Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Jeg vil beholde Rooney, men han MÅ ha en annen type spiss ved siden av seg.

Aha, da er vi enige vettu ;)

Og der har vi Berba, vi kommer neppe til å kjøpe Tevez for 300 millioner kroner, det tror jeg Fergie også er inneforstått med, som "fine" Backup spilere har vi Campbell (neste år) og Welbekc (Hvis vi ikke låner han ut neste sesong) - En gang må vi gi unggutta sjansen (igjen) :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ah, Giallorossi. Du gjør virkelig dagen min verdt å leve. Gjør vel ikke noe om ManUtd avgir poeng for deg, for du har vel sikkert et favorittlag i Sibirsk 3.divisjon som spiller nå.

Nå må ikke du begynne å sutre da, skjønner at du tar mine kommentarer hardt, men livet går videre :p

Hvor ville du vært i livet uten meg.

I Sibir så heier jeg selvsagt på Eskimoene - Og de ligger godt an :)

Oh, Glemte nesten: *Slæppe hånda*

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar
God natt, sov godt. Puss tenner og gå på do før du legger deg :)

Gidder faen ikke å pusse tennene, er for skuffet. Dessuten har jeg helvetes kink i nakken, så jeg har et smertehelvete akkurat nå.

Derfor du er så jææævli gretten idag.

Ja, samt et helvetes stress grunnet tre eksamner til uka, kan vel trygt si jeg er ganske utbrent, og da er ikke humøret så bra.

Lenke til kommentar

Skjønner at Tevez er frustrert nå!, idag var han MYE bedre enn Rooney som bare gjorde feil, men ble fortsatt byttet ut :no: , Begynner å bli lei av at Rooney (gullgutten til Ferguson) har klippekort på dette laget. Er jo bare i oktober hvert år Rooney spiller som vi forventer av han.

Lenke til kommentar
Er jo bare i oktober hvert år Rooney spiller som vi forventer av han.

Forbanna piss. Rooney er gullgutten av en grunn, oppofrende og fantastisk. Å et helt klart fremtidig kapteinsemne. Kan sammenligne han med gamle Marky. Rooney er fremtiden, å er lojal selv om han er scouser.

Lenke til kommentar
Er jo bare i oktober hvert år Rooney spiller som vi forventer av han.

Forbanna piss. Rooney er gullgutten av en grunn, oppofrende og fantastisk. Å et helt klart fremtidig kapteinsemne. Kan sammenligne han med gamle Marky. Rooney er fremtiden, å er lojal selv om han er scouser.

Da har vi forskjellige meninger om den saken ;)

Lenke til kommentar

Litt frustrerende kamp. Uavgjort er ganske greit utifra kampen dog vi var bedre. Tevez burde ikke blitt byttet ut. Han hadde ingen god andre omgang, og om vi bytter han ut så må en spiss inn. Ronaldo spilte bra på kanten til tross for at Aston Villa sparka han ned gang på gang. Jeg forstår Ronaldo sin frustrasjon. Villa ble kanskje snytt for straffe. Spørsmålet var om det var innenfor.

Forsvaret gjorde en kjempekamp og viser stor fremgang fra de siste kampene.

Til slutt vil jeg si at jeg håper at Alsaker aldri for komentere en Manchester United kamp igjen. Makan til partisk komentering.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...