NightKeeper Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Grattis alle sammen! Lenke til kommentar
qwang Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Sjekk forumet til United.no, er en tråd for nedlasting av kamper der 8354373[/snapback] Hvor? Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Tusen takk, tusen takk! :!: Glory, glory, Man United, Glory, glory, Man United, Glory, glory, Man United, And the reds go marching on, on, on. !! Lenke til kommentar
TheNorwegianViking Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 ronaldo hadde absolutt ikke passet i real, der de ikke tar vare på noen spillere, det blir bare et eneste pengesterkt sirkus med noen av de beste spillerne i verden, der ingen b,lir tatt vare på, og de spiller rett og slett dårlig sammen mener jeg... En slik diamant må være i Man. U eneste klubben han er verd for:P Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 (endret) United.no er forøvrig overbelastet atm, så jeg legger ut linken så fort jeg kan :!: Edit: Kampen kommer her etterhvert: Hele United kamper! Endret 10. april 2007 av -Kiman- Lenke til kommentar
Mr. Ty Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 fyttirakkern! dette er den råeste kampen jeg har sett i hele mitt 16 år lange liv! Man U vinner hele CL! :-D Lenke til kommentar
Sjuki Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Mål nr 2 og 3 må nok være de beste måla som kom i kampen. Makan til one touch spill har jeg ikke sett på lenge. Carrick sitt 2. som gikk i krysset synes jeg var ganske bra(6. av manus mål) Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Gratulerer da, morsom kamp. Roma hadde ikke mye å stille opp med gitt. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 *Snufs* Giggs er min helt, fy faen for en mann. 4 målgivende telte jeg vel! 4! liten fotnote, Scholes får aldri være med når det utrolige skjer. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 (endret) Nei, og det får Scholes takke seg selv for. Når det gjelder Smith i dag, fy faen som han jobber, men fy faen inni h***** så forbanna jeg blir når han pådrar seg det kortet. Hvorfor kan han ikke bare gi langt faen i det? Har han tvangstanker som sier at han bare måå få det gule kortet før kampen er over? EDIT: når det gjelder Richardson, selg! vi leder som faen, alle chillern, og richardson spiller bare feilpasninger. Endret 10. april 2007 av banansplitt Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Du er ikke tilfeldigvis Grønn og tidligere spilt av Jim Carrey i en julefilm? Idag er det ingenting negativt. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Dette er noe av det mest sinnsyke jeg har sett av europeisk toppfotball fra øverste hylle! Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 (endret) Dette var til og med morro for en Liverpool supporter! I kveld bøyer jeg meg for Ronaldo & co. Vi sees i finalen EDIT: GRATULERER MED TIDENES KAMP! Endret 10. april 2007 av AndersC Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Fantastisk! For ein forestilling på drømmenes teater vi var vitne til i kveld! Alt klaffa maks, sinnsjukt deilig! Gratulerer til alle medsupportere! Lenke til kommentar
fakey Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Du er ikke tilfeldigvis Grønn og tidligere spilt av Jim Carrey i en julefilm? 8354889[/snapback] Hvordan visste du det? Sånn serr, hvordan? Men fra spøk til Halvor: Chelsea eller Liverpool i finalen. Håper på Liverpool, for dem vet jeg at vi kan slå, og vi har et godt tak på dem. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Haha, utrolig saklig seier. Makan til uttellingsprosent skal man lete lenge etter. United skåret vel på sine fire første sjanser. Kudos og gratulerer til United. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Haha, utrolig saklig seier. Makan til uttellingsprosent skal man lete lenge etter. United skåret vel på sine fire første sjanser. Kudos og gratulerer til United. 8354992[/snapback] Misunnelig? Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Dere vant idag, men kommer dere til finalen taper dere... GERRARD! Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Du er ikke tilfeldigvis Grønn og tidligere spilt av Jim Carrey i en julefilm? 8354889[/snapback] Hvordan visste du det? Sånn serr, hvordan? Men fra spøk til Halvor: Chelsea eller Liverpool i finalen. Håper på Liverpool, for dem vet jeg at vi kan slå, og vi har et godt tak på dem. 8354945[/snapback] Sånn som United spiller på sitt beste er det samme f... hvem vi møter. Høvler over det meste! SAF er verdens beste manager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå