Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Tror United vinner jeg, tipper 1-2

Alltid moro å lese forventingene her inne før kamp.

Alltid moro å lese forventingene inne hos dere før sesongen.

Den går vel begge veier?

Lenke til kommentar

Ronaldo er nok ikke så påvirket av jetlag. Selv om han ikke er 100%, er han vår beste spiller.

Nani kan starte på benken (Park/Giggs inn), Anderson også på benken (Carrick og Fletcher inn). Manucho starter jo ikke kampen uansett. I stedet for Rio har vi Evans. Late Berba er ute, hardtarbeidende Tevez kommer inn. Rooney er jo så godt som klar, men hvis han ikke kan spille, har vi jo Welbeck på benken. :)

Lenke til kommentar
Villa 0-4 Man Utd

2xRonaldo

1xTevez

1xCarrick

Aner du hvordan Aston Villa har spilt i år? De har omtrent alle spillerne klare, mens vi har ett halvt lag som sliter med ett eller annet, enten det er skader eller helt feil døgnrytme.

Maks ettmålsseier.

Vi får se. :)

Kun drøye 19 timer igjen til kampen. :)

Lenke til kommentar

Du hadde jo rett med 3-0 mot Celtic, men jeg er redd du blir skuffet hvis du har slike forhåpninger. Vi slo dem 4-0 forrige sesong, men det var på Old Trafford og en fantastisk god kamp av oss. Dessuten har Villa forsterket laget siden den gang, blant annet med Friedel som står som en levende vegg hver gang vi møter ham.

Lenke til kommentar

Du hadde jo rett med 3-0 mot Celtic, men jeg er redd du blir skuffet hvis du har slike forhåpninger. Vi slo dem 4-0 forrige sesong, men det var på Old Trafford og en fantastisk god kamp av oss. Dessuten har Villa forsterket laget siden den gang, blant annet med Friedel som står som en levende vegg hver gang vi møter ham.

Blir skuffet om vi ikke tar tre poeng. Så lenge vi tar tre poeng gjør det meg lite om vi bare vinner med ett eller fire mål.

Har lyst til å se noen målrike PL-kamper, slik at vi kommer likt med Chelsea på målforskjell. :)

Og som Points sa, vi vant 4-1 på bortebane i fjor også. Det var jo mot 9 mann da, men...

Lenke til kommentar
Vi slo dem vel 4-1 på Villa Park også.

Det stemmer faktisk, uten Ronaldo, men også uten to Villa-spillere, så for all del, det er mulig, men jeg er av en eller annen grunn ganske pessimistisk før kampen, så får jeg heller bli positivt overrasket hvis vi faktisk skulle vinne 4-0 :) (ekstremt med komma i den setningen)

Lenke til kommentar
Vi slo dem vel 4-1 på Villa Park også.

Det stemmer faktisk, uten Ronaldo, men også uten to Villa-spillere, så for all del, det er mulig, men jeg er av en eller annen grunn ganske pessimistisk før kampen, så får jeg heller bli positivt overrasket hvis vi faktisk skulle vinne 4-0 :) (ekstremt med komma i den setningen)

Fikk AV 2 røde kort? Det fikk ikke jeg med meg ettersom jeg ikke så kampen. Da var jeg i Bergen for å feire et seriegull som ikke kom, litt av en opptur da jeg fikk høre senere om resultatet ettersom "1-0 Aston Villa" poppet opp på storskjermen på festplassen. :)

EDIT: Etter å ha tenkt litt, fikk ikke Carson det ene for å felle Rooney?

Endret av Points
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...