tc47 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Vel, hvem vet? Står tross alt der på manutd.com at Elano er spiss Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 (endret) Vel, hvem vet? Står tross alt der på manutd.com at Elano er spiss Ingen her som så kampen som kan si om han spilte eller ikke? Sky: Berba set to miss Villa trip Ute i 7 til 10 dager. Mister sannsynligvis kampen mot Villareal også da. Endret 20. november 2008 av D'Amico Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Shit, misforstod en overskrift fra dagbladet xD dagbladet.no Stygge bilder i hodet Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Shit, misforstod en overskrift fra dagbladet xDdagbladet.no Stygge bilder i hodet Det er ikke sikkert du har misforstått noe som helst, men stygge bilder i hodet blir det ja. Var nok stygt for den stakkaren som så på og det. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Æsj, ekkelt. De to mest grusomme menneskene på jord med hele Pool laget. Æsj! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Haha ja, ingen som så kampen? Og D'Amico, damn. Men må innrømme jeg er samtidig fornøyd at Rooney og Tevez skal være sammen igjen på skikkelig vis (hvis Rooney er klar som jeg tror han er). De var glimrende på Villa Park i tillegg i fjor også, så jeg gleder meg! Bare en heldagsprøve i historie som står i min vei nå! Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 (endret) De var glimrende på Villa Park i tillegg i fjor også, så jeg gleder meg! Bare en heldagsprøve i historie som står i min vei nå! Gjett hvem som har fri imorgen Synd vi ikke har Scholes klar til kampen. Endret 20. november 2008 av D'Amico Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Det var bajs, men vi har jo alltid visst at Gerrard er skeiv. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Æsj, ekkelt. De to mest grusomme menneskene på jord med hele Pool laget. Æsj! Carragher og Mascherano før de to. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Haha ja, ingen som så kampen? Og D'Amico, damn. Men må innrømme jeg er samtidig fornøyd at Rooney og Tevez skal være sammen igjen på skikkelig vis (hvis Rooney er klar som jeg tror han er). De var glimrende på Villa Park i tillegg i fjor også, så jeg gleder meg! Bare en heldagsprøve i historie som står i min vei nå! Heldagsprøve = jobbe frem til 11, også wc3 med kamerater fram til du blir jagd ut Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 De var glimrende på Villa Park i tillegg i fjor også, så jeg gleder meg! Bare en heldagsprøve i historie som står i min vei nå! Gjett hvem som har fri imorgen Synd vi ikke har Scholes klar til kampen. Liker du å skade meg? Først sier du at du har FRI på verste dagen for meg som kommer hver 6-8 uker; også gir du meg en reminder på at min absolutt favorittspiller er ute når jeg vet det så godt? Haha ja, ingen som så kampen? Og D'Amico, damn. Men må innrømme jeg er samtidig fornøyd at Rooney og Tevez skal være sammen igjen på skikkelig vis (hvis Rooney er klar som jeg tror han er). De var glimrende på Villa Park i tillegg i fjor også, så jeg gleder meg! Bare en heldagsprøve i historie som står i min vei nå! Heldagsprøve = jobbe frem til 11, også wc3 med kamerater fram til du blir jagd ut wc3? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Bombe, Pool er kjent for å ha hatt kvalitets trenere i det siste Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Liker du å skade meg? Først sier du at du har FRI på verste dagen for meg som kommer hver 6-8 uker; også gir du meg en reminder på at min absolutt favorittspiller er ute når jeg vet det så godt? Så så, bare 20 dager igjen til han er tilbake. Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Bombe, Pool er kjent for å ha hatt kvalitets trenere i det siste Må si Nettavisen formulerer seg noget bedre enn Dagbla' Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Jeg har ikke vert så nervøs foran en kamp siden Wigan i Mai. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Jeg har ikke vert så nervøs foran en kamp siden Wigan i Mai. Det gikk jo prikkfritt så Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Haha ja, ingen som så kampen? Og D'Amico, damn. Men må innrømme jeg er samtidig fornøyd at Rooney og Tevez skal være sammen igjen på skikkelig vis (hvis Rooney er klar som jeg tror han er). De var glimrende på Villa Park i tillegg i fjor også, så jeg gleder meg! Bare en heldagsprøve i historie som står i min vei nå! Heldagsprøve = jobbe frem til 11, også wc3 med kamerater fram til du blir jagd ut So true Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Carew er klar til United-kampen. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=534172 Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Den artikkelen på db var bra Stevie koser seg nok. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 De var glimrende på Villa Park i tillegg i fjor også, så jeg gleder meg! Bare en heldagsprøve i historie som står i min vei nå! Gjett hvem som har fri imorgen Synd vi ikke har Scholes klar til kampen. Liker du å skade meg? Først sier du at du har FRI på verste dagen for meg som kommer hver 6-8 uker; også gir du meg en reminder på at min absolutt favorittspiller er ute når jeg vet det så godt? Haha ja, ingen som så kampen? Og D'Amico, damn. Men må innrømme jeg er samtidig fornøyd at Rooney og Tevez skal være sammen igjen på skikkelig vis (hvis Rooney er klar som jeg tror han er). De var glimrende på Villa Park i tillegg i fjor også, så jeg gleder meg! Bare en heldagsprøve i historie som står i min vei nå! Heldagsprøve = jobbe frem til 11, også wc3 med kamerater fram til du blir jagd ut wc3? Warcraft III: The Frozen Throne, trodde du var spillnerd siden du har både Playstation 3 og Xbox 360. Dagbladet skjønte det nok selv, på måte de la det fram. Kudos til Dagbladet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå