Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Lol, Moa i United. La oss ikke gå gjennom det igjen :p

Husker forrige gang. Var jo flere sider med diskusjoner om han.

Vi trenger ikke Moa. End of discussion!

Og det var nok ja. Tror Moa er fornøyd med at det det var noen sider skrevet om han i sammenheng med en klubb som Manchester United. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men skjønner ikke kaffor solskjær i det hele tatt gidder å kommentere slike ting hvis det ikke er aktuelt?

De har jo tydeligvis invitert duden over for prøvespilling... Eller så er det som vanlig en gjeng med idiotjournalister som nok en gang er igang med sine bedrag! ;)

Lenke til kommentar
Og forskjellen på de to sidene er? (Uten om at den ene er Dagbladet og den andre er NRK)

Egentlig ikke så mye, bortsett fra det du er inne på. Men på nrk har de jo en utalelse fra spilleren selv også.

(Skal jeg være helt ærlig trykket jeg ikke på dagbladet-linken, men ut i fra det Jotun sa virket det som det sto det motsatte av det det egentlig gjorde.)

Skjønner egentlig ikke hvorfor han takket nei til prøvespill hos en av verdens beste klubber, men da er den saken ute av verden i hvertfall. Endelig :)

Lenke til kommentar
Tekte på Rossi og kampen i morgen og begynte å lure på når sist en tidligere Manchester United spiller scåret mot oss.

Hmmm. Husker at når vi slo Sunderland borte 1-2 for 2 år siden så scorte Keith Gillespie 1-0 målet. (tror jeg). Kan ikke tenke på noen etter det.

Hyrlen:Brede Hangeland-

Etter å ha sett litt fra Liverpool kampen hadde jeg nesten vært enig der.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...