Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Vi har jo selv også hatt uavgjort mot Newcastle på hjemmebane, men det var jo bare den første kampen i sesongen. Hjemmekampen mot Fulham er jo hengekampen vår som vi aldri får spilt. Har egentlig lyst til å bli ferdig med den, fordi jeg gidder ikke høre/lese om at vi ligger så langt bak Chelsea/Liverpool.

Når vi skal til Klubb-VM, er vi jo to kamper bak!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dvs. at hvis Villareal godtar noen andre bud, må de spørre Man Utd om de har lyst til å komme med et bedre bud.

Trenger ikke et bedre bud, holder med å matche budet tenker jeg, United har førsteretten...

Hadde ikke vært meg i mot å få tilbake Rossi.

Lenke til kommentar

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=534219

Hvem synes dere han burde spille for?

Selv håper jeg han spillere for England fordi:

1. Blir lettere å følge med på han når han er på landslaget.

2. Vi får se han i EM.

3. Vi slipper å miste han når det spilles Afrikamesterskapet.

4. Hvis det kommer en sånn regel om at man kun kan ha x antall utenlandske spillere, trenger vi ikke å bry oss om det.

5. Blir herlig å se han og Rooney på landslaget. :)

Lenke til kommentar
<a href="http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=534219" target="_blank">http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=534219</a>

Hvem synes dere han burde spille for?

Selv håper jeg han spillere for England fordi:

1. Blir lettere å følge med på han når han er på landslaget.

2. Vi får se han i EM.

3. Vi slipper å miste han når det spilles Afrikamesterskapet.

4. Hvis det kommer en sånn regel om at man kun kan ha x antall utenlandske spillere, trenger vi ikke å bry oss om det.

5. Blir herlig å se han og Rooney på landslaget. :)

6. Slipper trynet til Essien.

7. Ghana er langt vekke.

8. Større konkurranse i England sånn at han slipper å spille mye for dem og evt. bli skadet slik som Berbatov.

Endret av Alastor
Dobbelpost, fjernet.
Lenke til kommentar

Jarstein har blitt ødelagt i RBK, ikke noe vondt ment. Men han gjorde ikke så mye tabber i Odd. Jarstein gjør jo brølere i nesten hver kamp. Nye Gomes han der.

Villa fansen: Who are you?

15130c19078638.gif

Ronaldo: Me?

68069519078641.gif

I'm number one

Haha, godt å se at han har selvtillit. Må si at jeg likte måten han svarte Villa-fansen på. :p

Lenke til kommentar
Eg syns det er idiotisk av han..viser bare at han lar ting som blir sagt gå inn på han.

Han kunne latt det være....ignore....

Vanligvis ville jeg ikke likt det heller, men det var en god måte å få dem til å holdekjeft på. Likte måten han svarte dem på egentlig. ;) Oppfinnsomt.

Hvis du ignore så fremhever du deg som en pingle, syntes nå jeg.

Lenke til kommentar
Heller pingle iblandt enn å fucke enda mer opp både ovenfor motstander fansen og de som mener han er en oppblåst ego blære...noe som han viste MEGET godt med den oppførselen.

Tull, man har lov å svare fansen. Hadde det vært en ufin gest hadde det vært noe helt annet.

Lenke til kommentar

nå var jo det en litt annen setting.... Litt mer provoserende!

Men syntest begge deler var kult eg! Litt hovent av Ronaldo, men man kan ikke vente annet av han! Bare han spiller bra og scorer masse mål så what ever liksom. Noe han godt kan begynne med igjen slik som i fjor ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...