Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Hyrlen:Brede Hangeland-

Etter å ha sett litt fra Liverpool kampen hadde jeg nesten vært enig der.

Brede Hangeland dro til Danmark i 2006 før han dro til England.

Helstad hadde flere år på baken i Austria wien der han utviklet før han kom tilbake og dominerte i tippeligaen. Samme kan sies om spillere som Rush.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hyrlen:Brede Hangeland-

Etter å ha sett litt fra Liverpool kampen hadde jeg nesten vært enig der.

Brede Hangeland dro til Danmark i 2006 før han dro til England.

Helstad hadde flere år på baken i Austria wien der han utviklet før han kom tilbake og dominerte i tippeligaen. Samme kan sies om spillere som Rush.

La oss snu spørsmålet litt. Hvem hadde hatt godt av noen år til i Norge. Av proffene våre altså

Lenke til kommentar
La oss snu spørsmålet litt. Hvem hadde hatt godt av noen år til i Norge. Av proffene våre altså

Ingen hadde hatt godt av å bli i Norge, men mange hadde hatt godt av et par år i andre ligaer som Danmark, Nederland, Belgia, Frankrike o.l før de dro til noen av de store.

Lenke til kommentar

Ingen hadde hatt godt av å bli i Norge, men mange hadde hatt godt av et par år i andre ligaer som Danmark, Nederland, Belgia, Frankrike o.l før de dro til noen av de store.

Jeg tror det er best å dra med en gang man har sjangsen. Om ikke annet så får man tilgang til det beste treningsanlegget og treningspersonell penger kan skaffe.

Lenke til kommentar

Både enig og uenig. Hvis man har prestert på et jevnt og høyt nivå i Tippeligaen, kan det være riktig å dra utenlands hvis klubben man kommer til er den rette. I Moa's tilfelle synes jeg det er riktig at han venter ett år til med å dra. For det første har virkelig ikke Moa vært så "outstanding" denne sesongen som mange skal ha det til, selv om han har vært et friskt pust for Vålerenga i år. For det andre ville neppe United vært riktig klubb å dra til nå siden de er så godt besatt på spissplassen fra før. Hvem tror ærlig talt at Moa skal danke ut Uniteds stjernespisser?

Lenke til kommentar
Både enig og uenig. Hvis man har prestert på et jevnt og høyt nivå i Tippeligaen, kan det være riktig å dra utenlands hvis klubben man kommer til er den rette. I Moa's tilfelle synes jeg det er riktig at han venter ett år til med å dra. For det første har virkelig ikke Moa vært så "outstanding" denne sesongen som mange skal ha det til, selv om han har vært et friskt pust for Vålerenga i år. For det andre ville neppe United vært riktig klubb å dra til nå siden de er så godt besatt på spissplassen fra før. Hvem tror ærlig talt at Moa skal danke ut Uniteds stjernespisser?

Enig. Det var bra av Moa å bli i Enga en(?) sesong til. Rooney og Moa på topp? Kan ikke se det for meg (enda) :thumbup:

Lenke til kommentar

Spørsmålet er ikke om han skal dra til United eller ei, men om han bør dra utenlands.

Lenke til kommentar
Spørsmålet er ikke om han skal dra til United eller ei, men om han bør dra utenlands.

Og svaret på det spørsmålet kommer an på hvilken klubb han får tilbud i fra. Får han tilbud fra United nå, bør svaret være nei. Får han tilbud fra Groningen, kan svaret være ja.

Nå har har United avtaler om utleie til flere Nederlanske og Engelske klubber enn noen annen i klubb i Premier League. Så jeg ser ikke problemet om noen velger United.

Lenke til kommentar

Men å gå til United bare for å bli utleid til en annen klubb er vel ikke det man satser på når man signerer for United? Så kommer det selvsagt evt an på hvilken man blir leid ut til, men blir man leid ut til en klubb som f.eks. sliter i bunnen av engelsk 1. eller 2. divisjon, kan man like gjerne bli i Tippeligaen.

Lenke til kommentar

Og svaret på det spørsmålet kommer an på hvilken klubb han får tilbud i fra. Får han tilbud fra United nå, bør svaret være nei. Får han tilbud fra Groningen, kan svaret være ja.

Nå har har United avtaler om utleie til flere Nederlanske og Engelske klubber enn noen annen i klubb i Premier League. Så jeg ser ikke problemet om noen velger United.

Har vi det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...