Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jaja, nok en skuffende bortekamp. Skarve 2 poeng har United klart mot topplagene. Det er IKKE mestertakter. Killerinstinktet er borte. Kanskje det bare er sånn at flere av spillerne er "mette" etter 2 kanonsesonger. Og jeg finner ingen glede i at Chelsea bare klarte uavgjort hjemme mot Newcastle. De vinner bortekampene sine i det minste.

Jepp, vi har ikke vært gode nok i viktige kampene. Men jeg har sagt det før, vi vinner ikke PL i år og det er egentlig helt greit. 2 på rad er faen meg sykt, tenk 2 på rad etter kjøpelaget Chelsea vinner 2 på rad og ser ut til å være "untouchable". FA Cup holder i år :)

Lenke til kommentar

Dette sugde, så fantasiløst offensivt at jeg vil spy. Defensivt er det gull. Gleder meg til Scholes er tilbake, samt at jeg håper O'shea blir erstattet med Raphael selv om det er bingo defensivt. Offensivt så er O'shea helt fryktelig.

En annen jeg håper blir erstattet er Park, greit at han har noen gode involveringer. Men han gjør alltid noe middelmådig i sine involveringer. Roter alltid med en slapp pasning eller elendig innlegg etter flotte løp og gjenvinninger.

Lenke til kommentar
Helt,helt,HELT SERIØST..Den sjansen Rooney bommet på,kommer jeg ALDRI til å tilgi!

Ehm, så du kanskje taklingen på han bakfra? Det er ikke like lett som DU påstår ihvertfall. Hvorfor ser du sån mye på Rooney? "Din" Tevez var heller ikke så bra.

Hva er nå det for et svar? "Min" Tevez?Sa jeg noe om at Tevez var bra???Skal jeg få lovt å uttrykke meg om noe uten at du kaster påstander mot meg,tatt ut av løse lufta?

Tevez var drita-dårlig igjennom hele kampen,men han var langt over nivået Rooney lå på.

Jeg studerer Rooney generelt nøye,og i mine kretser går han bare under navnet "Verdens dårligste spiss alene med keeper".Se på hvor mange opplagte 100% sjanser han brenner,så vil du forstå hvorfor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...