DJ_Dark Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Herlig klarering av Arsenal-forsvareren Han heter Clichy. Og Silvestre. Var en fin kombinasjon. Men mest Clichy sin feil ja. Jeg orket ikke se hvem det var Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Herlig å se at Silvestre failer i Arsenal. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 En Ireland i sin livs form er ikke bra foran møtet med dem neste uke. Ja faen, jeg trodde hele tiden det var på OT. Men er faen borte på CoMS, vi kommer til å finne det vanskelig der uten Berba, Brown og Scholes. Faen også, vi trenger Liverpool og Chelsea til å droppe poeng i dag, også MÅ vi vinne mot Villa. Nå er jeg klar for kampen 18.30, vi må ha seier! Herlig å se at Silvestre failer i Arsenal. ? Han gjør jo ikke det egentlig, og i dag hadde målet ingenting å si for hans del Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Hvordan vet du at Berba ikke er klar til den kampen? Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Berbatov kan bli klar til City-kampen, så håpet er ikke helt ute for ham (og hele laget egentlig) enda. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Ok, kanskje han benkes. Tror dere han starter etter det Fergie har sagt? Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 (endret) Ok, kanskje han benkes. Tror dere han starter etter det Fergie har sagt? 7 til 10 dager ble det sagt på torsdag, og det er akkurat 10 dager til vi møter City, så jeg har tro på at han blir klar. SAF har vel også sagt at Scholes kanskje blir med til andre delen av byen. Endret 22. november 2008 av D'Amico Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Hvor sa han at Scholes kanskje blir med? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Fy faen for en avslutning av Robinho! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Arsenal synker snart dypere enn Titanic. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 (endret) Jeg er ikke glad akkurat nå. Hater Shitty, nabo som er Shitty fan, vi møter Shitty neste uke på akkurat den banen, Robinho og Ireland er i form. Og Shitty slår Arsenal 2-0. (Driter i hvilket Arsenal lag det er) Endret 22. november 2008 av tc47 Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Hvor sa han at Scholes kanskje blir med? http://www.premiershiplatest.com/news/man-...-c-5515530.html Men nå ser jeg at kilden er the sun, og i tillegg har Ferguson sagt dette: http://www.manutd.com/default.sps?pagegid=...;newsid=6622651 Så da blir han vel ikke klar til City-kampen allikevel. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Herlig å se at Silvestre failer i Arsenal. Hvorfor det? Patetisk. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Herlig å se at Silvestre failer i Arsenal. Hvorfor det? Patetisk. Nei jeg ønsker heller at Silvy skal ta Arsenal med Storm Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 (endret) Herlig å se at Silvestre failer i Arsenal. Hvorfor det? Patetisk. Nei jeg ønsker heller at Silvy skal ta Arsenal med Storm Det finnes en mellomting din ape. Hvorfor skal jeg ønske at en spiller som var tro til klubben vår i 9 år skal faile? Jeg ønsker at Mikael fortsatt skal ha en fin karriere, det er ikke akkurat som han spiller i Liverpool heller. Og hva faen er "Silvy" for noe? Vær så snill og slutt å finne på dine egne kallenavn på spillere, det høres så jævla latterlig ut. Endret 22. november 2008 av NightKeeper Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Hahaaaaaa, ja for noen av de andre kallenavnene noen av dere har kommet med eller hva faen, DE høres MYE bedre ut ikke sant. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 (endret) Vær så snill og slutt å finne på dine egne kallenavn på spillere, det høres så jævla latterlig ut. Predator? EDIT: Men det er jo faktisk et kult nickname. :!: Endret 22. november 2008 av Points Lenke til kommentar
Raste Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 For en gang skyld så er jeg enig med Night. Silvestre var tross alt i klubben i 9 år, og de siste årene i klubben slet han med å finne plass i startelveren. Jeg skjønner at han ville spille mere, og jeg hater han absolutt ikke for at han valgte Arsenal. Vær så snill og slutt å finne på dine egne kallenavn på spillere, det høres så jævla latterlig ut. Predator? EDIT: Men det er jo faktisk et kult nickname. :!: Haha Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Vær så snill og slutt å finne på dine egne kallenavn på spillere, det høres så jævla latterlig ut. Predator? EDIT: Men det er jo faktisk et kult nickname. :!: Det var ikke jeg som kom på Predator, det hadde vært brukt på RedCafe. Og de eneste jeg har hatt kallenavn på er vel Anderson og Hargreaves, som jeg ikke har funnet på selv. Og hvis faktisk folk har sett actionklassikeren Predator så ser de vel sammenligningen jævla lett. Men hvor lenge er det siden jeg har brukt "Predator", et år? Og Giallorossi bruker vel sine egne kallenavn på hver jævla spiller der ute som han finner på selv, og det ser bare så jævla dumt ut. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Lunatic, de vi bruker her er kjent, alle. Vi har ikke laget noe som vi bruker fast så lenge jeg vet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå