tc47 Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 4 min på Anfield, de får ihvertfall tiden. Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 For en herlig dag dette er hvis vi vinner senere i kveld. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Eneste som bekjymrer meg litt, er om haltelotta (Carew) spiller, jeg syns han er rett å slett dårlig, men han klarer på et eller annet mystisk vis å score mål, da trenger vi en kraftplugg (Evans) til å stoppe han. ubrukelig forklart, men poenget mitt kommer fram Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Vi MÅ vinne i dag. Og hvis vi vinner i dag, og vinner ligaen, så husker jeg denne dagen som en viktig en. Pool og Chelsea spiller 0-0 på hjemmebane mot svake lag, og vi vinner en utrolig vanskelig bortekamp. Points, get the avatar showing. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Jauda! Gunners kollapser og Chelski og Liverpool avgir poeng Om vi setter inn seieren blir dette storveis! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 FY FAEN! DETTE ER DEN BESTE DAGEN PÅ VELDIG LENGE!!!!!!!!! :w00t: Nå gjelder det bare å vinne for oss! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Digg hvis både Liverpool og Chelsea spiller uavgjort nå, men tviler litt på det.. Du er forgiven Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 (endret) Fy flate for noen resultater. Men vi har en vanskelig kamp foran oss og mangler spillere Endret 22. november 2008 av Limberbatov Lenke til kommentar
Manx Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Moro, alle resultatene har gått vår vei i dag. Da kan vi bare skylde på oss selv hvis vi går på en smell mot Villa. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 AAAAAAA!!!!!!!!!! Hyl!!!!!!!! Så digg!!! begge to chelski å looserp. avga poeng trodde ikke det var mulig idag. Ja da er det bare for oss å gruse Villa. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Official Confirmed Team GK: VDS RB: O'Shea CB: Ferdinand CB: Vidic LB: Evra RM: Ronaldo CM: Carrick CM: Giggs LM: Park CF: Tevez CF: Rooney Herlig å se Rio der. Trodde at han ikke skulle være med i troppen, men SAF er jo en luring. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 (endret) En jente som snuser med United-drakt i studio. Æsj. EDIT: "Mæænju" Endret 22. november 2008 av Points Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 (endret) "ManU" ja. Få de av TVen min! Herlig Points, sexy avatar. Endret 22. november 2008 av tc47 Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Go Man Utd! Vil ikke at Aston Villa skal gå forbi oss på tabellen. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 la merke til det selv, sånt snakk, søte jenter, men di MÅ lære seg hva det heter, for meg er det enten United, Man Utd, eller Manchester United En jente som snuser med United-drakt i studio. Æsj. EDIT: "Mæænju" Nei faen nå setter jeg meg foran TV, det er den styggeste avatar jeg har sett på lenge Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Digg hvis både Liverpool og Chelsea spiller uavgjort nå, men tviler litt på det.. Du er forgiven Hehe deilig Lenke til kommentar
Manx Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 En jente som snuser med United-drakt i studio. Æsj. EDIT: "Mæænju" Lekkert... Klarer å si at de er ekte supportere også sier man ManU(td) like etterpå Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Aiaiaiai... NÅ HÅPER EG DE VINNER! Da snur ting helt plutselig gitt! Ka chelsea holder på med da?? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 la merke til det selv, sånt snakk, søte jenter, men di MÅ lære seg hva det heter, for meg er det enten United, Man Utd, eller Manchester United Det er jo ikke bare søte jenter som sier "ManU". Det var en gammel, engelsk idiot i studio for noen uker siden som også sa det. Er ganske irriterende... Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Uavgjort i dag er mer enn godkjent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå