banansplitt™ Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 At dere sier at rooney ikke er god nok for manchest... Gå å skam dere drittunger.. At Rooney ikke er.. bra nok.. for mannebryst? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Jaja, nok en skuffende bortekamp. Skarve 2 poeng har United klart mot topplagene. Det er IKKE mestertakter. Killerinstinktet er borte. Kanskje det bare er sånn at flere av spillerne er "mette" etter 2 kanonsesonger. Og jeg finner ingen glede i at Chelsea bare klarte uavgjort hjemme mot Newcastle. De vinner bortekampene sine i det minste. Jepp, vi har ikke vært gode nok i viktige kampene. Men jeg har sagt det før, vi vinner ikke PL i år og det er egentlig helt greit. 2 på rad er faen meg sykt, tenk 2 på rad etter kjøpelaget Chelsea vinner 2 på rad og ser ut til å være "untouchable". FA Cup holder i år Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 (endret) O'Shea på sideback?? FAEN! Disser'u O'Shea? Endret 22. november 2008 av Giallorossi Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Rooney er en god fotballspiller, uten tvil. Men sorry, skal du være spiss for en klubb som Manchester United må du kunne score mål, og det har Rooney vist at han kan, men det foregår da som regel én måned hvert år, nemlig oktober. Å bruke Rooney sammen med en goalgetter derimot kan fungere. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Å bruke Rooney sammen med en goalgetter derimot kan fungere. Hvordan vant vi PL og CL i fjor? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Å bruke Rooney sammen med en goalgetter derimot kan fungere. Hvordan vant vi PL og CL i fjor? Ronaldo. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Hey, vi har Keane.. At dere sier at rooney ikke er god nok for manchest... Gå å skam dere drittunger.. At Rooney ikke er.. bra nok.. for mannebryst? Hahaha. Lo for første og andre gang på de siste 2 timene. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Dette sugde, så fantasiløst offensivt at jeg vil spy. Defensivt er det gull. Gleder meg til Scholes er tilbake, samt at jeg håper O'shea blir erstattet med Raphael selv om det er bingo defensivt. Offensivt så er O'shea helt fryktelig. En annen jeg håper blir erstattet er Park, greit at han har noen gode involveringer. Men han gjør alltid noe middelmådig i sine involveringer. Roter alltid med en slapp pasning eller elendig innlegg etter flotte løp og gjenvinninger. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Å bruke Rooney sammen med en goalgetter derimot kan fungere. Hvordan vant vi PL og CL i fjor? Ronaldo. hehe. Alt må stemme i et lag for å vinne PL og CL. Vi har det vi trenger, spesielt MED Berba i år. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Helt,helt,HELT SERIØST..Den sjansen Rooney bommet på,kommer jeg ALDRI til å tilgi! Ehm, så du kanskje taklingen på han bakfra? Det er ikke like lett som DU påstår ihvertfall. Hvorfor ser du sån mye på Rooney? "Din" Tevez var heller ikke så bra. Hva er nå det for et svar? "Min" Tevez?Sa jeg noe om at Tevez var bra???Skal jeg få lovt å uttrykke meg om noe uten at du kaster påstander mot meg,tatt ut av løse lufta? Tevez var drita-dårlig igjennom hele kampen,men han var langt over nivået Rooney lå på. Jeg studerer Rooney generelt nøye,og i mine kretser går han bare under navnet "Verdens dårligste spiss alene med keeper".Se på hvor mange opplagte 100% sjanser han brenner,så vil du forstå hvorfor. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 La Tevez-overgangen ligge og hent Rossi tilbake. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 La Tevez-overgangen ligge og hent Rossi tilbake. Jeg begynner dessverre og føle meg enig i den uttalelsen. Og det svir på mer enn en måte,når jeg faktisk sier meg enig med en liverpool supporter. Double-Burn Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 La Tevez-overgangen ligge og hent Rossi tilbake. Evt Campbell. 300mill for Tevez er for mye. for de pengene kan man kjøpe Eto. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 La Tevez-overgangen ligge og hent Rossi tilbake. Og det svir på mer enn en måte,når jeg faktisk sier meg enig med en liverpool supporter. Det får da faen være grenser! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Tevez er absolutt ikke en mann vi trenger, vi trenger en goalgetter. Det er dessverre ikke han eller Rooney. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Og ikke misforstå hverken meg eller oss andre kritikere. Vi elsker Rooney og vi elsker Tevez, men de er dessverre ikke gode nok. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Hva FEILER det Rooney?! JEG hadde truffet der. 3 poeng i denne kampen hadde vært så konge, og jeg som følte meg pessimistisk og sa det blir 0-1! Hva skjer med at det nesten ikke ble lagt inn innlegg idag? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Tviler på at du hadde truffet der. Ut til neste overgangsvindu: Nani Tevez Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Og ikke misforstå hverken meg eller oss andre kritikere. Vi elsker Rooney og vi elsker Tevez, men de er dessverre ikke gode nok. Rooney er mer enn god nok! Bare rett foran kassa han tidvis sliter. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Spiss skal score. Enkelt og greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå