Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Fikk AV 2 røde kort? Det fikk ikke jeg med meg ettersom jeg ikke så kampen. Da var jeg i Bergen for å feire et seriegull som ikke kom, litt av en opptur da jeg fikk høre senere om resultatet ettersom "1-0 Aston Villa" poppet opp på storskjermen på festplassen. :)

EDIT: Etter å ha tenkt litt, fikk ikke Carson det ene for å felle Rooney?

Stemmer det: http://united.no.ezdeal.no/united/sesongen...ton_villa_pl__1

For kun fem minutter senere frispilles Carlos Tevéz av Wayne Rooney. Helt alene med keeper Carson blir spissen felt, og dommer Styles kan intet annet gjøre enn å vise Carson det røde kortet.

Hukommelsen din imponerer ;)

Ser forresten at mesteparten av målene kom før begge ble utvist, og vi brente ett straffespark, så ingen tvil om at vi spilte veldig bra den kampen (eller Villa dårlig).

Edit: Så nå at det var Tevez som ble felt, så du husket ikke helt riktig :p

Endret av D'Amico
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror vi skal slite med å vinne mot Aston Villa i morgen.

Oppladningen til kampen har vært alt annet enn perfekt. Den har blir ødelagt av landskamper, skader, virus osv.

Men vi pleier å være gode mot Villa og når vi har sene kamper, så satser på det beste. Jeg tror vi vinner med et mål, maks to, men jeg blir ikke overrasket om vi ikke vinner.

Lenke til kommentar
De var glimrende på Villa Park i tillegg i fjor også, så jeg gleder meg! Bare en heldagsprøve i historie som står i min vei nå!

Gjett hvem som har fri imorgen :D

Synd vi ikke har Scholes klar til kampen.

Liker du å skade meg? Først sier du at du har FRI på verste dagen for meg som kommer hver 6-8 uker; også gir du meg en reminder på at min absolutt favorittspiller er ute når jeg vet det så godt? :cry:

:p

Haha ja, ingen som så kampen?

Og D'Amico, damn. Men må innrømme jeg er samtidig fornøyd at Rooney og Tevez skal være sammen igjen på skikkelig vis (hvis Rooney er klar som jeg tror han er). De var glimrende på Villa Park i tillegg i fjor også, så jeg gleder meg! Bare en heldagsprøve i historie som står i min vei nå!

Heldagsprøve = jobbe frem til 11, også wc3 med kamerater fram til du blir jagd ut ;)

wc3?

Warcraft III: The Frozen Throne, trodde du var spillnerd siden du har både Playstation 3 og Xbox 360.

Dagbladet skjønte det nok selv, på måte de la det fram. Kudos til Dagbladet.

Akkurat, ps3 og 360. "Wc3" er vel ikke det, er sikkert PC spill og de holder jeg meg langt vekk ifra :)

Kudos til Dagbladet er noe man aldri sier, ganske dumt ;)

Også on topic: 4-0? Tror noen her vi vinner 4-0? Hmmm, hvis du/dere har rett så fortjener dere medalje, men jeg tror det blir en vanskelig, vanskelig kamp. Kan ikke se for meg mer enn 0-2, men ser egentlig ikke det skje heller. 1-1 eller 1-2 seier til oss, det tipper jeg.

Æsj, ekkelt. De to mest grusomme menneskene på jord med hele Pool laget. Æsj!

Carragher og Mascherano før de to.

Nåh? Fordi de eier? :p

You do the math ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...