tc47 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 (endret) Ser at ingen har nevnt hvor syk Carrick var i går for England. Han har blitt kåret som banens beste av en nationwide BBC vote også: http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/i...als/6447317.stm (Litt under Downing nå ja, wtf? Jeg så kampen og Downing var grei nok ja, men ihvertfall ikke banens beste. Upson og Carrick var fantastiske) Capello kan vel ikke ta han ut nå selvom han må lage plass til Barry (som var på plass i går) og de som er skadet (Gerrard/Lampard). Vanskelig for Capello nå, men jeg så England kampen; og fy faen som Carrick presterer. Endret 20. november 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Håper egentlig på Carrick og Fletcher fra start på lørdag. Anderson har jo vært helt nede i Brasil, så han er litt sliten. Lenke til kommentar
SkagenK Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 England har veldig gode sentrale midtbanespillere, vanskelig valg for Capello hvem han skal velge eller vrake. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Håper egentlig på Carrick og Fletcher fra start på lørdag.Anderson har jo vært helt nede i Brasil, så han er litt sliten. Me too og satser på det og. Kan se for meg en utrolig bra kamp, forhåpentligvis av oss. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 For min del kan Capello sette ut alle United-spillerne. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 England har veldig gode sentrale midtbanespillere, vanskelig valg for Capello hvem han skal velge eller vrake. Ja kan se for meg tiden til Lampard redusert litt nå. For min del kan Capello sette ut alle United-spillerne. Ja, det er en annen ting. Men jeg snakker bare om hvor bra en av våre spillere spilte i går i en fotballkamp mot et bra lag. Og det er viktig i seg selv det også. Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Håper egentlig på Carrick og Fletcher fra start på lørdag.Anderson har jo vært helt nede i Brasil, så han er litt sliten. Håper helt klart på det jeg og, og det har overhodet ingenting med det å være sliten å gjøre.... Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Anderson har jo vært helt nede i Brasil, så han er litt sliten. I tillegg til han, kan du legge til Ronaldo, Nani og Manucho. Ronaldo tror jeg spiller selv om han har vært på langtur, mens Nani håper jeg tar den ene plassen på benken. Av de på topp tviler jeg Berbatov blir klar, så får håpe Rooney er fit for fight. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 (endret) Anderson har jo vært helt nede i Brasil, så han er litt sliten. I tillegg til han, kan du legge til Ronaldo, Nani og Manucho. Ronaldo tror jeg spiller selv om han har vært på langtur, mens Nani håper jeg tar den ene plassen på benken. Av de på topp tviler jeg Berbatov blir klar, så får håpe Rooney er fit for fight. Wazza er fit for fight om Berba er ute. Egentlig, så ville jeg definert Wazza som fit for fight generelt sett! (Jeg vet du snakket om at han har vært skadet/syk, men ) Endret 20. november 2008 av tc47 Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Wazza er fit for fight om Berba er ute. Det er ikke sikkert, kanskje Welbeck får sjansen. Men jeg tviler egentlig litt på det. http://united.no.ezdeal.no/united/nyheter/...r/exit_bulgaria Ja takk! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Yeah, det er bra. Han får ekstra tid til å bli 100% når alle andre er på landslagsoppdrag. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Tviler STERKT på at det er Berbatov sin feil at Bulgaria taper Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 (endret) Tviler STERKT på at det er Berbatov sin feil at Bulgaria taper Nei, men når han er kaptein og lagets desidert beste spiller, er det lett at han blir en slags syndebukk. Helt greit for meg hvis han kutter ut landslagsfotball i hvertfall Endret 20. november 2008 av D'Amico Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Tviler STERKT på at det er Berbatov sin feil at Bulgaria taper Nei, men når han er kaptein og lagets desidert beste spiller, er det lett at han blir en slags syndebukk. Helt greit for meg hvis han kutter ut landslagsfotball i hvertfall Det forstår jeg godt Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Anderson har jo vært helt nede i Brasil, så han er litt sliten. I tillegg til han, kan du legge til Ronaldo, Nani og Manucho. Ronaldo tror jeg spiller selv om han har vært på langtur, mens Nani håper jeg tar den ene plassen på benken. Av de på topp tviler jeg Berbatov blir klar, så får håpe Rooney er fit for fight. Har en følelse at Nani stiller på Villa Park men vil helst se Park (ble mye Park her ). Sier dette siden Nani ikke var involvert i kampen for Portugal, men ja, vi får bare vente og se. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 La Giggs spille. Dette er en av hans siste sesonger. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Spiller jo ikke venstrekant lenger, må jeg forklare dette igjen? Kanskje i ligacup kamper eller noe men egentlig aldri. Sentral i midtbanen eller litt bak spissen når vi trenger det. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Sier dette siden Nani ikke var involvert i kampen for Portugal, men ja, vi får bare vente og se. Han kom inn etter pause. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Luis Fabiano scored a hat-trick for the home side in Brasilia, with the other goals coming from Maicon, Adriano and Manchester City striker Elano. Anderson played 79 minutes for Brazil and Ronaldo completed 90 for Portugal but Nani was not involved. Kilde: manutd.com Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Cristiano Ronaldo og Anderson spilte fra start for hendholdsvis Portugal og Brasil, mens Nani kom inn i pausen. Kilde: united.no Det er vel manutd.com som er mest til å stole på, så du har vel rett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå