NightKeeper Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Fredheim var vel grinete siden City rundspilte Arsenal så til de grader :!: Forståelig nok, er ikke alltid lett å holde seg nøytral, dette er Alsaker et godt eksempel på. Glad han ikke kommenterer PL mer, elendig kommentator. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Se på stream folkens. Kun gode, engelske kommentatorer. Anbefales. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Se på stream folkens. Kun gode, engelske kommentatorer. Anbefales. Stream fremfor tv? Jaha? Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Forståelig nok, er ikke alltid lett å holde seg nøytral, dette er Alsaker et godt eksempel på. Glad han ikke kommenterer PL mer, elendig kommentator. Alsaker er jo en av de bedre vi har her i Norge. Flere hakk over Semb, Myhre og Olsen i hvertfall. Se på stream folkens. Kun gode, engelske kommentatorer. Anbefales. Stream fremfor tv? Jaha? Slipper norske kommentatorer, også er det gratis Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Hvordan er det mulig å vurdere å kutte vekk Kenneth Fredheim, Thor-Rune Haugen, Arve Fuglum og Øyvind Johannessen? I tillegg så er Lars Tjernås og Dag Solheim et must for å få skikkelig helgestemning. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 I tillegg så er Lars Tjernås og Dag Solheim et must for å få skikkelig helgestemning. Ikke for en som (nesten) aldri har opplevd Tjernås og Solheim Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Da er det på tide at du bestiller deg Canal+, slik at du og får oppleve den magiske stemningen i studioet. Makan til lettbeint underholdning skal man lete lenge etter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Ser somregel på engelske kommentatorer\studio,men Dag og Lars er digg nårjeg først ser på canal+. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Da er det på tide at du bestiller deg Canal+, slik at du og får oppleve den magiske stemningen i studioet. Makan til lettbeint underholdning skal man lete lenge etter. Når jeg en gang får meg jobb er Canal+ førsteprioritet, men akkurat nå blir det desverre for dyrt. Skal uansett ikke klage så lenge jeg får sett favorittlaget mitt minst en gang hver uke. Dessuten holder stemningen i Onside studio i massevis Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Kan tenke meg at du stikker på Rimi hvert friminutt og kjøper mat for over 10 kr. Da betaler du mer for den maten enn du gjør for C+. Det er jo i grunnen grisebillig. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Faktisk bare maks 1 gang per dag. Har funket flott med stream denne sesongen, så får vi se om det blir Canal+ neste sesong. Kanskje jeg skal ønske med det til jul? Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 (endret) Terry til Manchester City?:O http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=544511 Endret 23. november 2008 av Kjartan1234 Lenke til kommentar
Raste Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Se på stream folkens. Kun gode, engelske kommentatorer. Anbefales. Det å komme med at stream er bedre enn TV er latterlig. C+ er latterlig billig, tipper du har nok råd hver måned til det. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Hvordan er det mulig å vurdere å kutte vekk Kenneth Fredheim, Thor-Rune Haugen, Arve Fuglum og Øyvind Johannessen? I tillegg så er Lars Tjernås og Dag Solheim et must for å få skikkelig helgestemning. Etter min mening er det en skikkelig god norsk komentator og det er Scheie. Det Fredheim holdt på med i går var veldig slitsomt for Manchester United supportere å høre på og han fortjener kritikk for den. Tjernås er flink men Solheim har sine svin på skogen han også men har forbedret seg kraftig fra tidlig 2000. Husker da vi vant ligaen i Mai i 2003 pga Arsenal sitt tap mot Leeds. Solheim var så sur og grinete at man kunne få hodepine av det. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Vel... på C+ kan man velge svensk kommentator, eller dansk. Og på HD-kanalen kan man etter hva jeg vet også velge engelsk. Så, ser ikke helt problemet..? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Kan man velge det!? Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Se på stream folkens. Kun gode, engelske kommentatorer. Anbefales. Det å komme med at stream er bedre enn TV er latterlig. Må le hvis du tror jeg mente det seriøst. C+ er latterlig billig, tipper du har nok råd hver måned til det. Jeg har sikkert råd til det, ja. Men inntektene mine er lik null for øyeblikket så det er desverre litt uaktuelt akkurat nå. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Kan man velge det!? Mhm, tror det. Har en knapp som gjør at jeg kan velge mellom forskjellige tekster på de filmene jeg ser. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 (endret) Kan man velge det!? Mhm, tror det. Har en knapp som gjør at jeg kan velge mellom forskjellige tekster på de filmene jeg ser. Man kan det på parabol ihvertfall. Jeg hadde valgt annen komentator hadde det ikke vert for at jeg måtte se kampen i opptak. Endret 23. november 2008 av Alastor Trippelpost Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå