Latias Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Det var noen utrolige mål i den videoen. Gleder meg til å se hvor god han er om et par år! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 http://united.no/united/nyheter/nyheter/ny...nsor_paa_drakta Neeei, jeg liker AIG og jeg liker ikke de forandringene Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Liker ikke at vi bytter sponsor. Vil ikke ha Saudi Telecoms som vår nye sponsor. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Liker AIG jeg, er ikke for å bytte hvert fall Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Hvordan blir drakta seende ut da i så fall? Denne blir vel ikke brukt, håper jeg? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Det var en stk stygg logo. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Den greia der på draktene? Tror ikke jeg gidder å kjøpe noen nye drakter da... Seriøst, vi kan heller spille uten logo i stedet for det pisset der... Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Ha ha det der med vanesaker er moro gitt. Var vel ingen som likte AIG logoen i begynnelsen heller, og personlig kan jeg ikke forstå at dere har klart å bli så glad i den. Den nye logoen var vel heller ikke verdens peneste, men det kan neppe sies om dagens heller. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 AIG har jo blitt verdenskjent de siste årene. Tror ikke det var så mange som visste hva AIG var før vi begynte å sponse dem. Synes ikke at dette er det rette tidspunktet å bytte sponsor på. Håper ikke vi må spille med den logoen som har blitt postet litt over på siden. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Får håpe på helvit ihvertfal Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 (endret) Hvordan blir drakta seende ut da i så fall? Denne blir vel ikke brukt, håper jeg? Trodde det var denne som var logoen jeg: Det er den som er på hjemmesiden deres ihvertfall. Endret 19. november 2008 av D'Amico Lenke til kommentar
GLN Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 AIG har jo blitt verdenskjent de siste årene. Tror ikke det var så mange som visste hva AIG var før vi begynte å sponse dem.Synes ikke at dette er det rette tidspunktet å bytte sponsor på. Håper ikke vi må spille med den logoen som har blitt postet litt over på siden. Jeg visste ikke hva AIG var når de startet å sponse dere. Var heller ikke igjennom Man Utd jeg fikk vite det. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Tror det i så fall blir bokstavene som blir brukt (STC). Hadde vært litt kult å ta med de arabiske bokstavene også. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Tror det i så fall blir bokstavene som blir brukt (STC). Hadde vært litt kult å ta med de arabiske bokstavene også. Det hadde ikke vært kult. Da blir drakta seende ut som en jalla-import-vare fra langtvekkistan. Det som derimot kunne vært litt kult, var hvis de hadde tatt med STC og logoen ved siden av i helt hvitt. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Logoen blir ikke helt det samme i hvitt da, men den ville sett litt mindre gay ut. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Hvordan blir drakta seende ut da i så fall? Denne blir vel ikke brukt, håper jeg? Trodde det var denne som var logoen jeg: Det er den som er på hjemmesiden deres ihvertfall. Det står al-atSalat al-s3odye. Tjukk s og 3 tallet er en lyd fra strupen Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 AIG har jo blitt verdenskjent de siste årene. Tror ikke det var så mange som visste hva AIG var før vi begynte å sponse dem.Synes ikke at dette er det rette tidspunktet å bytte sponsor på. Håper ikke vi må spille med den logoen som har blitt postet litt over på siden. Jeg visste ikke hva AIG var når de startet å sponse dere. Var heller ikke igjennom Man Utd jeg fikk vite det. Hadde vi ikke sponset dem, hadde du fortsatt ikke visst om AIG. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Helvete hore på boks. Dimitar Berbatov gått av banen med skade i første omgang for Bulgaria. PRIVATLANDSKAMPER KAN BRENNE LANGT I HELV ETE FAEN HORE Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Dimitar Berbatov gått av banen med skade i første omgang for Bulgaria. Kødder du? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Omg, det kan ikke være sant! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå