banansplitt™ Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 KOmmentaringene idag var helt håpløs. Er du drita eller? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Det posetive er at vi er ferdig med enda en beinhard bortekamp og havnet ikke lengre bak toppen Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 KOmmentaringene idag var helt håpløs. Er du drita eller? Hvilket veddemål har du tapt nå? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Det KAN nu hende at han har fått hode på rett skjøl. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 KOmmentaringene idag var helt håpløs. Er du drita eller? Hvilket veddemål har du tapt nå? Veddet på at enten Pool eller Chelsea ikke ville avgi poeng 5 minutter før kampslutt. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 (endret) KOmmentaringene idag var helt håpløs. Er du drita eller? Hvilket veddemål har du tapt nå? Veddet på at enten Pool eller Chelsea ikke ville avgi poeng 5 minutter før kampslutt. Like greit du tapte den Endret 22. november 2008 av Limberbatov Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 KOmmentaringene idag var helt håpløs. Er du drita eller? Hvilket veddemål har du tapt nå? Veddet på at enten Pool eller Chelsea ikke ville avgi poeng 5 minutter før kampslutt. Like greit du tapte den Bruker denne avataren med glede jeg. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Nå er du VERTFALL drita. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Akkurat nå angrer jeg på at Fergie bruke så forbanna mye penger på Tevez. Tenk på hvem United kunne kjøpt med de pengene?! Spissene Rooney/Berbatov/Welbeck/Campbell/Manucho er mere enn god nok spør du meg. Anderson hadde et grusomt innhopp. Mye feilpasninger. Håper virkelig han begynner å blomstre. Akkurat nå savner jeg Brown mest av alle. Angående Tevez så syntes jeg han burde få mer tid. Du kunne se i pre-season hvor forbanna god han kan være. Benktilværelsen og spilletid de siste minuttene svekker noe helt sykt på selvtilliten og selvfølgelig matchformen. Han er nervøs og under et stort press pga sin skyhøye pris og nye kontrakt. Gi ham! Han var ikke god, ingen var god for å si det sånn. Dessuten fortjente han å spille mye mere enn Rooney. Så han er nok forbanna frustrert idag. Føler med ham. Og hvem kommenterte?! Vurderte faktisk stream fremfor C+ pga kommenteringen. Makan til dårlig kommentering, til og med Norway Cup kommentatorene er bedre! Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Jeg synes også synd på Tevez. Jeg er enig med Fergie i at Rooney og Berbatov er førstevalg, men han fortjener mere spilletid. Han er desverre litt for lik Rooney. Det er også synd om det er komunikasjons problemer. Det er lett å komme litt utenfor gjengen på den måten, og det veldig vanskelig. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Med den logoen liker jeg deg ikke Points... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Vi kan hente inn enda en argentiner, slik at han og Tevez kan snakke hele dagen. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Vi kan hente inn enda en argentiner, slik at han og Tevez kan snakke hele dagen. En brasilianer til Anderson da? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Vi kan hente inn enda en argentiner, slik at han og Tevez kan snakke hele dagen. Vi kan jo hente Walter Samuel (sliter jo med spillertid) Vi kan hente inn enda en argentiner, slik at han og Tevez kan snakke hele dagen. En brasilianer til Anderson da? Hallo, vi har tre av dem Rafael, Fabio og Possebon Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Vi kan hente inn enda en argentiner, slik at han og Tevez kan snakke hele dagen. En brasilianer til Anderson da? Ronaldo, Nani, Fabio, Rafael, Manucho, Possebon? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Vi kan hente inn enda en argentiner, slik at han og Tevez kan snakke hele dagen. Vi kan jo hente Walter Samuel (sliter jo med spillertid) Vi kan hente inn enda en argentiner, slik at han og Tevez kan snakke hele dagen. En brasilianer til Anderson da? Hallo, vi har tre av dem Rafael, Fabio og Possebon Nani og Ronaldo snakker vel samme språk også. Hvis det er komunikasjons problemer så lurer jeg på om de oppsto da Queiroz dro. Fyren skal vist snakke mange språk. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 200 mill til for Tevez er hvertfall alt for mye! Han jobber! Og that's it! Skjer liksom så lite med den jobbingen! Vi må ha mål! Som scheie sa: Skal man vinne en fotball kamp må man score mål! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Vi må ha mål! Som scheie sa: Skal man vinne en fotball kamp må man score mål! Really? Takk for informasjonen! Jeg har alltid trodd at man måtte slippe inn mål for å vinne en kamp. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Var som han godeste Fredheim sa idag " alle de store laga har ikke greid å score, og ingen av dem har vunnet sin kamp" ååååååååååååå....TULLER DU?? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Man kan jo vinne uten å score hvis motstanderen får fem utvisninger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå