Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Spørsmålet er ikke om han skal dra til United eller ei, men om han bør dra utenlands.

Og svaret på det spørsmålet kommer an på hvilken klubb han får tilbud i fra. Får han tilbud fra United nå, bør svaret være nei. Får han tilbud fra Groningen, kan svaret være ja.

Nå har har United avtaler om utleie til flere Nederlanske og Engelske klubber enn noen annen i klubb i Premier League. Så jeg ser ikke problemet om noen velger United.

Har vi det?

Ja, de siste årene er det ikke rent få spillere vi har hatt på utlån.

Men å gå til United bare for å bli utleid til en annen klubb er vel ikke det man satser på når man signerer for United? Så kommer det selvsagt evt an på hvilken man blir leid ut til, men blir man leid ut til en klubb som f.eks. sliter i bunnen av engelsk 1. eller 2. divisjon, kan man like gjerne bli i Tippeligaen.

Championship holder et mye bedre nivå, å et mye jevnere nivå enn det tippeligaen gjør. Men selvfølgelig er det ikke positivt å bli leid ut til et lag i nedgang.

Lenke til kommentar
Tevez fra start eller? Har så lyst å se han komme tilbake i toppform.

Hørte dere forresten Villa fansen ropte "Argentina, Argentina, Argentina" da han ble bytta ut med Nani var det vel?

Tevez må selvfølgelig starte med Rooney på topp. Håper dem begge får det bedre til i morgen, for det vi så mot Villa var skrekkelig.

Om vi hørte "Argentina, Argentina, Argentina" da Tevez ble byttet ut med Nani? Du mener om vi hørte "Argentina! Argentina! Argentina!" som det skrikes hver gang Tevez har vært involvert i noe? :)

Lenke til kommentar
Tevez fra start eller? Har så lyst å se han komme tilbake i toppform.

Hørte dere forresten Villa fansen ropte "Argentina, Argentina, Argentina" da han ble bytta ut med Nani var det vel?

Tevez må selvfølgelig starte med Rooney på topp. Håper dem begge får det bedre til i morgen, for det vi så mot Villa var skrekkelig.

Om vi hørte "Argentina, Argentina, Argentina" da Tevez ble byttet ut med Nani? Du mener om vi hørte "Argentina! Argentina! Argentina!" som det skrikes hver gang Tevez har vært involvert i noe? :)

Ja, det ja og at Argentina og Brasil eier i fotball.

Lenke til kommentar
Championship holder et mye bedre nivå, å et mye jevnere nivå enn det tippeligaen gjør. Men selvfølgelig er det ikke positivt å bli leid ut til et lag i nedgang.

Det kan jeg nok holde med deg i. Likevel ser det ut til at spillere som ikke spiller på høyeste nivå i England, blir glemt når landslaget skal i aksjon. Uansett, så vil en evt signering med United nå innebære så mye usikkerhet, at det må bli feil å takke ja - i alle fall sett i fra et sportslig ståsted. Er det pengene som er motivet derimot...

Lenke til kommentar
Ja, de siste årene er det ikke rent få spillere vi har hatt på utlån.

Jo, men det er vel bare en klubb som vi har en permanent avtale med. Både Hull og Sunderland har forhørt seg men vi har takket nei.

Var vel i United supporteren som jeg leste at vi hadde flest utlåns-avtaler av alle i England.

@Superparanoid. På samme måte som de i Nederland o.l blir glemt i landslagsuttaket. Uansett så er jo ikke akkurat det Norske landslaget noe å trakte etter.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar
Jeg tviler ikke på det, men det er avtaler om enkelt spillere vel? Tror det bare er den belgiske klubben vi har en avtale med der vi kan sende dem spillere og kreve at de skal ha minst så og så mye spilletid osv.

Nå ble jeg usikker hva de mente, men mener det er mer enn en klubb i Belgia og Nederland.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Nå tror jeg alle united-fans i verden så lyset. Bra jobbet Woll!

Edit: Hvorfor i FAEN skiver du liverpool med liten forbokstav? Du er herved min fiende.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Uansett så er jo ikke akkurat det Norske landslaget noe å trakte etter.

Det er jo nesten litt ille at det har blitt sånn, men dessverre har du nok litt rett i det der. Egentlig burde det være slik at man ville blø for å spille på landslaget, men slik vi spiller for tiden er det ikke veldig attraktivt. Likevel, om man kunne være en viktig brikke som fikk landslaget på rett spor igjen, så burde det være noe å trakte etter.

Lenke til kommentar
Uansett så er jo ikke akkurat det Norske landslaget noe å trakte etter.

Det er jo nesten litt ille at det har blitt sånn, men dessverre har du nok litt rett i det der. Egentlig burde det være slik at man ville blø for å spille på landslaget, men slik vi spiller for tiden er det ikke veldig attraktivt. Likevel, om man kunne være en viktig brikke som fikk landslaget på rett spor igjen, så burde det være noe å trakte etter.

Noen må rive ned det jævla styret, er ikke Åge's feil. Men Norsk fotball generelt! Vi hadde Drillo under en gullalder for Norsk fotball, å gjorde det tålig bra. Dermed tror alle at det er slik fotball vi må spille. NEI! Drillo var trener for kanskje det beste spillermateriale noensinne i Norge, skulle bare mangle at vi ikke hevdet oss. Drillo gjorde Norge en bjørnetjeneste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...