Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Wazza er ekte mann, og mer djevel enn noen av de som har spilt i klubben 10+ år. **** *** haters. Seriøst, han kunne tatt ballen, løpt tilbake til vårt mål og scoret selvmål i siste runden av PL når vi trenger uavgjort, og tape kampen, uten at jeg skal hate en type som han. Og det bør dere ekte supportere gjøre og.

Helt utrolig at folk sier at han bare scorer/er bra for laget en måned i sesongen UTEN smiley eller noe form for kødd? CL finalen i fjor,den ballen til Ronaldo på motsatt, som Tevez skulle headet inn også retur på Carrick. CL finalen når har den sykeste ballen inn som triller helt til Tevez som ikke kan forvente det en gang pga. hvor rask Rooney var. Rooney har vært SÅ viktig for oss nå de siste årene, og egentlig hele tiden i hans karriere hos oss. Og se, han har faen meg skjerpet attituden hans og, har faen ikke fått rødt kort på hvor lenge? Han med temprament problem og noen som elsker dirty tackles og å være rough? Han har fikset så jævlig mye, og jobber med å bli bedre. Men hvordan skal han det når folk skal hate han for å bomme en sjanse, som ikke er HELT alene med keeper heller, på volley og en som holder på å løpe inn fra venstre og en som takler han bakfra samtidig?

Også at noen indirekte sier at han ikke er god nok for å bli, at vi må tenke mest på andre spillere? Jeg vet noen har bedre argument og sier at han trenger en spiss som scorer med han, greit nok. Det kan jeg godt høre på. Og morsomt hvordan alle glemmer Tevez sine livsvåktige mål i fjor som vi hadde aldri klart å vinne PL uten. Er sånne grinders som jobber i 90+ for å finne det TIL SLUTT (Fergie, ta av Tevez i dag? Ikke så smart). Ja det så ut som han slet av og til, men får han de 90 min. EN jævla gang, så hadde han kanskje prøvd en halvtimet til og faktisk klart det. Nei, jeg ville ha 3 poeng like mye som dere i dag, men driter i de så lenge klubben er sammen og spillerne som spiller for laget er der. Alle går gjennom tøffe perioder, men vi vet at dette laget med stallen er faen meg god nok til å delta i PL, CL, FA cupen og Ligacupen (-.-). Så dere vil egentlig bare kaste vekk Tevez nå? Hvis vi ikke hadde hatt Berba også der, så hadde jeg skjønt at dere ville kjøpe inn en til. Men når vi nå har Berba MED valget mellom Rooney og Tevez i tillegg til av og til starte de sammen når trengs; klager vi? Og ikke kom med "gidder ikke betale 32 mill" når vi vet det har nesten ingenting å si for klubben. Fact: Vi klarer å betale det siden vi har snakket så mange ganger om å tie up dealen. Så det vil ikke medføre noe stygt eller problematisk, så sånnsett er et bullshit å si at vi ikke trenger å betale 32 mill for han. Pluss at vi har jo allerede betalt en del av summen, så det er resten det er snakk om.

Nei, greit, vi burde vunnet i dag og Rooney kunne kanskje gjort det bedre. Men hey, united we stand.

Lenke til kommentar

Vel, jeg tenkte også på det når jeg skrev Hewitt. Men det var egentlig ikke noe viktig om laget vårt eller analyse av kampen, mest frustrasjon ut om folk som tror at det er så dårlig at noen så viktig bommer på en sjanse osv. Men jeg skal slutte før jeg begynner igjen.

Lenke til kommentar

Helt enig i de 20 linjene om Rooney, men ikke like enig i de 20 linjene om Tevez. Han var ekstremt viktig for oss i fjor, men har ikke holdt samme nivået i år, bortsett fra pre-season. Blir litt som en light-versjon av Rooney og det trenger vi ikke. Dessuten er 20-25 mill er mye penger når vi tillegg har betalt 10 for å låne ham i to sesonger. Synd å si det, men får vi inn rette erstatteren gjør det ikke meg så mye om vi lar Tevez gå.

Lenke til kommentar
Helt enig i de 20 linjene om Rooney, men ikke like enig i de 20 linjene om Tevez. Han var ekstremt viktig for oss i fjor, men har ikke holdt samme nivået i år, bortsett fra pre-season. Blir litt som en light-versjon av Rooney og det trenger vi ikke. Dessuten er 20-25 mill er mye penger når vi tillegg har betalt 10 for å låne ham i to sesonger. Synd å si det, men får vi inn rette erstatteren gjør det ikke meg så mye om vi lar Tevez gå.

Hvor mye har vi egentlig fått sett av han da? Var vel vekke til PL start, har vel ikke startet så mye pga. Berba og når han gjør det så blir det med Berba uten å ha fått noen kamper på rad med han som Rooney gjør. Kjære Tevez får bare ikke korrekte mengde spilletid, og på riktige måten. Tevez i fjor følte at han var elsket, og at om han bare jobbet og jobbet, og fikk målene når vi trengte de, kunne han fortsatt spille med instinkt og litt av et smil. Han kan jo ikke smile i dag, når det er så utrolig mye press på han og han føler nesten litt usikker på posisjonen hans. Litt media sin feil det.

Nei, men da må vel jeg bare si at vi må være enige om å være uenige. Tevez har vist oss nok at han fortjener å spille i Utd i fjor fordi han fikk spille som en "topp"spiller skal i fjor. Det skjer ikke så langt uten at det er hans feil, syns jeg. Han er en Red Devil nå, og hvis vi lar han gå blir han noen jeg virkelig savner; men det er vel ikke så mange som kommer til å gjøre ser det ut som, so majority wins.

Lenke til kommentar
Nei, men da må vel jeg bare si at vi må være enige om å være uenige. Tevez har vist oss nok at han fortjener å spille i Utd i fjor fordi han fikk spille som en "topp"spiller skal i fjor. Det skjer ikke så langt uten at det er hans feil, syns jeg. Han er en Red Devil nå, og hvis vi lar han gå blir han noen jeg virkelig savner; men det er vel ikke så mange som kommer til å gjøre ser det ut som, so majority wins.

Er enig med deg, men når prislappen kommer oppi 300 mill så må vi vurdere, jeg synes Berba var a-altfor dyr, og når jeg ser den samme lappen på Tevez, veit jeg ikke om jeg skal grine eller le, han er verdt 100-150 ;)

Vi kan få mye mer for 300 mill ;)

Hadde Tevez spilt i Italia og vært en spiller som hadde vært såpass god som han var i fjor, så hadde han hatt en pris på 80-140 mill, det engelske "pris-systemet" er tilbakestående :)

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar
*snippp*

Fryktelig enig. Jeg har hatt mine oppturer med United og mitt norske lag, og har fått ett bånd til klubbene som gjør at jeg nyter hver eneste kamp jeg ser dem spille, uavhengig av resultat eller prestisje som står på spill. Derfor jeg ser hver eneste kamp jeg kan, til og med en dårlig irakisk stream i pre-season. Såklart er det irriterende at vi ikke tar igjen poeng på Chelsea og Pool nå som vi hadde sjangsen, men faen heller. Jeg vil MYE heller ha Rooney som elsker klubben og ikke scorer enn en slesk jævel som ikke bryr seg om klubben, men bøtter inn med mål. Jeg har alltid likt Tevez og, men blir ikke nevneverdig lei meg om han går til Real i neste overgangsvindu.

Det vi virkelig mangler er Hargreaves og Scholes syns jeg. Det blir litt tomt uten dem. Brown er også viktig, men jeg føler særlig Scholes og Owen er to utrolig viktige brikker. Hadde jo også vært herlig og hatt Berbatov i dag. Hælvettes landskamp.

Jeg er litt misfornøyd med sessongen hittil, men ingenting er gjort enda. Vi har fortsatt mulighet for topplasseringer i alt i år. ;)

Lenke til kommentar

Hvis dere ser i det sykt store innlegget mitt, så vil jeg ikke involvere pris da vi ikke skal tenke på det så mye når klubben har SAGT at de "skal" kjøpe han og da er det case closed om penger. Om klubben KAN kjøpe han med pengene, hva er problemet?

*snippp*

Fryktelig enig. Jeg har hatt mine oppturer med United og mitt norske lag, og har fått ett bånd til klubbene som gjør at jeg nyter hver eneste kamp jeg ser dem spille, uavhengig av resultat eller prestisje som står på spill. Derfor jeg ser hver eneste kamp jeg kan, til og med en dårlig irakisk stream i pre-season. Såklart er det irriterende at vi ikke tar igjen poeng på Chelsea og Pool nå som vi hadde sjangsen, men faen heller. Jeg vil MYE heller ha Rooney som elsker klubben og ikke scorer enn en slesk jævel som ikke bryr seg om klubben, men bøtter inn med mål. Jeg har alltid likt Tevez og, men blir ikke nevneverdig lei meg om han går til Real i neste overgangsvindu.

Det vi virkelig mangler er Hargreaves og Scholes syns jeg. Det blir litt tomt uten dem. Brown er også viktig, men jeg føler særlig Scholes og Owen er to utrolig viktige brikker. Hadde jo også vært herlig og hatt Berbatov i dag. Hælvettes landskamp.

Jeg er litt misfornøyd med sessongen hittil, men ingenting er gjort enda. Vi har fortsatt mulighet for topplasseringer i alt i år. ;)

:love:

Lenke til kommentar
Hvis dere ser i det sykt store innlegget mitt, så vil jeg ikke involvere pris da vi ikke skal tenke på det så mye når klubben har SAGT at de "skal" kjøpe han og da er det case closed om penger. Om klubben KAN kjøpe han med pengene, hva er problemet?

Ehm, det er vel ganske innlysende (?), vi kan få mye bedre spillere til de prisene som har blitt nevnt i det siste ;)

Som mange andre har etterlyst så trenger vi en stor skårer (og ja vi har Berba, men det hadde vært bedre med en Solskjær på benken som du veit har noe av det samme potensialet). Tevez har alt bortsett fra storskårer-innstinktet og Klokheten/forståelsen ;)

Lenke til kommentar

Altså, det er det samme å si at du/dere vil ha en "backup" type til Berba enn en "backup" type til Rooney.

Men uansett, dette blir kvalmt for meg. Jeg vil ha "Kaka, Ronaldinho og Adriano, kanskje en Eto'o på benken. Da vinner vi serien, yæææy"

Må også bruke litt common sense. Er ikke alltid å finne oppskriften bare for å ha suksess, det tar god spirit og folk som spiller for laget. Det vet vi Tevez gjør nå, kan se det i måten han spiller på. Og let's face it, han er ikke en dårlig spiller, man. Det er derfor jeg hater prisdiskusjoner, fordi tankegangen om at vi kan bare kjøpe noen bedre og bli kvitt en fighter, gjør meg kvalm.

Lenke til kommentar
Men uansett, dette blir kvalmt for meg. Jeg vil ha "Kaka, Ronaldinho og Adriano, kanskje en Eto'o på benken. Da vinner vi serien, yæææy"

Må også bruke litt common sense. Er ikke alltid å finne oppskriften bare for å ha suksess, det tar god spirit og folk som spiller for laget. Det vet vi Tevez gjør nå, kan se det i måten han spiller på. Og let's face it, han er ikke en dårlig spiller, man. Det er derfor jeg hater prisdiskusjoner, fordi tankegangen om at vi kan bare kjøpe noen bedre og bli kvitt en fighter, gjør meg kvalm.

Fantastisk enig. Er faktisk kvalmende og se at folk heller vil ha Eto enn Tevez/Rooney bare pga målraten. Jeg kunne ikke gitt mer faen, vi har jo akkurat vunnet 2 PL og 1 CL-tittel. [ironi] Bytte ut Giggs med Xavi mens vi er i gang da? Giggs har jo ikke fart lenger! Vi vinner med Xavi! [/ironi]

Lenke til kommentar

Glimrende å se at noen skjønner poenget her. Gi faen i penger, dere, vi skal føle passion når vi ser spillerne som er ute på banen. Og det skal faktisk føles ut som det er ekte, ikke bare gjennom intervju og sånt. Man kan se at til og med Ronaldo fortsatt har det inni ham å være en ekte Utd spiller. Jeg liker ikke sånne spillere som han som tenker så mye annet enn fotballen, men han feirer ikke "fake" når man ser på f.eks Stoke kampen. Og på veien ut i dag, tror jeg han viste at han er den beste, og laget vårt har bra av minst en spiller som er så positiv om seg selv og føler at han kan bidra så mye. Nei, altså, jeg har sagt mitt.

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Man kan se at til og med Ronaldo fortsatt har det inni ham å være en ekte Utd spiller.

Det er akkurat derfor jeg har "tilgitt han". Var vel en av de som sa at han gjerne kunne dra når det holdt på for fult i år, men han er rød. Uansett hvor blåst han er, merker man at han er takknemlig for det SAF og United har gjort og bryr seg om klubben.

Nei, nå er det natta her :) Gleder meg til den "meningsløse" kampen mot Villareal på tirsdag som sikkert flesteparten driter i. En unødvendig kamp i ett gruppespill. Fysj :)

Lenke til kommentar
Man kan se at til og med Ronaldo fortsatt har det inni ham å være en ekte Utd spiller.

Det er akkurat derfor jeg har "tilgitt han". Var vel en av de som sa at han gjerne kunne dra når det holdt på for fult i år, men han er rød. Uansett hvor blåst han er, merker man at han er takknemlig for det SAF og United har gjort og bryr seg om klubben.

Nei, nå er det natta her :) Gleder meg til den "meningsløse" kampen mot Villareal på tirsdag som sikkert flesteparten driter i. En unødvendig kamp i ett gruppespill. Fysj :)

Yeah, riktig :) Jeg er glad for at jeg kunne få litt fred før jeg skulle legge meg jeg og. God natt!

Haha ja, Villareal kampen blir nesten glemt. Vel, håper Rossi spiller og viser oss litt av det vi har hørt så mye om. Hadde egentlig ikke vært så synd om han hadde scort et pent mål mot oss :blush:

EDIT: Selvom det ikke kommer som sjokk til noen her, så syns jeg vi savner Scholes veldig mye jeg og. Har ikke sammer ro i midtbanen, og FAEN ta landskamp og at jeg var en gang glad at Carrick ble med i Engalnd troppen og briljerte sånn. Han spilte rett og slett for bra mot Tyskland, og vi fikk se negative siden av det :(

Også en ting jeg tenkte på. Er det så rart at den første dagen etter 17 år når topp 4 lag ikke scorer i ligaen i en hel PL runde kommer etter en landskamp i midtuka og at ALLE topp 4 lag spiller på lørdagen rett etter? Nei, tror det er en liten sammenheng jeg.

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Altså, det er det samme å si at du/dere vil ha en "backup" type til Berba enn en "backup" type til Rooney.

Ehm, må vi ha en figther og en toppscorer på topp?

Du må se ting i perspektiv, Tevez er god men han mangler mange ting, hvis United virkelig satser så trenger vi ikke spisser som løper ned til egen keeper for å få tilbake ballen forså å levere den til stoppern som etterhvert får ballen oppover (hvor Tevez ikke er). Vi trenger derimot spillere som veit hvor målet står ;)

Og hvis du virkelig mener det der angående pengene (Gjør du virkelig det)?

Fotball er ikke veldedighet, det er en hard brutal Sport (Og jobb) hvor alt i bunn og grunn handler om penger (virker ikke helt som du har innsett dette enda?) :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...