Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Spesielt på det? Nja kanskje før

Nei, blir vel klubb VM på han :)

Når er det? Går den på noen kanaler?

11. til 21. desember, men vi skal ikke delta før 18. Totalt to kamper blir det på oss (den 18. og 21.)

Man har jo internett og p2p:)

Vet ikke om det blir så vellykket når det blir sendt helt i fra Japan :p

Endret av D'Amico
Lenke til kommentar

Eg mener Ronaldo ikke er spesielt smart på banen heller alltid...

Egoet hans står dessverre litt for ofte i veien for at det skal bli mål til united...

Hadde han i flere tilfeller spilt ballen istedet for å være opptatt av at "han er den beste" så hadde vi hatt noen mål i år bare av den grunn!

Men på en annen side, hvis han aldri hadde prøvd sjøl så hadde det jo heller ikke blitt så mange mål...

Derfor mener eg at han til tider ikke minner spesielt mye om en smart fotballspiller!

Edit: Carrick ja!

Men scholes er definitivt mannen som ser løsninger! Han er en av de absolutt smarteste spillerne når det kommer til gjennombrudd etc... Taklinger derimot... geeeee...

Endret av Jotun
Lenke til kommentar
Men scholes er definitivt mannen som ser løsninger! Han er en av de absolutt smarteste spillerne når det kommer til gjennombrudd etc... Taklinger derimot... geeeee...

Jepp, det er han. Og taklingene hans er faen meg så gøye å se på selvom de suger :D

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Det er gøy å se han spille helt til han blir frustrert og bruker hånda til å score med. Han er ikke Maradona heller. :p

Det var faen meg morsomt da :p Men ja, kanskje litt unødvendig. Som sagt, jeg elsker Scholes litt for mye, blir vel veldig "biased" av meg når det gjelder han ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Det skjer ikke SÅ ofte da. I det siste klarer jeg bare å huske Roma borte... noen flere? (Som ikke er pga. hands eller slag mot Alonso :))

P.S. Ikke nevn Wigan, da det ikke ble rødt :)

Slo ikke Scholes mot Gerrard?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...