool denne sesongen da. Å Liverpool har tapt mot Tottenham, og Arsenal mot Hull. I tillegg til at begge ikke har glimrende resultater mot Stoke akkurat. Logikken svikter skal man argumentere slik. Edit: Så ikke posten til Points! Great idiots think alike. Endret 25. november 2008 av Hyrlen Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Jeg vil si hvertfall Hull har nesten vært like gode som Arsenal denne sesongen. Da med tanke på deres plassering og deres seier over Arsenal. Stoke hadde en god dag på jobben. Både Arsenal og Liverpool ligger i umiddelbar nærhet til ManUtd på tabellen. For øyeblikket synes jeg Liverpool er bedre enn dere, mens Arsenal er omtrent like gode som dere. Senere i sesongen kan dette forandre seg drastisk selvfølgelig. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Det du snakker om nå kalles "form". Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 For øyeblikket synes jeg Liverpool er bedre enn dere, mens Arsenal er omtrent like gode som dere. Senere i sesongen kan dette forandre seg drastisk selvfølgelig. Arsenal er like gode som United, for øyeblikket?! Å Hvis du hadde sett kampen til Liverpool i helgen, å alle andre forøvrig så ville du ikke sagt at United var i noe særlig dårligere form enn dem. For Liverpool har spilt ræva i år, men har hatt både flaks og en kynisk dyktighet. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Nå snakker ikke jeg om kamp for kamp, men sesongen som helhet. Det du kaller flaks og kynisk dyktighet er sannsynligvis en av de viktigste aspektene i fotball. Nemlig evnen til å dra med seg poeng i situasjoner hvor man vanligvis taper poeng. Arsenal har vært hestkukdårlig til det i år, mens ManUtd ikke har utmerket seg spesielt verken positivt eller negativt. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 hvis du syns at Arsenal og Liverpool er like gode som oss så har du rett og slett feil. Feil? Da baserer du det på hva som skjedde i fjor går jeg ut i fra? Pr dags dato har både Liverpool, Arsenal og United like mange poeng i CL. I PL ligger for øyeblikket Liverpool foran United på tabellen. Skal ikke dra fram hvor mange poeng, for det spiller ingen rolle nå. Det er hvordan det ser ut i mai som teller. Men å si at det er feil å mene at Liverpool er bedre enn United blir useriøst, spesielt når Liverpool faktisk i øyeblikket har vist bedre form. Så får vi se hva som skjer videre. ser du på resultatene fra CL i det siste så virker det som topplagene i PL er en del sterkere en topplagene i Spania; Jeg er visst i det kverulante hjørnet i kveld, men bare så det er sagt så vant ingen av de engelske lagene heller i forrige runde i CL... God natt! Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Ikke lenge igjen til kampen ikveld nå Lenke til kommentar
Corey Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Hmmm...Interessant debatt på G her. Hvordan forklare at ett lag er bedre enn et annet? Fins jo selvfølgelig mange måter og tolke dette på,f.eks nylige resultater,stall,historie etc. etc. Fra et personlig ståsted pleier jeg se på den totale formen laget har hatt i en 3års periode,og utviklingspotensialet utifra dette.Og ifølge min konklusjon da,så ligger Manchester United en milimeter foran Chelsea i forhold til styrke,men en god del foran i forhold til utviklingspotensiale. Det er vel unødvendig av meg og si at vi har vunnet Premier League 2 år på rad,med en CL semi,samt en CL seier,pluss absolutt godkjent i FA-cupen med finale og kvartfinale. Chelsea virker totalt utilnærmelige i år,men jeg er faktisk enig i at dette laget mangler en yngre garde,som kan ta laget et steg videre,kontra vår stall med Anderson,Rafael,Fabio,Evans,Ronaldo(ikke glem mannen/gutten er 23år),Rooney etc.Dette er spillere som har tilgode og få utløp for sitt totale potensiale.Laget kan stagnere pga.dette,men dette blir selvfølgelig ikke noe annet enn en mening. Og si at Liverpool og Arsenal er bedre enn Manchester United utifra mine "utregninger" føler jeg blir pølsevas,med tanke på at vi lå bak Arsenal i lengre perioder ifjor,men som alle vet varer sesongen i 38 kamper,uten at Arsenal vant 1 trofe(1 mindre enn Tottenham(unnskyld,måtte bare)). Historie blir mål i trofeer,ikke i tredjeplasser. Altough,interessant debatt..Keep it going Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Vi har også møtt Chelsea, Arsenal, Liverpool, Pompey, Villa og Everton borte. Vi er dobble ligamestere og CL mestere. Jeg vil påstå at det er bedre enn Liverpool og Arsenal. Endret 25. november 2008 av Limberbatov Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Vi har også møtt Chelsea, Arsenal, Liverpool, Pompey, Villa og Everton borte. Vi er dobble ligamestere og CL mestere. Jeg vil påstå at det er bedre enn Liverpool og Arsenal. Du er inne på no. Spørs hva vi får til på OT mot de 3 av 4 store. Lenke til kommentar
genser Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Vi har også møtt Chelsea, Arsenal, Liverpool, Pompey, Villa og Everton borte. Vi kunne hatt et veldig godt utgangspunkt før den "lette" delen av sesongen, men slik gikk det desverre ikke. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Vi har også møtt Chelsea, Arsenal, Liverpool, Pompey, Villa og Everton borte. Vi kunne hatt et veldig godt utgangspunkt før den "lette" delen av sesongen, men slik gikk det desverre ikke. Jeg synes vi er en i helt flott posisjon jeg. 8 poeng og en kamp mindre spilt. Å avskrive oss vil være veldig naivt. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Vi har også møtt Chelsea, Arsenal, Liverpool, Pompey, Villa og Everton borte. Vi kunne hatt et veldig godt utgangspunkt før den "lette" delen av sesongen, men slik gikk det desverre ikke. Jeg synes vi er en i helt flott posisjon jeg. 8 poeng og en kamp mindre spilt. Å avskrive oss vil være veldig naivt. Spesielt med tanke på at me har heimekamp mot Chelski, pool og arse..samt andre middelmådige lag som villa, everton og pompey. Me kan forvente å sanke full pott heime mot arse, villa, everton og pool. Chelski kan me ta 1 poeng eller 3 om alt sit som det skal. Endret 25. november 2008 av Zaltatov Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Merkelig oppsett. Borte mot Portsmouth, Liverpool, Chelsea, Blackburn, Everton, Arsenal, Aston Villa, Manchester City og Tottenham før jul. 9 av de 10 de lagene som havnet høyest på tabellen forrige sesong (hvis vi ser bort i fra oss selv). Dette betyr heldigvis at vi har ganske så enkelt kampprogram siste halvdel av sesongen. Fant noe meget interessant på United.no-forumet som igjen hadde funnet det på Redcafe. Der var det en som kom på en slags "modell" som tar hensyn til hvem man møter for å se hvordan et lag hadde klart seg så langt i sesongen. For å vinne ligaen må man ha, la oss si, 89 poeng. For å få dette må det laget: - Vinne alle hjemmekamper (57 poeng) - Vinne alle bortekamper mot de 8 nederste lagene (24 poeng) - Få uavgjort i bortekampene mot lagene fra femte plass til og med tolvte plass (8 poeng) - Tape borte mot de fire store (0 poeng) 57+24+8+0 = 89 poeng. En må da gå ut fra fjorårets tabell, siden vi ikke vet utfallet på årets enda. Tallet i parantes betyr hvor mye en tjente/tapte på runden. Streken betyr at en fikk det som var forventet. Oppdatert etter helgens kamper: Arsenal: - West Bromwich (-) - Fulham (-3) - Newcastle (-) - Blackburn (+2) - Bolton (-) - Hull (-3) - Sunderland (-2) - Everton (-) - West Ham (+2) - Tottenham (-2) - Stoke (-3) - Manchester United (-) - Aston Villa (-3) - Manchester City (-1) Chelsea: - Portsmouth (-) - Wigan (-) - Tottenham (-2) - Manchester City (+2) - Manchester United (-2) - Stoke (-) - Aston Villa (-) - Middlesbrough (-) - Liverpool (-3) - Hull (-) - Sunderland (-) - Blackburn (+2) - WBA (-) - Newcastle (-2) Liverpool: - Sunderland (-) - Middlesbrough (-) - Aston Villa (-) - Manchester United (-) - Stoke (-2) - Everton (+2) - Manchester City (+2) - Wigan (-) - Chelsea (+3) - Portsmouth (-) - Tottenham (-1) - WBA (-) - Bolton (-) - Fulham (-2) Manchester United: - Newcastle (-2) - Portsmouth (+2) - Liverpool (-) - Chelsea (+1) - Bolton (-) - Blackburn (+2) - West Bromwich (-) - Everton (-) - West Ham (-) - Hull (-) - Arsenal (-) - Stoke (-) - Aston Villa (-) Det vil si: Arsenal: -13 Chelsea: -5 Liverpool: +2 Manchester United: +3 Endret 25. november 2008 av D'Amico Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 hmm, er det berre eg som ikkje skjønner det dere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå