Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Eller at han faktisk ikke er skadet, han bare trodde det pga. han hadde løpt litt og da føltes beinet annerledes ut enn det han var vant med.Berba hadde løpt fra deg anyday Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Hva har det å si om han ikke kan løpe så mye da? Gjør han det ellers? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Eller at han faktisk ikke er skadet, han bare trodde det pga. han hadde løpt litt og da føltes beinet annerledes ut enn det han var vant med.Berba hadde løpt fra deg anyday Bestemora mi ville utklasset Berbatov i maraton. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Du har sett for mye Rooney - Tevez, så du vet ikke hva en skikkelig spiss skal gjøre. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Nå er ikke Berba den raskeste på United kanskje, men han har mange andre egenskaper. Han er flink med hode, pasninger og spesielt demping av ballen, dessuten er han smart på banen Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Nå er ikke Berba den raskeste på United kanskje, men han har mange andre egenskaper. Han er flink med hode, pasninger og spesielt demping av ballen, dessuten er han smart på banen Og den sykeste avvenningen nede på kanten mot West Ham Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Nå er ikke Berba den raskeste på United kanskje, men han har mange andre egenskaper. Han er flink med hode, pasninger og spesielt demping av ballen, dessuten er han smart på banen Og den sykeste avvenningen nede på kanten mot West Ham Ja, den var rett og slett syk! Hadde jeg ikke regnet med Digg å se et par sånne iblant. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Nå er det bare 2 dager igjen til Villa kampen Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 buhu.. jeg får ikke sett den, får ikke tatt på meg hellig-drakta mi. MEN jeg håper virkelig at det spiller ingen rolle ass. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 buhu.. jeg får ikke sett den, får ikke tatt på meg hellig-drakta mi. MEN jeg håper virkelig at det spiller ingen rolle ass. Tok ikke den siste setninga helt Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Nå er det bare 2 dager igjen til Villa kampen Da er det bare å vente å se om Berbatov, Rooney, Ronaldo, Nani og Anderson blir klare. Spent på hvor lenge førstnevnte er ute. Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 buhu.. jeg får ikke sett den, får ikke tatt på meg hellig-drakta mi. MEN jeg håper virkelig at det spiller ingen rolle ass. Tok ikke den siste setninga helt det er slik at jeg er overtroisk, manutd har vunnet sine kamper når jeg har hatt på meg den hvite drakta på skjønner du Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 buhu.. jeg får ikke sett den, får ikke tatt på meg hellig-drakta mi. MEN jeg håper virkelig at det spiller ingen rolle ass. Sist gang jeg sa det,vant Tottenham Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 altså, berba har nokon sjuke rykk og kan vere ganske rask om han gidda det la eg merke til seinast mot Stoke Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 buhu.. jeg får ikke sett den, får ikke tatt på meg hellig-drakta mi. MEN jeg håper virkelig at det spiller ingen rolle ass. Skjønner ikke helt dette! Skal du besøke kongen? For ellers ser eg ingen som helst grunn til at du ikke skal ha på deg den kvite drakta!!!!! Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Man kan jo si at Berba kommer til å holde seg lengre siden han ikke er avhengig av farten. Mange spisser som er avhengige av fart sliter når de passerer 30. Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 buhu.. jeg får ikke sett den, får ikke tatt på meg hellig-drakta mi. MEN jeg håper virkelig at det spiller ingen rolle ass. Skjønner ikke helt dette! Skal du besøke kongen? For ellers ser eg ingen som helst grunn til at du ikke skal ha på deg den kvite drakta!!!!! Oh neinei... det er sånn fotballcup i lillehammer til helgen, i og med united kampen går 1830, da er vi midt i bankett. jeg kan dog ikke skille meg ut fra dress og united trøye på vel? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Skjønner ikke... Er Kongen på den banketten?? Hvis ikke.... SEFF!!! Kan jo evt ha den under! hehehe Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 buhu.. jeg får ikke sett den, får ikke tatt på meg hellig-drakta mi. MEN jeg håper virkelig at det spiller ingen rolle ass. Tok ikke den siste setninga helt det er slik at jeg er overtroisk, manutd har vunnet sine kamper når jeg har hatt på meg den hvite drakta på skjønner du Men når de har på de blåe draktene, UFF av meg! Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Skjønner ikke... Er Kongen på den banketten?? Hvis ikke.... SEFF!!! Kan jo evt ha den under! hehehe Du har faktisk poeng der Jotun Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå