Giallorossi Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Jeg vil beholde Rooney, men han MÅ ha en annen type spiss ved siden av seg. Aha, da er vi enige vettu Og der har vi Berba, vi kommer neppe til å kjøpe Tevez for 300 millioner kroner, det tror jeg Fergie også er inneforstått med, som "fine" Backup spilere har vi Campbell (neste år) og Welbekc (Hvis vi ikke låner han ut neste sesong) - En gang må vi gi unggutta sjansen (igjen) Lenke til kommentar
Raste Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 SAF sier at Welbeck ikke går på utlån. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 God natt, sov godt. Puss tenner og gå på do før du legger deg Gidder faen ikke å pusse tennene, er for skuffet. Dessuten har jeg helvetes kink i nakken, så jeg har et smertehelvete akkurat nå. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 SAF sier at Welbeck ikke går på utlån. Etter hva jeg har lest og forstått så gjelder det bare for i år, og ikke neste Gidder faen ikke å pusse tennene, er for skuffet. Dessuten har jeg helvetes kink i nakken, så jeg har et smertehelvete akkurat nå. Vi føler med deg Not Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Ah, Giallorossi. Du gjør virkelig dagen min verdt å leve. Gjør vel ikke noe om ManUtd avgir poeng for deg, for du har vel sikkert et favorittlag i Sibirsk 3.divisjon som spiller nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Det ble nok ikke 4-0 nei. Makan til status quo. Tre o-o kamper. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 (endret) Ah, Giallorossi. Du gjør virkelig dagen min verdt å leve. Gjør vel ikke noe om ManUtd avgir poeng for deg, for du har vel sikkert et favorittlag i Sibirsk 3.divisjon som spiller nå. Nå må ikke du begynne å sutre da, skjønner at du tar mine kommentarer hardt, men livet går videre Hvor ville du vært i livet uten meg. I Sibir så heier jeg selvsagt på Eskimoene - Og de ligger godt an Oh, Glemte nesten: *Slæppe hånda* Endret 22. november 2008 av Giallorossi Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 God natt, sov godt. Puss tenner og gå på do før du legger deg Gidder faen ikke å pusse tennene, er for skuffet. Dessuten har jeg helvetes kink i nakken, så jeg har et smertehelvete akkurat nå. Derfor du er så jææævli gretten idag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Han er langt fra den eneste. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 God natt, sov godt. Puss tenner og gå på do før du legger deg Gidder faen ikke å pusse tennene, er for skuffet. Dessuten har jeg helvetes kink i nakken, så jeg har et smertehelvete akkurat nå. Derfor du er så jææævli gretten idag. Ja, samt et helvetes stress grunnet tre eksamner til uka, kan vel trygt si jeg er ganske utbrent, og da er ikke humøret så bra. Lenke til kommentar
Ando_89 Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Skjønner at Tevez er frustrert nå!, idag var han MYE bedre enn Rooney som bare gjorde feil, men ble fortsatt byttet ut , Begynner å bli lei av at Rooney (gullgutten til Ferguson) har klippekort på dette laget. Er jo bare i oktober hvert år Rooney spiller som vi forventer av han. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Er jo bare i oktober hvert år Rooney spiller som vi forventer av han. Forbanna piss. Rooney er gullgutten av en grunn, oppofrende og fantastisk. Å et helt klart fremtidig kapteinsemne. Kan sammenligne han med gamle Marky. Rooney er fremtiden, å er lojal selv om han er scouser. Lenke til kommentar
Ando_89 Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Er jo bare i oktober hvert år Rooney spiller som vi forventer av han. Forbanna piss. Rooney er gullgutten av en grunn, oppofrende og fantastisk. Å et helt klart fremtidig kapteinsemne. Kan sammenligne han med gamle Marky. Rooney er fremtiden, å er lojal selv om han er scouser. Da har vi forskjellige meninger om den saken Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Litt frustrerende kamp. Uavgjort er ganske greit utifra kampen dog vi var bedre. Tevez burde ikke blitt byttet ut. Han hadde ingen god andre omgang, og om vi bytter han ut så må en spiss inn. Ronaldo spilte bra på kanten til tross for at Aston Villa sparka han ned gang på gang. Jeg forstår Ronaldo sin frustrasjon. Villa ble kanskje snytt for straffe. Spørsmålet var om det var innenfor. Forsvaret gjorde en kjempekamp og viser stor fremgang fra de siste kampene. Til slutt vil jeg si at jeg håper at Alsaker aldri for komentere en Manchester United kamp igjen. Makan til partisk komentering. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 (endret) Blir latterlig å hevde at Rooney bare er bra i oktober når han har snittet på 20 mål de siste fire sesongene. (17, 19, 23, 18) Limbeck: Var Fredheim som kommenterte, han er Gunners-supporter. Endret 22. november 2008 av NightKeeper Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Til slutt vil jeg si at jeg håper at Alsaker aldri for komentere en Manchester United kamp igjen. Makan til partisk komentering. Det var Fredheim, å jeg er helt forbanna enig! Var helt grusomt. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 KOmmentaringene idag var helt håpløs. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 jeg synest de veldig ofte er det .. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Ok. Fredheim. Mulig det var han, men han var elendig. Var graden før han begynte å synge Carew sangen og klaga over Ronaldo og Tevez og Rooney og og og..... Er så fly forbanna. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå