Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
For meg var Ronaldo man of the match. To mål og en assist er mer en godkjent.

Carrick.

Han er absolutt en kandidat han også, sammen med mange andre, og målet hans var jo ett av de beste i går. Men når Ronaldo scorer 2 mål på frispark og bare ett (!) i muren, blir det vanskelig å unngå å nevne ham.

Lenke til kommentar
Nå har det vært stille her en stund. Hvordan tror dere det går mot Villareal om 2 uker?

Vi har en jokerkamp mot danskene hjemme da.

Men det er først i siste gruppespill av CL? Altså etter Villareal gutta.

Det er det, men resultatet betyr ikke mere enn hvem som blir gruppevinner

Lenke til kommentar
Nå har det vært stille her en stund. Hvordan tror dere det går mot Villareal om 2 uker?

Vi har en jokerkamp mot danskene hjemme da.

Men det er først i siste gruppespill av CL? Altså etter Villareal gutta.

Det er det, men resultatet betyr ikke mere enn hvem som blir gruppevinner

Jepp, det stemmer. Regner med United ligger på første(pga målforskjell)når gruppespillet er over, hvem skal vi da spille mot?

Lenke til kommentar

Litt av en auksjon på Giggs-middagen i dag :)

De to United-trøyene signert av Giggs ble begge kjøpt for over 20.000,- hver! Og i tillegg ble en fotball signert Giggs solgt for over 10.000,-. Inntektene gikk til Unicef, og inkl. loddsalg ble det samlet inn over 100.000,- til Unicef iløpet av kvelden!

Lenke til kommentar
Litt av en auksjon på Giggs-middagen i dag :)

De to United-trøyene signert av Giggs ble begge kjøpt for over 20.000,- hver! Og i tillegg ble en fotball signert Giggs solgt for over 10.000,-. Inntektene gikk til Unicef, og inkl. loddsalg ble det samlet inn over 100.000,- til Unicef iløpet av kvelden!

Herlig! :) Var du der?

Lenke til kommentar

OMG!

Glemte å si happy birthday Paul Scholes "i går"! Scholesy, I LOVE YOU! Happy fucking birthday :)

2vvlzj7.jpg

Favorittspilleren min, fra gamletidene og fortsatt i dag. Blir ikke bedre enn Scholesy for min del.

Ferdinand om Scholes:

"Scholes is a footballer's footballer. How he has not won the Player of the Year trophy I will never know. Maybe because he has not done enough interviews and he doesn't put himself out there. He is the man.

Tell him to hit anything on a training pitch and he will hit it. He will put a ball anywhere you want it. He's dirty in the tackle, which I like. He's a top player and a great lad as well, he also scores great goals."

Bra oppsummering. Er veldig trist at en legende som Scholes nærer slutten av karrieren. Tror ikke fotball vil se en spiller som er født med hodet hans og kreativiteten hans igjen, som også matcher personligheten hans.

Paul Scholes, a living legend. Og takk Gud for at han fikk vinne CL og delta i finalen selv i fjor, det var sikkert herlig for han etter det som skjedde i 99. Ginger Prince :)

post-146243-1226882043_thumb.jpg

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Glemte å si happy birthday Paul Scholes "i går"! Scholesy, I LOVE YOU! Happy fucking birthday :)

Grattis, Scholesy!

Jeg gråt når han løftet CL-trofeet. En av United-historiens beste spillere, og det sier ikke så rent lite.

Da er vi to. Ikke bare han da, Giggsy også varte det i et par minutter. Slo jo rekorden der og da osv. Var en syk kveld og natt. Glemmer det aldri.

Elsker bare Scholes så mye :D

Og Daniel, unødvendig?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Jeg kjeder meg. Bestemte å fortelle om Scholes mål som ødelag en helg.(siden samtale-emne var Scholes)

Ikke mer nødvendig enn andre poster her,men ei heller ikke unødvendig.

Edit: Hadde jeg skrevet: Scholes er en dust, DA hadde det vært unødvendig.

leif meg her,og leif meg der.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...