Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er mye repetisjon som egentlig går her. Men hva tenker du på med pengene? At det er mye for Tevez eller at det er rett og slett at vi dropper han og heller kjøper noen bedre med de pengene?

Spillere blir prissatt etter hvor gode de er (Ihvertfall stort sett), i Tevez sin situasjon så mener jeg ikke den er riktig, 300 mill (som det har blitt prata om) er altfor mye for hans kvaliteter, halverer vi det så kan jeg være enig.

Jeg mener enten (hvis Fergie absolutt Må/vil ha en spiss) så kan vi heller kjøpe en annen spiss for den summen. Men aller helst så ønsker jeg at vi gir Fraizer og Welbeck større sjanser (Og ikke handler inn en) ;)

Lenke til kommentar

Jeg ser hva du sier, og først og fremst må si at jeg er ikke den typen som ser så mye på prislapp osv. så den dropper vi; ikke så viktig som mange tror syns jeg.

Men helt enig egentlig. HVIS vi skal selge Tevez, så skal det være til fordel av klubben vår SOM den er nå. Blir ærlig talt ikke så glad og "hææppy" om vi selger Tevez og kjøper Aguero/Benzema osv. Nok med Berbatov for en sånn "prislapp" spiller spør du meg. Hvis Tevez hadde aldri spilt for klubben og skulle bli kjøpt nå, så hadde jeg vært helt enig med mange av dere. Men vil ikke se Tevez dra nå.

Lenke til kommentar
Jeg ser hva du sier, og først og fremst må si at jeg er ikke den typen som ser så mye på prislapp osv. så den dropper vi; ikke så viktig som mange tror syns jeg.

Men helt enig egentlig. HVIS vi skal selge Tevez, så skal det være til fordel av klubben vår SOM den er nå. Blir ærlig talt ikke så glad og "hææppy" om vi selger Tevez og kjøper Aguero/Benzema osv. Nok med Berbatov for en sånn "prislapp" spiller spør du meg. Hvis Tevez hadde aldri spilt for klubben og skulle bli kjøpt nå, så hadde jeg vært helt enig med mange av dere. Men vil ikke se Tevez dra nå.

Det er jo prislappen som gjør meg (og mange andre) "lunkne" til Tevez. Potensialet og ferdighetene hans er mer enn gode nok for United, men for 300 mill så kan vi få spillere i verdensklasse, og det er ikke Tevez ;)

Lenke til kommentar

Det er jo prislappen som gjør meg (og mange andre) "lunkne" til Tevez. Potensialet og ferdighetene hans er mer enn gode nok for United, men for 300 mill så kan vi få spillere i verdensklasse, og det er ikke Tevez ;)

Hmm. Stress, egentlig. Han er god nok, men vi kan få bedre. Bare at han har vært i PL, spilt her, og fått mange til å elske han. Som de sier, the "hard part is done". Og har vi ikke allerede betalt 10+ mill. pund? Nei, Tevez må bli for min del.

Lenke til kommentar
Hmm. Stress, egentlig. Han er god nok, men vi kan få bedre. Bare at han har vært i PL, spilt her, og fått mange til å elske han. Som de sier, the "hard part is done". Og har vi ikke allerede betalt 10+ mill. pund? Nei, Tevez må bli for min del.

Hehe, og der var alle de seriøse Argumenta borte :p

Neida, jeg skjønner du digger Tevez, en utrolig artig type (på banen) og gir alt for oss, men nå føler jeg de duds'a fra kompaniet utnytter United, de skal squize alle spenna fra oss :)

Lenke til kommentar

Det føler jeg forsåvidt og. Og på en måte vil at vi skal også kjøpe han for å bli kvitt av DE jævlene, ekle folk.

Btw, bare så det er sagt, Tevez er ikke noe høyt opp på "listen min"; og ville egentlig ikke sagt at jeg "digger" Tevez en gang. Det er bare hele konseptet av å bli kvitt ham etter "alt", jeg ser ikke det. Men, jeg må si meg ferdig med diskusjonen med mindre det kommer noe voldsomt tilbake :) (ikke fra deg, evt. når vanlige folk står opp). God natt!

EDIT:

"Personally I feel sorry for Tevez. Did great last season and then dropped for someone new. He wasn't great today but until he gets a good run of games what can you expect. He was the same when we first bought him took him a while to get going.

A lot of unfair critiscm on here if you ask me."

Leste dette på RedCafe og sier vel det meste.

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Leste dette på RedCafe og sier vel det meste.

Det sier ikke en dritt, det Tevez har bevist gjennom sin United tid så er han ikke verdensklasse, han er dog en Veldig god spiller. ;)

Edit: Jeg kritisere ikke Tevez, det har jeg aldri gjort, han gjør en fenomenal jobb i United, men han har sine begrensninger og det blir hans begravelse når det kommer til de sistnevnte prisene som har blitt nevnt :(

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar
Villarreal kampen er viktig. Veldig viktig. Det gjelder å komme på 1.plass her.

Hva skjer om vi kommer på andre plass i gruppa? Vi får bare litt sterkere motstand, men vi skal greie å slå dem. ;)

Uansett så greier vi å slå Villareal, med eller uten Ronaldo. :)

Det viktigste er at han er klar til City-kampen. Egentlig greit at han får en uke til å komme tilbake på.

Lenke til kommentar

Når jeg har fått den latterlige kampen igår på litt avstand ser jeg jo nå at det United som kom best ut av det hele, 1poeng på bortebane mot Villa er såvidt godkjent. Å når Chelsea og Liverpool snubler mot Fulham og Newcastle på hjemmebane, vel da liker jeg resultatet bare bedre. Måten vi snublet på igår er ikke akseptert, men resultatet sett under ett må godkjennes.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...