tc47 Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Lol, Moa i United. La oss ikke gå gjennom det igjen Husker forrige gang. Var jo flere sider med diskusjoner om han. Vi trenger ikke Moa. End of discussion! Og det var nok ja. Tror Moa er fornøyd med at det det var noen sider skrevet om han i sammenheng med en klubb som Manchester United. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Men skjønner ikke kaffor solskjær i det hele tatt gidder å kommentere slike ting hvis det ikke er aktuelt? De har jo tydeligvis invitert duden over for prøvespilling... Eller så er det som vanlig en gjeng med idiotjournalister som nok en gang er igang med sine bedrag! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Hvem vet? Hadde ikke forundret meg om det er bare idiotjournalister på gang ja Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 http://www.dagbladet.no/sport/2008/11/24/555410.html skjønner ikke en dritt av ka me skal med han dotten der?? Moa ikke til United Og forskjellen på de to sidene er? (Uten om at den ene er Dagbladet og den andre er NRK) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 http://www.dagbladet.no/sport/2008/11/24/555410.html skjønner ikke en dritt av ka me skal med han dotten der?? Moa ikke til United Og forskjellen på de to sidene er? (Uten om at den ene er Dagbladet og den andre er NRK) På NRK sto det på nynorsk. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Og forskjellen på de to sidene er? (Uten om at den ene er Dagbladet og den andre er NRK) Egentlig ikke så mye, bortsett fra det du er inne på. Men på nrk har de jo en utalelse fra spilleren selv også. (Skal jeg være helt ærlig trykket jeg ikke på dagbladet-linken, men ut i fra det Jotun sa virket det som det sto det motsatte av det det egentlig gjorde.) Skjønner egentlig ikke hvorfor han takket nei til prøvespill hos en av verdens beste klubber, men da er den saken ute av verden i hvertfall. Endelig Lenke til kommentar
MSL Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Solskjær vil sikkert ha flere å snakke med:) Vel, Moa er jo god, men å prestere i tippeligaen er jo langt fra det samme som å prestere i premier league. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Det skremmende er at at folk tror de utvikles i tippeligaen, nevn en person som har hatt godt av å være lengre i tippeligaen? Å nevn noen som har hatt stor suksess av å dra utenlands sent? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Myggen. Lenke til kommentar
MSL Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Hehe, men er det noen flere? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Vet ikke helt hva du mener men Skammelsrud er en god spiller som egentlig aldri var utenlands Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Roar Strand,Frode Johnsen,Harald Martin Brattbakk, Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Jeg mener hvem, har hatt godt av å være et par år ekstra i tippeligaen før de dro utenlands. Våre største utenlandsproffer som Riise, Flo og Solskjær dro alle relativt tidlig. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 (endret) Hmm, blir det Helstad "gjør" i Le Mans kategorisert som dårlig? EDIT: Viktig å nevne at jeg ikke vet selv, jeg, bare lurer på det og spør Endret 24. november 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Tekte på Rossi og kampen i morgen og begynte å lure på når sist en tidligere Manchester United spiller scåret mot oss. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Hyrlen:Brede Hangeland- Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 (endret) Tekte på Rossi og kampen i morgen og begynte å lure på når sist en tidligere Manchester United spiller scåret mot oss. Hmmm. Husker at når vi slo Sunderland borte 1-2 for 2 år siden så scorte Keith Gillespie 1-0 målet. (tror jeg). Kan ikke tenke på noen etter det. Hyrlen:Brede Hangeland- Etter å ha sett litt fra Liverpool kampen hadde jeg nesten vært enig der. Endret 24. november 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Det siste jeg husker er Veron for Chelsea første året under Roman Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Det siste jeg husker er Veron for Chelsea første året under Roman Gillespie-målet var vel sesongen etter tror jeg Eller kanskje til og med 2 sesonger etter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå