Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 For en gangs skyld er jeg irritert på at vi har sein kamp - julebordet mitt starter nemlig kl 19.00 . Jeg er sjeleglad for sein kamp, får både tid til trening og eksamenslesing! + 1 Treningen overstått, ned til uia etterpå og hardpugge, så slappe av med match noen kalde bayer. +2 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Ja, men City - Arsenal gleder jeg meg utrolig mye til og Den kampen blir veldig bra! Må si at City er favoritter til denne kampen. Spiller på hjemmebane, sliter ikke med mange skader. Arsenal sliter jo med noen skader, og Gallas er ikke med. De har byttet kaptein. Tapt mange kamper i det siste... Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Ireland og Robinho skal senke Arsenal. En Arsenal-supporter kommer til meg også. Dette blir en bra fotballdag. Liker sene kamper, da pleier vi å spille bra. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Blir ikke overrasket om Arsenal vinner når nesten ingen forventer det... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Nah, får håpe våre naboer greier å slå dem. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Nah, får håpe våre naboer greier å slå dem. Ser heller at Arsenal vinner enn Shitty. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Nah, får håpe våre naboer greier å slå dem. Ser heller at Arsenal vinner enn Shitty. + 1 Ingen av lagene er noen konkurrenter til ligatittelen uansett. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Når City møter Arsenal/Liverpool/Chelsea kan vi jo håpe at City vinner. Ellers kan de tape hver eneste kamp. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Når City møter Arsenal/Liverpool/Chelsea kan vi jo håpe at City vinner. Ellers kan de tape hver eneste kamp. Ja men Shitty er jo tross alt shitty. Laget med supportere som kan sidestilles med enkelte fra lenger nord. Nei la heller Arsenal få seg en opptur, slik at de kanskje kan stjele litt poeng fra Chelsea og Liverpool når den tid kommer. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Litt over 4 timer igjen nå Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Og det er alt for lenge! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Til 16:00 går nok tida sakte. Etter det er det jo en spennende kamp på TV, så tida går nok fortere da. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEI!!!!!! Dette må ikke skje!!!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Det var et pent lite spørsmålstegn på slutten av settningen- Jeg kan også Ronaldo klar for moss? Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Norskefans er vel på lik linje med fansfc og tribalfootball? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEI!!!!!! Dette må ikke skje!!!! Ærlig talt, så er Tevez overpriced. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Slapp av, det er bare tull. Spanske aviser vil bare at Ferguson skal gi han kontrakt. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 ...ifølge den svært trolige avisen Marca. Der ble det hele bare usaklig Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEI!!!!!! Dette må ikke skje!!!! Hvis vi får inn rette erstatteren, gjør det ikke meg noe om det er sant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå