Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Og ikke misforstå hverken meg eller oss andre kritikere. Vi elsker Rooney og vi elsker Tevez, men de er dessverre ikke gode nok.

Rooney er mer enn god nok! Bare rett foran kassa han tidvis sliter.

Jeg er helt enig. Men som jeg sier; det må være et krav å kunne score om du skal være United-spiss. Grovarbeidet foran en scoring skal midtbane/kanter kunne ta seg av.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvordan vet du det?

Men har hørt at du er ganske lik Berbatov i spillestilen.

Ja det er også en grunn til at jeg har egen fanside på Facebook med denne beskrivelsen:

Er spesielt kjent for sin karakteristiske spillerstil og filosofi på banen. Har man ikke ballen, så hviler man. Er ballen innen en omkrets på 2 meter, kan man løpe. Ballen skal helst komme på foten før en starter å jobbe.

:!:

Lenke til kommentar

Rooney vil jeg beholde, men Tevez må ut. Mer enn nok med én "jobbe-spiss". Men jeg vet ikke helt hvem som evt. burde inn for Tevez. De fleste som oppfyller kravene er jo ikke akkurat billige, og jeg føler Rossi, og en del andre lovende spisser blir litt for mye bingo.

Lenke til kommentar

må berre sei eg er skikkeleg skuffa øve at me ikkje klarte å slå villa i dag :realmad:

Hadde vore herleg å knappa litt inn på chelsea og liverpool. Men; kvifor tok fergi ut tevez så tidleg. Han treng verkeleg kamptrening og burde fått det i dag. Personleg trur eg no et spøker for hans vidare united karriere, noko eg syns er veldig dumt

Lenke til kommentar
Og ikke misforstå hverken meg eller oss andre kritikere. Vi elsker Rooney og vi elsker Tevez, men de er dessverre ikke gode nok.

Kan være enig med deg i Tevez, men lurer på hvor mange ganger Du (Og alle United-Supporterne) har forgudet Rooney - Og når han ikke skårer i dag osv så skal dere Ditche han? Det er rett og slett svakt, var ikke for så mange PL-runder hvorpå dere spådde at Ronney skulle bli en stor skårer ;)

Kanskje jeg tar feil når jeg sier det i flertallsform :)

Lenke til kommentar
Er spesielt kjent for sin karakteristiske spillerstil og filosofi på banen. Har man ikke ballen, så hviler man. Er ballen innen en omkrets på 2 meter, kan man løpe. Ballen skal helst komme på foten før en starter å jobbe.

:!:

Det høres også ut som en veldig god beskrivelse når jeg (engang) spilte fotball :p

Lenke til kommentar

Kan være enig med deg i Tevez, men lurer på hvor mange ganger Du (Og alle United-Supporterne) har forgudet Rooney - Og når han ikke skårer i dag osv så skal dere Ditche han? Det er rett og slett svakt, var ikke for så mange PL-runder hvorpå dere spådde at Ronney skulle bli en stor skårer ;)

Kanskje jeg tar feil når jeg sier det i flertallsform :)

Jeg vil beholde Rooney, men han MÅ ha en annen type spiss ved siden av seg.

Lenke til kommentar

Jeg er så skuffet at jeg nesten er på gråten, helt seriøst. Når vi ikke tar vare på slike gavepakker fra motstanderne så fortjener vi ikke noe. Virker som spillerne tror man kan spasere til seriegull. Hører du Rooney? Hørt om å MØTE ballen, ikke vente på den? Og det samme gjelder andre spillere, fy svarte faen for en begredelig forestilling, helt latterlig. Overbetalte snyltere....

Gidder ikke å gå ut å hakke på noen generelle spillere, det hadde ikke gjort seg så bra i det humøret jeg er i nå.

Går og legger meg, god natt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...