Nutjob Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Mange pengeoverføringer fra Russland til England for tiden... EDIT: trykkleif. Det har det vore sidan Abramo tok over som eigar av chel$ki Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 (endret) Mange pengeoverføringer fra Russland til England for tiden... EDIT: trykkleif. Det har det vore sidan Abramo tok over som eigar av chel$ki Hvis bare Steve Ballmer/Bill Gates hadde interessert seg for ManUtd Endret 18. november 2008 av RePaC Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Jeg vedder på at Chelsea anker dommen, og til slutt får ikke Drogbra mer en en kamps karantene. Fy faen, jeg hater FA! Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 (endret) Nå fikk vel Carragher kun 3 kampers karantene for myntkasting han også, men at Drogba får 3 kampers karantene for å gjøre noe som faktisk kan være skadelig, mens SAF får 2 kamper + bot bare for å si noe, er litt latterlig. I tillegg viste vel Drogba fingeren også. Endret 18. november 2008 av D'Amico Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Drogba sin straff for å kaste en mynt på publikum er grei, 3 kamper. Ferguson sier sin mening til dommerne og får 2 kamper. Dette er helt sjukt. Til sammenligning har vi også kun de 3 kampene Michael Ball fikk for å stemple en Ronaldo som lå nede i magen. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 HAHA! Så konge! Jeg søkte på i hate chelsea på google. Gjett hva jeg fikk opp? http://www.ihatechelsea.net/ Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Jaja. Sjokkerende nyheter. Gidder ikke skrive mer om FA igjen, håpløst. Kan ikke klandre FA her. Sir Alex har hatt mange slike utbrudd de seneste sesongene uten å få noen som helst straff for det, så det var som forventet. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 (endret) Kan ikke klandre FA her. Sir Alex har hatt mange slike utbrudd de seneste sesongene uten å få noen som helst straff for det, så det var som forventet. Han fikk ihvertfall en straff forrige sesong. Men så hadde han vel enda en episode i forbindelse med FA-cup-kampen mot Portsmouth der han var nokså heldig som slapp unna karantene/bot. Endret 18. november 2008 av D'Amico Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Dere må ikke klage over Drogba-dommen, da denne hvert fall er konsekvent i forhold til dommen til Carragher fikk for nøyaktig det samme. Hadde FA gitt en strengere dom nå ville det blitt feil. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Jaja. Sjokkerende nyheter. Gidder ikke skrive mer om FA igjen, håpløst. Kan ikke klandre FA her. Sir Alex har hatt mange slike utbrudd de seneste sesongene uten å få noen som helst straff for det, så det var som forventet. Han fikk 2 kamper ifjor. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Jaja. Sjokkerende nyheter. Gidder ikke skrive mer om FA igjen, håpløst. Kan ikke klandre FA her. Sir Alex har hatt mange slike utbrudd de seneste sesongene uten å få noen som helst straff for det, så det var som forventet. Han fikk 2 kamper ifjor. Det stemmer det, mot Pompey? Uansett, kan ikke si meg uenig i FA her, såpass ærlig skal jeg være. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Jaja. Sjokkerende nyheter. Gidder ikke skrive mer om FA igjen, håpløst. Kan ikke klandre FA her. Sir Alex har hatt mange slike utbrudd de seneste sesongene uten å få noen som helst straff for det, så det var som forventet. Han fikk 2 kamper ifjor. Det stemmer det, mot Pompey? Uansett, kan ikke si meg uenig i FA her, såpass ærlig skal jeg være. Og mot West Ham var det vel. I romjulen. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Mot West Ham og Birmingham var det. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 http://www.tv2sporten.no/fotball/england/article2406198.ece Fy faen, begynte å mislike han nå. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Er garantert kryddret av pressen. Aldri i verden om SAF hadde tillatt dette. Lenke til kommentar
salomo Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Noen som vet når hengekampen mot Fulham spilles? Lenke til kommentar
archanios Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Det stemmer i det minste veldig dårlig med tidligare artiklar om kosthold og opplegget rundt sånt i United-leiren. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 - Han snakker en veldig skotsk engelsk, som for min del gjerne kan ha vært kinesisk. Men jeg var ikke den verste. Det er spillere i den nåværende troppen som fremdeles ikke forstår hva han sier. Haha Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 http://www.tv2sporten.no/fotball/england/article2406198.ece Fy faen, begynte å mislike han nå. Får ta det med en klype salt, men hvis det stemmer er det jævlig imponerende å vinne the double med burger-kost. Haha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå