Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Da var jeg tilbake fra trysil-tur, og skjønner nå at det ikke er så forferdelig at jeg ikke fikk sett kampen. Synd at vi ikke tar innpå teten, men som sagt tidligere her hadde vi en vanskeligere kamp. Litt seint inne i diskusjonen, jeg veit det :p

Forresten er diskusjonen om at Rooney er for dårlig for laget helt latterlig, men det regner jeg med folk forstår. Man sier ting man engentlig ikke mener når man er så skuffa som vi var i går :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Håper vi kjører noe som ligner dette mot Villareal:

PIG/Foster

Rafael Evans Vidic O'Shea*

Nani** Carrick Anderson Park

Rooney Tevez

*Virket som Evra var litt sliten og småskadet mot AV i går

**Bare hvis Ronaldo er ute

Håper også vi får se et lite innhopp av Welbeck mot slutten på tirsdag hvis situasjonen tillatter, men tviler :)

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Jeg lurer på om spillerne våre hadde spilt noe forskjellig om de ikke hadde visst om Chelsea, Arsenal eller Liverpool sine dårlige resultater. Fordi da hadde de sikkert trodd at alle to/tre hadde vunnet kampene sine og at Utd lå 11 poeng bak før kampen mot Villa.

Lenke til kommentar
Jeg lurer på om spillerne våre hadde spilt noe forskjellig om de ikke hadde visst om Chelsea, Arsenal eller Liverpool sine dårlige resultater. Fordi da hadde de sikkert trodd at alle to/tre hadde vunnet kampene sine og at Utd lå 11 poeng bak før kampen mot Villa.

Ja, det tenker jeg også ofte på. Det virker veldig psykisk. Kanskje de er litt "mette"?

Lenke til kommentar

Blir mann "mett" i United så er det ut døra, så jævla enkelt er det og det tror jeg alle spillerne er fryktelig klar over. Ferguson blir aldri mett, hadde han vært det så hadde han gitt seg for mange år siden. Å vinne og bygge lag er det som driver den mannen fremover...

Lenke til kommentar

Ja, det tenker jeg også ofte på. Det virker veldig psykisk. Kanskje de er litt "mette"?

Jeg tviler litt. En del av poenget er å ikke la seg påvirke av de andres resultater og konsentrere seg om jobben. Når man er utpå der så er det nok neste arbeidsoppgave som er det viktigste. På benken derimot kan det hende det er en sånn effekt. Det sies jo at det er mye verre å sitte på benken enn å spille.

Lenke til kommentar
Nok en gang klarte ikke united å vinne uten at jeg ikke har på drakta mi... *rister neve*

Så hvorfor går du uten ?

Jeg var på fotballtur med jobben, lørdag kl.1830 var det bankett. jeg kunne da ikke stille opp i united trøye på premieutdeling + middag?

Men til helgen blir det bra igjen, da skal jeg ligge hjemme...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...