Ol'H Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Klart det er tull når eg sier det. Men hadde en av dere bedrevitere sagt det samme DA hadde det vært sant. Mener å huske da Rooney gestikulerte til sine gamle fans da ble det stor ståhei her inne.... Hva i all verden mener du med det? Å Rooney og Ronaldo gjorde det nå på helt forskjellige måter. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Hva ble stillinga? RBK kampen Lenke til kommentar
Raste Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 nå var jo det en litt annen setting.... Litt mer provoserende! Men syntest begge deler var kult eg! Litt hovent av Ronaldo, men man kan ikke vente annet av han! Bare han spiller bra og scorer masse mål så what ever liksom. Noe han godt kan begynne med igjen slik som i fjor Ronaldo gjorde ingenting galt, Aston Villa fansen spurte hvem han var og han svarte tilbake. Nummer 1! Enkelt svar og godt gjort fra Ron. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Kan dere drite i RBK??? Kommer ikke innom her for å lese om B lag fra nordnorge! Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 (endret) Ehm. Uniteds reservelag spiller. Du vet det er en del av Manchester? Endret 23. november 2008 av *@lex* Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Det her handler like mye om United, som om RBK, Jotun. Reservelaget til United mot Rosenborg. Stillingen ble 1-1. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Kan dere drite i RBK??? Kommer ikke innom her for å lese om B lag fra nordnorge! Solskjærs B-lag spiller mot dem? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 (endret) Da snakker vi om Uniteds reservelags kamp! haha! Bommet litt der! Innrømmer det! Heller sett det B laget enn RB-laget! Endret 23. november 2008 av Jotun Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Men noen som har stillinga? Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 1-1 repac. se lenger opp Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Nå er det bare å vente i spenning fram til Villareal kampen til tirsdagen. Regner med 0-0 eller 1-1. Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Det var forresten Darren Gibson som scoret Uniteds mål. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Klart det er tull når eg sier det. Men hadde en av dere bedrevitere sagt det samme DA hadde det vært sant. Mener å huske da Rooney gestikulerte til sine gamle fans da ble det stor ståhei her inne.... Såklart er det tull når du sier det, se på hva du skriver! Synes det var en flott måte å svare Villa-fansen på. Keep it up Ronaldo! Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Det var forresten Darren Gibson som scoret Uniteds mål. Han er god på langskudd, men ikke like god som Scholes Hvordan var scoringen? Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 (endret) Det var et langskudd, men Jarstein burde nok ha reddet skuddet. Endret 23. november 2008 av Nistelrooy Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Målene kan sees her: Klikk meg Lenke til kommentar
MSL Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Vi skulle ha knust de:) Det hadde vært gøy:) Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Eg syns det er idiotisk av han..viser bare at han lar ting som blir sagt gå inn på han. Han kunne latt det være....ignore.... Seriøst?! Så du er altså enig med gjøken Fredheim? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Fredheim falt mange hakk ned etter kommenteringen mot Villa, makan til partisk dritkommentering har jeg ikke vært borti. Petrov trår på O'shea med vilje, å O'shea river han av foten. Å da fremstiller Fredheim det som at O'shea river han vekk, så trår Petrov på foten hans.!? Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Fredheim var vel grinete siden City rundspilte Arsenal så til de grader :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå