Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helt,helt,HELT SERIØST..Den sjansen Rooney bommet på,kommer jeg ALDRI til å tilgi!

Jeg er så syyykt drittlei av at vi er det eneste laget blant topp 4,som faktsik presterer og bomme på slike opplagte sjanser.Vi har INGEN Anelka eller Drogba eller whatever!!

Og bomme på en slik sjanse,det er så syyyyk bra gjort...Så bra gjort at jeg er bombesikker på at min halvsenile,lunge-lever-og-hjerte-kreftrammede og invalide morfar hadde gållet på!!

Kyss deg i rævva Rooney...

Lenke til kommentar
Helt,helt,HELT SERIØST..Den sjansen Rooney bommet på,kommer jeg ALDRI til å tilgi!

Jeg er så syyykt drittlei av at vi er det eneste laget blant topp 4,som faktsik presterer og bomme på slike opplagte sjanser.Vi har INGEN Anelka eller Drogba eller whatever!!

Og bomme på en slik sjanse,det er så syyyyk bra gjort...Så bra gjort at jeg er bombesikker på at min halvsenile,lunge-lever-og-hjerte-kreftrammede og invalide morfar hadde gållet på!!

Kyss deg i rævva Rooney...

Hey, vi har Keane..

Lenke til kommentar

Ehm, så du kanskje taklingen på han bakfra? Det er ikke like lett som DU påstår ihvertfall. Hvorfor ser du sån mye på Rooney? "Din" Tevez var heller ikke så bra.

Lenke til kommentar

Drastisk å vrake BÅDE Rooney og Tevez. Men en av de burde gå, og da burde det være Tevez, og vi trenger en SKIKKELIG goalgetter som kan ta hans plass. Vi trenger en spiss i klassen Eto, Villa, Torres, Anelka etc. En som kan score mange mål og som setter 100% sjansene MYE oftere enn det vi gjør nå.

Lenke til kommentar

Jaja, nok en skuffende bortekamp. Skarve 2 poeng har United klart mot topplagene. Det er IKKE mestertakter. Killerinstinktet er borte. Kanskje det bare er sånn at flere av spillerne er "mette" etter 2 kanonsesonger. Og jeg finner ingen glede i at Chelsea bare klarte uavgjort hjemme mot Newcastle. De vinner bortekampene sine i det minste.

Lenke til kommentar
Farfar på 90 hadde scora på den sjansen til Rooney.

Ok. Volley, vente til ballen kommer ned, TAKLING som kommer akkurat da han skal skyte. Jeg VET at det er en stor sjanse uansett, men fy faen folkens, wtf?

At dere sier at rooney ikke er god nok for man utd.... Gå å skam dere drittunger..

Helt enig, blir kvalm.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...