Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men i helvete. Da byrjar skadesituasjonen å ta seg opp her. Kom jo absolutt ikkje i riktig tid då me treng seirar framover.

Brown ute ei god stund

Berba er ute i 7-10 dagar grunna strekk

Scholes ute

Hargreaves grunna operasjon

Nokon eg har gløymt?

Korleis trur de at SAF løyser oppgava med bakre firar? Evra - Vidic - Evans - Rafael? Var det ikkje snakk om Evra og? Med skade liksom...

EDIT: Roon me virus, fletcher med kneproblem og rio med ryggproblem?? Ifølge PhysioRoom.com... WTF?

Endret av Zaltatov
Lenke til kommentar
Nokon eg har gløymt?

Neville og Fabio.

EDIT: Roon me virus, fletcher med kneproblem og rio med ryggproblem?? Ifølge PhysioRoom.com... WTF?

Alle de skal være tilbake mot Villa i følge united.no, og det tror jeg de er også. Litt pussig at alle 3 ble ute samtidig rett før landskampene, så tror nok det bare var litt "taktikk" fra Fergie sin side ;)

Lenke til kommentar

Alle de skal være tilbake mot Villa i følge united.no, og det tror jeg de er også. Litt pussig at alle 3 ble ute samtidig rett før landskampene, så tror nok det bare var litt "taktikk" fra Fergie sin side ;)

Rio trengte hvile, å det må Capello respektere. Rio spiller nesten alle kamper for oss. Fletcher har slitt med kneet en stund, så ser ikke noe spekulativt der. Det med Rooney er verre, en virusinfeksjon på 1uke ? :D

Uansett, gleder meg til å se Carew spille mot Rio. Å jeg håper Rooney kommer i slag igjen, elsker Rooney mål. Er som når Keane var på tokt, hardt og kontant.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...