Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Er positiv til at Ferguson er interessert i norske spillere, men når man har Manucho og Welbeck på reservelaget, i tillegg til Tevez som "3.spiss" bak Rooney og Berba, så er det heller tvilsomt at Moa(eller hvilken som helst norsk spiss) har en mulighet.

Frazier Campbell > Welbeck, Manucho. Moa er et forbanna tabloidrykte.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Folkens! Vi er ein vennegjeng som driv å tenker litt rundt ein eventuell Manchester tur i februar. Kampane me tenkte å reise på var Manchester United v Everton og Derby v Blackpool. Me skal ikkje ha pakketur, men komponere hotell, fly tur/r og billett for seg sjølv, då dette er billigare. Er det nokon her som kan anbefale sider der dei selger billettar enkeltvis og ikkje i form av såkalla pakketurar? Kom gjerne med firma som de sjølve har gode erfaringar fra og som de har brukt ved tidlegare anledningar.

Det er då snakk om kamp billettar til Manchester United v Everton, då Derby billettar skal vere "piece og cake" ;)

Zaltatov ;)

:roll:

Lenke til kommentar
hvem tror dere blir lengst av Ronaldo, Tevez, Nani og Anderson?

Sånn så det ser ut nå:

Anderson,Ronaldo,Nani,Tevez.

Anderson tror jeg egentlig er ganske fornøyd med omgivelsene.

Ronaldo virker ganske tilfreds med tingenes tilstand,selv om Real lumsker i krokene.

Nani kommer nok aldri til å bli tilfreds med så lite spilletid,faktisk ser jeg for øyeblikket ingen fremtid for gutten i den røde trøya,og ville derfor heller ikke brydd meg om han forsvant.

Tevez,My Man,min favorittspiller atm,har ikke kontrakt lenger enn til Mai/Juni,både Inter og Real begynner og snuse.Dessverre får han ikke spille mer enn han gjør,og en transfer ser ut til å være rett rundt hjørnet.Synd egentlig,ettersom jeg har reservert hjemmedrakten i år til han signerer kontrakten :(

Lenke til kommentar
Er det rykter om at Nani drar? Eller har han sagt noe?

Nei,men du trenger ikke være rakettforsker for å forstå kroppsspråket hans når han i det hele tatt kommer innpå,og det oser liksom ikke selvtillit.

Han har også nådd en alder nå,som gjør det vanskelig for han å eskalere noe særlig i utvikling.

Etter hva jeg ser,i forhold til benk,prioriteringer,osv osv,så ligger mange foran Nani,og siden han heller ikke får spille og bli trygg innad i laget,tror jeg Ferguson ser mye av det jeg ser.

Lenke til kommentar
Hva når Giggs sin tid er over? Da er det Park og Nani igjen, men Ronaldo kan jo for så vidt spille venstreving også.

Tror nok vi holder Ronaldo på høyrevingen. For meg er Nani ett spenningsobjekt, enten blir han en suksess, eller så blir han en dårlig benkesliter. Jeg var ihvertfall veldig positiv til han ifjor da han kom ;)

Lurer på om FM stjernen Rene Mihelic er like god i virkeligheten som på FM, for da hadde han vært spennende ;)

Endret av Sameboe
Lenke til kommentar
Når Nani virkelig vil spille så spiller han bra, men han er mer; "jaja, nå må jeg inn på banen."

Kan heller ikke si at han har utviklet seg noe særlig, eller?

er nettopp det. Utviklinga går sakte, ferguson vil ikkje bruke han og måten han har spelt då han har komme innpå har ikkje vore det beste heller. Ronaldo blei suksess, det blei ikkje Nani.

EDIT: har sett 1 utvikling hos han. Det er innleggsfoten, den har forbetra seg enormt! Det skal han ha.

Endret av Zaltatov
Lenke til kommentar
Nani har noen ekstreme kvaliteter. Fart, god skuddfot, god innleggsfot, bra rykk.. Fotballforståelsen kommer seg etter hvert. Helt utrolig at enkelte har gitt han opp allerede.

Jeg gir aldri opp United spillere!!! Alle Ferguson henter kan prestere om de vil, bare enkelte ganger de ikke er tent på å brenne for klubben. Nani har ikke visst følelser, tror han spilte i drømmeklubben. Og lot pengene snakke da han kom til United, men for all del en god spiller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...