Jefe Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Æsj, ekkelt. De to mest grusomme menneskene på jord med hele Pool laget. Æsj! Carragher og Mascherano før de to. Nåh? Fordi de eier? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Hva er det de eier?? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 angriperene til united? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 ååå.... Har de eierinterresser i MSI??? Det var litt overraskende! Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 angriperene til united? Derfor vi har Brown, O'Shea og Rio Brown er foresten operert og ute i lang tid. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 (endret) Men i helvete. Da byrjar skadesituasjonen å ta seg opp her. Kom jo absolutt ikkje i riktig tid då me treng seirar framover. Brown ute ei god stund Berba er ute i 7-10 dagar grunna strekk Scholes ute Hargreaves grunna operasjon Nokon eg har gløymt? Korleis trur de at SAF løyser oppgava med bakre firar? Evra - Vidic - Evans - Rafael? Var det ikkje snakk om Evra og? Med skade liksom... EDIT: Roon me virus, fletcher med kneproblem og rio med ryggproblem?? Ifølge PhysioRoom.com... WTF? Endret 21. november 2008 av Zaltatov Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Nokon eg har gløymt? Neville og Fabio. EDIT: Roon me virus, fletcher med kneproblem og rio med ryggproblem?? Ifølge PhysioRoom.com... WTF? Alle de skal være tilbake mot Villa i følge united.no, og det tror jeg de er også. Litt pussig at alle 3 ble ute samtidig rett før landskampene, så tror nok det bare var litt "taktikk" fra Fergie sin side Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 EDIT: Roon me virus, fletcher med kneproblem og rio med ryggproblem?? Ifølge PhysioRoom.com... WTF? Alle de skal være tilbake mot Villa i følge united.no, og det tror jeg de er også. Litt pussig at alle 3 ble ute samtidig rett før landskampene, så tror nok det bare var litt "taktikk" fra Fergie sin side Rio trengte hvile, å det må Capello respektere. Rio spiller nesten alle kamper for oss. Fletcher har slitt med kneet en stund, så ser ikke noe spekulativt der. Det med Rooney er verre, en virusinfeksjon på 1uke ? Uansett, gleder meg til å se Carew spille mot Rio. Å jeg håper Rooney kommer i slag igjen, elsker Rooney mål. Er som når Keane var på tokt, hardt og kontant. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 “Rio is very doubtful for tomorrow, I don’t think he’ll make it,” Sir Alex Ferguson told his pre-match press conference. “Rooney has a good chance, he trained on Wednesday and Thursday and if he comes through today he should be involved. http://www.manutd.com/default.sps?pagegid=...;newsid=6622915 Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 At Rio ikke spiller trenger ikke være så negativt. Han har virket veldig ukonsentrert de siste kampene han har spilt. Evans er heltent på å vise seg frem og har spilt meget godt de gangene han har fått sjansen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Noe sånt hadde vært greit: VDS Rafael - Evans - Vidic - Evra Ronaldo - Carrick - Fletcher (Anderson) - Park Rooney - Tevez Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Gary foran Rafael og Giggs inn for Park så er jeg enig. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Gary foran Rafael? Da mener jeg at SAF bør skrive under proff-kontrakt og spille back istedenfor Gary. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Vil heller ha O'Shea på høyrebacken. Rafael er for svak defensivt mot Young og co, Neville er helt ut av form for å si det mildt. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Gary foran Rafael? Da mener jeg at SAF bør skrive under proff-kontrakt og spille back istedenfor Gary. Rafael er på godt Norsk en rotkuk defensivt. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Det er vel forsåvidt Gary også nå, samt at han også er det i angrep. Kjør på med Oshea. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Hvite drakter i morgen? Vet ikke om jeg bør ha på den hvite Tevez-drakten min. Forrige gang jeg hadde på den, tapte vi mot Liverpool. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Hvite drakter i morgen?Vet ikke om jeg bør ha på den hvite Tevez-drakten min. Forrige gang jeg hadde på den, tapte vi mot Liverpool. Men han scorte i hvertfall. Blir noke hvite drakter i morgen ja. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Hva tror dere om stillingen imorgen? Selv tror jeg 0-1. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 1-2 til oss Villa scorer nok, skal ikke forundre meg om de tar ledelsen heller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå