Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Glemte å si happy birthday Paul Scholes "i går"! Scholesy, I LOVE YOU! Happy fucking birthday :)

Grattis, Scholesy!

Jeg gråt når han løftet CL-trofeet. En av United-historiens beste spillere, og det sier ikke så rent lite.

Fikk aldri med meg noe av den pokalløftinga jeg da. Da hoppet jeg vel rundt Chelsea-drakt-bålet på Karl Johan og sang "Sing up for the champions". :new_woot:

Lenke til kommentar
Glemte å si happy birthday Paul Scholes "i går"! Scholesy, I LOVE YOU! Happy fucking birthday :)

Grattis, Scholesy!

Jeg gråt når han løftet CL-trofeet. En av United-historiens beste spillere, og det sier ikke så rent lite.

Fikk aldri med meg noe av den pokalløftinga jeg da. Da hoppet jeg vel rundt Chelsea-drakt-bålet på Karl Johan og sang "Sing up for the champions". :new_woot:

jeg sto foran lerretet på et bord med med ei Champagne flaska som nok nærmet seg ganske tom på det tidspunktet!

Lenke til kommentar
Jeg selv synes det hadde vært gøy med en ny Solskjær i klubben, de er veldig like begge to liksom Er vel derfor Ferguson vil hente han også

En ny Solskjær hadde vært gøy, men en slik spiller vokser ikke på trær og Moa er IKKE I NÆRHETEN av å NOENSINNE kunne bli den spissen som Solskjær var. Solskjær imponerte alle i første sesongen sin og viste et potensiale som ingen andre har vært i nærheten av siden, må kanskje bli Carew men han rekker heller ikke Solskjær lengre enn til hofta når det kommer til å putte mål. Moa har ikke imponert meg spessielt mye, han har gjort et par fine mål og han var god i cup-finalen, men å påstå at gutten er den neste Solskjær er kanskje noe av det dummeste jeg har hørt på år og dag...

Edit:

Når det kommer til at Ferguson ønsker han, så tror jeg ikke det før jeg ser at han sier Moa er en spiller som han kunne ha tenkt seg i United. Ferguson har vel anntagelig ikke anelse hvem han er i det hele tatt, Per Siljan Skjelbred er vel antagelig den eneste norske spilleren som han vet om for tiden. At Solbakken har vært en tur på Valle en tur stemmer sikker, men er vel norske medier som hauser opp middelmådige spillere nok en gang. Jeg er nesten villig til å vedde på at han har vært på Valle for å prate om hvordan Joshua King gjør det i United og ikke noe annet.

Endret av Manx
Lenke til kommentar

Grattis, Scholesy!

jeg sto foran lerretet på et bord med med ei Champagne flaska som nok nærmet seg ganske tom på det tidspunktet!

Hmm..Var det bare meg som var i Moskva? :innocent: Tjihi.

Chelsea drakt bål hørtes morro ut.Noen som har bilder av begivenheten?

Lenke til kommentar

Grattis, Scholesy!

Følelsen min etter at United vant i Moskva da jeg så det på TV, var SYKT! Hvordan var din på tribunen i Moskva? :D

Lenke til kommentar

Grattis, Scholesy!

Følelsen min etter at United vant i Moskva da jeg så det på TV, var SYKT! Hvordan var din på tribunen i Moskva? :D

For å si det på en nøktern måte: Det er den beste opplevelsen i hele mitt liv,og kommer nok til å forbli det.Det gir litt inntrykk når 30 000 mennesker rundt deg går komplett bananas i et lite gjennomtenkt øyeblikk,hvor folk bare slipper alt av hemninger løs.Det morsomme for min del,var vel egentlig at jeg ikke maktet å se Anelka ta straffe(jeg så alle andre),and next thing i know,så crowd surfer jeg bortover raden der jeg satt/sto.

Skal ha en tatovering som kommer til å minne meg på denne dagen til jeg ligger i grava,hvor det står "If I hadn't seen such riches",etter et flagg som hang bak meg.

Lenke til kommentar

Det er en ting med denne Moa saken som jeg synes er litt viktig å få med seg. Det er at norsk fotball var på et helt annet nivå på 90 tallet. Vi hadde lag i CL og som av og til gjorde det bra i gruppespillet. Det var mange norske spillere som gjorde det bra på gode lag. Landslaget hadde resultater i internasjonale mesterskap. I dag er norsk fotball en spøk. Vi har en og annen spiller her og der og den beste spiller i Aston Villa. Norske lag blir slaktet av jalla lag i CL kvalifisering og det blir ikke mye bedre i UEFA cupen. Landslaget er latterlig.

Det er mulig Moa står ut i norsk fotball men nivåforskjellen er så stor at jeg tviler på at han kan gjøre så mye.

Hvordan tror dere det går mot Villa til helga?

Det blir en ekstremt vanskelig kamp, men vi bruker å være gode mot Villa.

Lenke til kommentar

Folkens! Vi er ein vennegjeng som driv å tenker litt rundt ein eventuell Manchester tur i februar. Kampane me tenkte å reise på var Manchester United v Everton og Derby v Blackpool. Me skal ikkje ha pakketur, men komponere hotell, fly tur/r og billett for seg sjølv, då dette er billigare. Er det nokon her som kan anbefale sider der dei selger billettar enkeltvis og ikkje i form av såkalla pakketurar? Kom gjerne med firma som de sjølve har gode erfaringar fra og som de har brukt ved tidlegare anledningar.

Det er då snakk om kamp billettar til Manchester United v Everton, då Derby billettar skal vere "piece og cake" ;)

Zaltatov ;)

Endret av Zaltatov
Lenke til kommentar
Hvordan tror dere det går mot Villa til helga?

Vi har en ganske god statistikk på Villa park,men uten våre faste "gamle" slitere som Scholes og muligens Giggs,er jeg svak i troen.Eneste grunnen til det er pga disse kjenner Villa godt,og vet hva som må til for å ta poeng på deres hjemmebane.

Lenke til kommentar
Folkens! Vi er ein vennegjeng som driv å tenker litt rundt ein eventuell Manchester tur i februar. Kampane me tenkte å reise på var Manchester United v Everton og Derby v Blackpool. Me skal ikkje ha pakketur, men komponere hotell, fly tur/r og billett for seg sjølv, då dette er billigare. Er det nokon her som kan anbefale sider der dei selger billettar enkeltvis og ikkje i form av såkalla pakketurar? Kom gjerne med firma som de sjølve har gode erfaringar fra og som de har brukt ved tidlegare anledningar.

Det er då snakk om kamp billettar til Manchester United v Everton, då Derby billettar skal vere "piece og cake" ;)

Zaltatov ;)

quoter meg sjølv :p

Lenke til kommentar

Er positiv til at Ferguson er interessert i norske spillere, men når man har Manucho og Welbeck på reservelaget, i tillegg til Tevez som "3.spiss" bak Rooney og Berba, så er det heller tvilsomt at Moa(eller hvilken som helst norsk spiss) har en mulighet.

Endret av Toska92
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...